Navigation

Paul McCartney
    • Register
    • Login
    • Search
    • Categories
    • Recent
    • Tags
    • Popular
    • Users
    • Groups

mccartney tour 2005

THE WORLD TONIGHT
    4
    25
    8947
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      admin last edited by

hallo, heb een tijdje niets gepost maar ik wilde even vragen of iemand weet of Paul volgend jaar zijn tour voortzet in Europa? Ik moet eerlijk bekennen dat ik te lui ben om het hele forum af te zoeken dus als iemand iets weet dan hoor ik het graag !!!

1 Reply Last reply Reply Quote
      • A
        admin last edited by

Hallo hea8, ik hoop echt dat Paul volgend jaar weer naar Europa zal komen. Hoe is het met jou ?? Ik weet alleen dat er geruchten zijn van een Japanse tour en zuid amerikaanse. Fea

• H
          HoneyPie59 last edited by

hea8:

hallo, heb een tijdje niets gepost maar ik wilde even vragen of iemand weet of Paul volgend jaar zijn tour voortzet in Europa? Ik moet eerlijk bekennen dat ik te lui ben om het hele forum af te zoeken dus als iemand iets weet dan hoor ik het graag !!!

we sleuren hem aan zijn mooie haartjes naar hier Kijk...ik ben wel Paul zijn secretaresse...maar hij vertelt mij ook niet alles.

The very thought of you
          and I forget to do
          the little ordinary things
          that everyone ought to do....

• A
            admin last edited by

HEATHER MILLS MAAKT ACTEERDEBUUT IN POPULAIRE AMERIKAANSE SOAP Nadat Heather Mills haar vaardigheden als model, mensenrechten activiste en talkshow presentatrice al bewezen heeft, verlegt zij haar ambitie nu naar acteren. Sir Paul McCartney?s vrouw zal snel haar acteertalent ten toon gaan spreiden in een bijrol in de populaire Amerikaanse soap ?Days Of Our Lives?. Haar rol zal haar echter niet al te veel moeite kosten. De 37 jarige heeft al veel gemeen met het karakter dat zij gaat spelen. Heather, bekend door haar hulp aan slachtoffers van landmijnen, zal een hulpverleenster voor mensen die ledematen hebben verloren, gaan spelen. Ze zal wat wijze woorden spreken tot een gewonde soldaat die voor de grootste uitdaging van zijn leven staat na terugkeer van het front met zware verwondingen. Het mooie blondje, zij verloor haar been toen ze in 1993 aangereden werd door een politiemotor, is al meer als 10 jaar bezig campagne te voeren om geamputeerden, in arme landen te helpen. Niemand had meer bewondering voor haar werk dan haar rockstar echtgenoot. Hij heeft een nieuw nummer geschreven, opgedragen aan haar. Het nummer ?Hometown Papers?, dat zal verschijnen op zijn nieuwste album, oefent kritiek uit op kranten die zijn vrouw in een slecht daglicht stelden. Een deel van de tekst: ?zij noemden haar een goudzoeker, ze zeiden dat ik gek was, ze zeiden dat ik rijk en gek was en dat zij knap maar onbeschoft was.?

• A
              admin last edited by

PAUL MCCARTNEY?S NIEUWE PROJECT ?TWIN FREAKS? Het nieuwste project van Paul McCartney blijkt meer dan een gerucht te zijn: EMI Engeland bevestigt dat er op 21 juni 2005 een nieuw album van de ex-Beatle aan zit te komen, getiteld ?Twin Freaks?. Het zal uitgebracht worden als dubbelelpee op hoogwaardig vinyl en het zal te downloaden zijn, dus er komt geen cd-uitgave van! De tracklijst: LP1/Side A 1. Really Love You 2. Long Haired Lady (Reprise) 3. Rinse The Raindrops Side B 1. Darkroom 2. Live And Let Die 3. Temporary Secretary LP2/Side C 1. What's That You're Doing 2. Oh Woman, Oh Why 3. Mumbo Side D 1. Lalula 2. Coming Up 3. Maybe I'm Amazed Het catalogusnummer is 09463 11300 14M 2 VN 038A.

• A
                admin last edited by

Goede avond Macca fans.

• A
                  admin last edited by

hea8:

Doe ik wel

• A
                    admin last edited by

• A
                      admin last edited by

BRIEF OVER EINDE BEATLES TE KOOP BIJ CHRISTIES Een brief die het einde van The Beatles inluidde, zal morgen worden geveild bij Christies in Londen. In de op 18 april 1969 geschreven brief wordt Lee Eastman, de schoonvader en juridisch adviseur van Paul McCartney, verteld dat hij niet geautoriseerd is op te treden namens de groep en ondernemingen die iets met de groep te maken hebben. De brief is ondertekend door Richard Starkey (de eigenlijke naam van Ringo Starr), John Lennon en George Harrison. Lee Eastman wordt verder te kennen gegeven dat er niets tegen is als hij persoonlijk adviseur wil zijn van Paul McCartney. ?Wij zijn bereid daar onze volledige medewerking aan te geven?, aldus de brief. Uit de brief wordt duidelijk dat er een splitsing op handen is tussen enerzijds McCartney en anderzijds de drie andere leden van de band. McCartney wilde de vader van zijn vrouw Linda tot nieuwe manager benoemen. De drie andere leden gaven de voorkeur aan Allen Klein, de manager van The Rolling Stones. Het ene vel vergeeld papier met de getypte letters en de handtekeningen van Lennon, Harrison en Star zal volgens Christies tussen de zestigduizend en honderdduizend euro kunnen opbrengen. Uiteindelijk zouden The Beatles pas formeel op 8 januari 1975 in een rechtbank worden ontbonden. Maar drummer Ringo Starr zei eerder al dat een splitsing niet uit het niets komt. ?Het is net als met een huwelijk. Een scheiding gebeurt niet ineens, maar na maanden en jaren van miserere totdat je eindelijk zegt: ?Oh, laten we er maar een punt achter zetten.? De brief komt morgen onder de hamer als onderdeel van een veiling van popmemorabilia. Ook de gitaren van Pete Townshend van The Who en Brian Wilson van The Beach Boys zullen tijdens deze veiling aan de hoogste bieder worden verkocht. In totaal zullen ongeveer driehonderd verschillende memorabilia uit de geschiedenis van de populaire muziek worden geveild. (Bron: Peter de Waard/De Volkskrant)

• A
                        admin last edited by

PAUL's Amerkiaanse tournee up-dates : Fri 09/16/05 Miami, FL American Airlines Arena Sat 09/17/05 Tampa, FL St. Pete Times Forum Tue 09/20/05 Atlanta, GA Philips Arena Thu 09/22/05 Philadelphia, PA Wachovia Center Fri 09/23/05 Philadelphia, PA Wachovia Center Mon 09/26/05 Boston, MA Fleet Center Tue 09/27/05 Boston, MA Fleet Center Fri 09/30/05 New York, NY Madison Square Garden Sat 10/01/05 New York, NY Madison Square Garden Tue 10/04/05 New York, NY Madison Square Garden Wed 10/05/05 New York, NY Madison Square Garden Sat 10/08/05 Washington, DC MCI Center Mon 10/10/05 Toronto, ON Air Canada Centre Fri 10/14/05 Auburn Hills, MI Palace Of Auburn Hills Sat 10/15/05 Auburn Hills, MI Palace Of Auburn Hills Tue 10/18/05 Chicago, IL United Center Wed 10/19/05 Chicago, IL United Center Sat 10/22/05 Columbus, OH Schottenstein Center Sun 10/23/05 Milwaukee, WI Bradley Center Wed 10/26/05 Saint Paul, MN Xcel Energy Center Thu 10/27/05 Des Moines, IA Wells Fargo Arena Sun 10/30/05 Omaha, NE Qwest Center Omaha Tue 11/01/05 Denver, CO Pepsi Center Thu 11/03/05 Seattle, WA KeyArena at Seattle Center Fri 11/04/05 Portland, OR Rose Garden Arena Mon 11/07/05 San Jose, CA HP Pavilion At San Jose Tue 11/08/05 San Jose, CA HP Pavilion At San Jose Fri 11/11/05 Anaheim, CA Arrowhead Pond Sat 11/12/05 Anaheim, CA Arrowhead Pond Wed 11/16/05 Sacramento, CA ARCO Arena Sat 11/19/05 Houston, TX Toyota Center Sun 11/20/05 Dallas, TX American Airlines Center Wed 11/23/05 Glendale, AZ Glendale Arena Fri 11/25/05 Las Vegas, NV MGM Grand Garden Arena Sat 11/26/05 Las Vegas, NV MGM Grand Garden Arena Tue 11/29/05 Los Angeles, CA Staples Center Wed 11/30/05 Los Angeles, CA Staples Center

• Mieke
                          Mieke last edited by

feact:

BRIEF OVER EINDE BEATLES TE KOOP BIJ CHRISTIES Een brief die het einde van The Beatles inluidde, zal morgen worden geveild bij Christies in Londen. In de op 18 april 1969 geschreven brief wordt Lee Eastman, de schoonvader en juridisch adviseur van Paul McCartney, verteld dat hij niet geautoriseerd is op te treden namens de groep en ondernemingen die iets met de groep te maken hebben. De brief is ondertekend door Richard Starkey (de eigenlijke naam van Ringo Starr), John Lennon en George Harrison. Lee Eastman wordt verder te kennen gegeven dat er niets tegen is als hij persoonlijk adviseur wil zijn van Paul McCartney. ?Wij zijn bereid daar onze volledige medewerking aan te geven?, aldus de brief. Uit de brief wordt duidelijk dat er een splitsing op handen is tussen enerzijds McCartney en anderzijds de drie andere leden van de band. McCartney wilde de vader van zijn vrouw Linda tot nieuwe manager benoemen. De drie andere leden gaven de voorkeur aan Allen Klein, de manager van The Rolling Stones. Het ene vel vergeeld papier met de getypte letters en de handtekeningen van Lennon, Harrison en Star zal volgens Christies tussen de zestigduizend en honderdduizend euro kunnen opbrengen. Uiteindelijk zouden The Beatles pas formeel op 8 januari 1975 in een rechtbank worden ontbonden. Maar drummer Ringo Starr zei eerder al dat een splitsing niet uit het niets komt. ?Het is net als met een huwelijk. Een scheiding gebeurt niet ineens, maar na maanden en jaren van miserere totdat je eindelijk zegt: ?Oh, laten we er maar een punt achter zetten.? De brief komt morgen onder de hamer als onderdeel van een veiling van popmemorabilia. Ook de gitaren van Pete Townshend van The Who en Brian Wilson van The Beach Boys zullen tijdens deze veiling aan de hoogste bieder worden verkocht. In totaal zullen ongeveer driehonderd verschillende memorabilia uit de geschiedenis van de populaire muziek worden geveild. (Bron: Peter de Waard/De Volkskrant)

Weet je wat me verbaasd Fea? Toen ik het bericht over de verkoop van deze brief een paar weken geleden postte, trok jij in twijfel ook de verkoop ooit door zou gaan. Volgens jou zou Paul er een stokje voor steken. En nu breng je dit bericht al voor de zoveelste keer

With Love From Me To You

• A
                            admin last edited by

Mieke:

feact:

BRIEF OVER EINDE BEATLES TE KOOP BIJ CHRISTIES uit de geschiedenis van de populaire muziek worden geveild. (Bron: Peter de Waard/De Volkskrant)

Weet je wat me verbaasd Fea? Toen ik het bericht over de verkoop van deze brief een paar weken geleden postte, trok jij in twijfel ook de verkoop ooit door zou gaan. Volgens jou zou Paul er een stokje voor steken. En nu breng je dit bericht al voor de zoveelste keer

Mieke ik kan ook niet alles weten.

• A
                              admin last edited by

BEATLES KRIJGEN LANDMARK's 6e RIAA DIAMOND AWARD Met de Amerikaanse verzending in april van 10 miljoen exemplaren van de Beatles' nummers 1 (door de RIAA; Recording Industry Association of America) is deze groep de eerste, die zes 'diamond awards' van deze organisatie in de wacht sleept. In 2000 kwam deze Apple/Capitol CD uit, met daarop 27 van de Amerikaanse en Britse nummer-1-hits van de Fab Four. De grootste release blijft het in Amerika heruitgegeven album uit 1968 'The Beatles', dat volgens de RIAA in februari 2001 19 miljoen exemplaren telde. Daarna komen: de compilaties (1973) van 'The Beatles 1967-1970' - 16 miljoen - 'The Beatles 1962-1966' - 15 miljoen-, 'Abbey Road' uit 1969 - 12 miljoen en 'Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band'uit 1967 - 11 miljoen. De enigen, die hier in de buurt kwamen, zijn Led Zeppelin - goed voor 5 diamond awards - en Garth Brooks met 4. The Eagles hebben 3 diamond awards, waaronder 'Their Greatest Hits 1971 - 1975', dat nog steeds het best verkochte album ooit is (met 28 miljoen exemplaren). Michael Jackson's 'Thriller' komt wat dat betreft op de tweede plaats; vorige maand zijn er 27 miljoen exemplaren van verzonden.

• A
                                admin last edited by

Tournee Paul McCartney door Amerika UTRECHT - 24/04/05 - (Novum) - Paul McCartney begint op 16 september in de stad Miami zijn 'U.S.'-tournee door Amerika. De tournee van de Britse muzikant bestaat uit 28 optredens in elf weken. De zanger zal oude Beatles-hits, materiaal uit zijn solo-tijd en nummers van zijn band 'Wings' uit de jaren zeventig ten gehore brengen. "We kijken er naar uit om weer in Amerika te spelen", zei McCartney. "Zij weten hoe ze plezier moeten hebben en wij gaan ze dat geven. Het zal leuk zijn om nieuwe plaatsen te bezoeken en oude bekenden te zien". De 'U.S.'-tournee moet samen vallen met de opnames van een nieuw album van McCartney. De ex-Beatle zal de steden Boston, New York, Chicago en Las Vegas aandoen. Het laatste optreden wordt gegeven op 29 november in Los Angeles. De tournee 'Back in the U.S.' van McCartney trok ongeveer vier jaar geleden door Amerika.

• Nellie
                                  Nellie last edited by

Mieke:

feact:

In het NRC stond dat de brief eur 70.000 heeft opgebracht. Niet niks voor zo'n stukje papier

My heart is like a wheel, let me roll it!

• A
                                    admin last edited by

Nellie:

Mieke:

feact:

BRIEF OVER EINDE BEATLES TE KOOP BIJ CHRISTIES In het NRC stond dat de brief eur 70.000 heeft opgebracht. Niet niks voor zo'n stukje papier

En stukje vod liever gezegd

• A
                                      admin last edited by

Op 8 mei 1970 wordt de allerlaatste officiële LP van The Beatles Let It Be uitgebracht op Apple PCS 7096. De opnamen zijn begin 1969 gemaakt. De tracks zijn begin 1970 door Phil Spector op verzoek van John Lennon opnieuw onder handen genomen. Vooral Paul McCartney is niet te spreken over diens bewerking. Zijn Long And Winding Road is ?verkracht? omdat Phil Spector een Mantovani-achtig arrangement onder zijn zang heeft gezet. Let It Be komt op 6 juni 1970 de Nederlandse LP Top 20 binnen. Het album bereikt de derde plaats

• A
                                        admin last edited by

feact:

PAUL MCCARTNEY?S NIEUWE PROJECT ?TWIN FREAKS? Het nieuwste project van Paul McCartney blijkt meer dan een gerucht te zijn: EMI Engeland bevestigt dat er op 21 juni 2005 een nieuw album van de ex-Beatle aan zit te komen, getiteld ?Twin Freaks?. Het zal uitgebracht worden als dubbelelpee op hoogwaardig vinyl en het zal te downloaden zijn, dus er komt geen cd-uitgave van! De tracklijst: LP1/Side A 1. Really Love You 2. Long Haired Lady (Reprise) 3. Rinse The Raindrops Side B 1. Darkroom 2. Live And Let Die 3. Temporary Secretary LP2/Side C 1. What's That You're Doing 2. Oh Woman, Oh Why 3. Mumbo Side D 1. Lalula 2. Coming Up 3. Maybe I'm Amazed Het catalogusnummer is 09463 11300 14M 2 VN 038A.

TWIN FREAKS-SINGLE: 'REALLY LOVE YOU' Op 6 juni verschijnt ?Really Love You? van Twin Freaks: een remix van het Paul McCartney-nummer dat in 1997 op het album ?Flaming Pie? uitkwam. ?Really Love You?, nu uitsluitend op 12 inch vinyl, is het debuut van de Londense studiowizard, dj en producer ?The Freelance Hellraiser? Roy Kerr. In de zomer van 2004 tourde Hellraiser met Paul door Europa en verzorgde de openingsact met een 25 minuten durende set van remixen van McCartney-liedjes. Onder de naam Twin Freaks brengt de dj nu de McCartney-klassiekers ?Really Love You? en ?Lalula? onder de aandacht van een nieuw publiek. Ook werkt Roy Kerr met zijn medewerkers aan een album (waarover op onze site al eerder is bericht) dat in de loop van dit jaar uitkomt Bekijk ook deze link. http://macca.devstars.com/phpBB2/viewtopic.php?t=32116

• A
                                          admin last edited by

JA! KOOP McCARTNEY's OUDE LAMBORGHINI OP EBAY! Zie je het al voor je? McCartney. Linda. Plaats voor een grote hond op de achterbank. Een Lambo. Macca achter het stuur met een gangetje van nog geen 60 km.p.u. Linda, dromend van linzen. Het is 1975. Spoel dan even snel door naar 2005 en vraag jezelf af; heb ik nog een paar duizendjes liggen voor een buitenkansje? Ga dan naar eBay, waarop een Lamborghini Espada uit 1970 te koop staat, die ooit in het bezit was van Beatles-legende en grappenmaker Paul McCartney. Prachtig vuurrood en met een privé nummerbord, dat Macca er zelf nog op schijnt te hebben geschroefd; dit is je kans om een stukje popgeschiedenis binnen te slepen, een goede investering en hartstikke snel. Doen! Tenminste, het zou kunnen; de Italiaanse sportwagen staat ?al drie jaar in een bar, op veilige hoogte, zodat hij niet kan worden beschadigd?. Ongezien kan hij al op veel belangstelling rekenen; het startbod van vrijdag, £5.000,- is al opgelopen tot £8.600,- en de veiling duurt nog 7 dagen, dus we kunnen nog wel wat verwachten. De reserve is nog niet gehaald, maar wat heet; 30 jaar geleden kwam de auto voor £9.775,- op de markt en het zou met het bieden nog wel eens heel hard kunnen gaan. Hopelijk geldt dat ook voor de Lambo? Vergelijkbare auto?s staan in Engeland te koop voor ongeveer £18.000,- Dus, om met Paully Walnuts te spreken, het is het overwegen waard; je portemonnee krijgt wel elk jaar een opdonder (met die 5% wegenbelasting), maar het is wel een heel sexy investering. Mocht je hem kopen, laat het ons dan even weten

• A
                                            admin last edited by

http://www.isifa.com/functions/watermark/watermark.php?ifotonummer=10754198 Moet Jackson Beatles-catalogus verkopen? 8/6/2005 De financiële toekomst van Michael Jackson is hét gespreksonderwerp bij talloze bankiers en de muziekindustrie. Moet de popster zijn aandeel van een half miljard dollar in de muziek van de Beatles verkopen? Terwijl de jury in het Jackson-proces nog steeds bezig is met beraadslagen lijkt het antwoord op bovengenoemde vraag steeds meer positief te worden. Midden jaren tachtig kocht de zanger, toen op het hoogtepunt van z'n roem, de rechten voor 48 miljoen Dollar. Door de grote rechtszaak en het niet meer uitbrengen van nieuw materiaal, is Jackson nu diep in de schulden gekomen. Investeerders willen de Beatles-catalogus graag in hun bezit krijgen want de nummers blijven veel geld opbrengen. Jackson wil de rechten zolang het kan in z'n bezit houden.

• 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • TERMS & CONDITIONS
                                            • PRIVACY