Navigation

Paul McCartney
    • Register
    • Login
    • Search
    • Categories
    • Recent
    • Tags
    • Popular
    • Users
    • Groups

"The Dutch 'Paul and Paul Related Topic' Thread

THE WORLD TONIGHT
    45
    8198
    668981
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      admin last edited by

Deze thread is bedoeld om hoofdzakelijk te posten over onderwerpen van Paul McCartney en aan Paul gerelateerde onderwerpen. En dan wel in de breedste zin van het woord. Gebeurtenissen - Tournieuws - CD?s - DVD?s - Video?s - Platen - Muziekinstrumenten ? Boeken - Tijdschriften - Kranten - Schrijvers - Radio - TV - De Sixties - Beurzen - Tentoonstellingen - Foto?s - Linken - Mensen die met Paul en Beatles gewerkt hebben - Discussies - Quizzen - etc.

1 Reply Last reply Reply Quote
      • A
        admin last edited by

Harteliijk welkom Roos. GEFELICITEERD.

• H
          HoneyPie59 last edited by

Fantastisch Roos...gefeliciteerd !!!!

The very thought of you
          and I forget to do
          the little ordinary things
          that everyone ought to do....

• A
            admin last edited by

Hallo maatjes. Ja, dat is geweldig nieuws. We gaan er een fijne thread van maken. Het wordt vast weer een super stressweek, omdat 16 april de kaartenverkoop van de Amerikaanse tour van Paul van start gaat!

• A
              admin last edited by

Het lijkt me leuk om deze week te praten over de plaat/cd "McCartney"! De U.S. release date was april 1970. Dat is dus 35 jaar geleden.

• A
                admin last edited by

Roos:

Hallo maatjes. Ja, dat is geweldig nieuws. We gaan er een fijne thread van maken. Het wordt vast weer een super stressweek, omdat 16 april de kaartenverkoop van de Amerikaanse tour van Paul van start gaat!

Ik zit in vol spanning op de aankondiging ervan te wachten Roos.

• A
                  admin last edited by

In de film "Jerry Maquire" die gisterenavond op de Ned. TV was, komen we een van de songs van deze plaat/cd tegen.

• A
                    admin last edited by

Roos:

Het lijkt me leuk om deze week te praten over de plaat/cd "McCartney"! De U.S. release date was april 1970. Dat is dus 35 jaar geleden.

Oke dat lijkt me een goed idee Roos.

• A
                      admin last edited by

In het programma van de postcodeloterij werd zojuist een vraag gesteld over The Beatles. Hierbij werd er een stukje film met onze fabs getoond. Er werd gevraagd wie de manager van de Beatles was, die in 1967 overleed.

• A
                        admin last edited by

Deze foto is uit dezelfde tijd als de foto van de achterzijde van de Plaat/cd McCartney.

• A
                          admin last edited by

PAUL MCCARTNEY: STOP STIERENGEVECHTEN Sir Paul McCartney, de Dalai Lama en andere beroemdheden uit de hele wereld hebben hun handtekening gezet onder een petitie waarin gevraagd wordt het stierenvechten in Cataloniƫ, Noord-Oost-Spanje, verbieden. Een miljoen handtekeningen, waaronder 250.000 uit de Spaanse provincie zelf, zijn inmiddels aangeboden aan de voorzitter van het Catalaanse parlement, Ernest Benach. De indieners vragen de bestuurders de dierenbeschermingswetten te respecteren. (Bron: expatica.com) Een goede morgen Roos.

• A
                            admin last edited by

TERUGBLIK van 10 april: Paul McCartney is sinds 5 april 1967, samen met Mal Evans, in de Verenigde Staten. In Denver in Colorado heeft de bassist van The Beatles de eenentwintigste verjaardag van zijn vriendin Jane Asher gevierd. De actrice is met een toneelgezelschap op tournee door Amerika. Op 10 april 1967 brengt Paul McCartney een bezoek aan de Gold Star Recording Studio in Hollywood waar The Beach Boys bezig zijn aan de opnamen van hun LP Smile. Brian Wilson, zanger/componist van The Beach Boys, vraagt Paul McCartney om diens medewerking aan Vegetables. De Beatle zorgt voor wat geluidseffecten. Het liedje komt terecht op Smiley Smile, omdat Smile van The beach Boys nooit wordt uitgebracht. Smiley Smile komt op 30 september 1967 de Billboard-albumlijst binnen. De LP blijft op de 41ste plaats steken.

• Nellie
                              Nellie last edited by

Gefeliciteerd Roos en veel succes

My heart is like a wheel, let me roll it!

• Mieke
                                Mieke last edited by

Ik wens je veel succes met de nieuwe thread Roos.

With Love From Me To You

• Mieke
                                  Mieke last edited by

Roos:

Ik vind het album McCartney erg zwak en dan druk ik me nog voorzichtig uit Het enige nummer dat overeind blijft na 35 jaar is Maybe I'm Amazed. De rest had hij beter binnenshuis kunnen houden. Met dit album startte een zeer zwakke periode van Paul

With Love From Me To You

• A
                                    admin last edited by

Roos:

In het programma van de postcodeloterij werd zojuist een vraag gesteld over The Beatles. Hierbij werd er een stukje film met onze fabs getoond. Er werd gevraagd wie de manager van de Beatles was, die in 1967 overleed.

antwoord:Brian Epstein

• A
                                      admin last edited by

In de Royal Albert Hall in Londen wordt op 10 april 1999 een herdenkingsconcert voor Linda McCartney gehouden. De vrouw van Paul McCartney is op 17 april 1998 aan de gevolgen van borstkanker overleden. Naast de ex-Beatle zijn er optredens van The Pretenders, Elvis Costello, Tom Jones, George Michael, Sinead O'Connor, Des'ree, Johnny Marr, Neil Finn (ex-Crowded House), Marianne Faithfull en Ladysmith Black Mambazo. BEATLES-GESCHIEDENIS van 10 maart.

• JeeBee
                                        JeeBee last edited by

Hee Roos. Goed man! Ik zal proberen zo vaak mogelijk te komen

And in the end
                                        the love you take
                                        is equal to the love you make

• JeeBee
                                          JeeBee last edited by

Wat ik vind van de plaat 'McCartney'.... Nou om te beginnen is het niet een van mijn favorieten, maar hij bevat wel een van mijn favoriete Macca tracks: Maybe I'm Amazed (het eerste nummer dat ik draaidena de geboorte van mijn zoontje Niek). Voor de rest zijn er niet veel echte hoogtepunten die voor een Best of in aanmerking zouden moeten komen - hoewel ik erg gecharmeerd ben van Every Night, Junk en That would be something - maar als geheel voldoet de plaat wel degelijk en dan met name omdat de opname zo eenvoudig is. Het lijkt alsof hij bij je thuis op de bank zit te spelen. Een kwetsbaar geluid van een ontspannen Paul.

And in the end
                                          the love you take
                                          is equal to the love you make

• A
                                            admin last edited by

Roos:

Deze foto is uit dezelfde tijd als de foto van de achterzijde van de Plaat/cd McCartney. http://www.imageshack.us http://img54.echo.cx/img54/3005/rvdhfpaulmary7rf.jpg

Wat een mooie foto Roos. Mary was toen nog een baby.

• 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 409
                                            • 410
                                            • 1 / 410
                                            • First post
                                              Last post
                                            • TERMS & CONDITIONS