Navigation

Paul McCartney
    • Register
    • Login
    • Search
    • Categories
    • Recent
    • Tags
    • Popular
    • Users
    • Groups

"The Dutch 'Paul and Paul Related Topic' Thread

THE WORLD TONIGHT
    45
    8198
    668985
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • JeeBee
      JeeBee last edited by

Roos:

You know my name, you know my number.......

Everybody knows your name Roos

And in the end
      the love you take
      is equal to the love you make

1 Reply Last reply Reply Quote
      • vlivantje
        vlivantje last edited by

Mieke:

Zondagavond was op de Belgische TV รฉรฉn het programma De Bende Van Wim. Drie Belgische motorrijders maken een tocht door West Europa. Dit keer gingen ze van Sheffield naar Liverpool waar ze alle belangrijke Beatlesplaatsen bezochten. Een van de heren gaf commentaar bij de speciale plekken, hij zat er een paar keer naast met zijn commentaar.

Ik heb het ook gezien zondag, maar de aflevering was een herhaling, en is al twee of drie jaar oud. ๐Ÿ˜‰ Ik heb indertijd de hele serie gevolgd. ๐Ÿ˜‰ Jan Blaute, รฉรฉn van de drie, is een grote Beatlesfan en wilde er naartoe toen ze toch in Engeland aan het toeren waren met hun moto's. Achteraf leek hij toch een beetje teleurgesteld, hij was nog nooit eerder in Liverpool geweest en had zich toch blijkbaar wat meer voorgesteld bij de Beatles plekken. ๐Ÿ˜‰ Ik vond het wel leuk dat ze achteraf nog Love Me Do speelden op het podium in de Cavern Club. ๐Ÿ˜‰

• Mieke
          Mieke last edited by

vlivantje:

Mieke:

Zondagavond was op de Belgische TV รฉรฉn het programma De Bende Van Wim. Drie Belgische motorrijders maken een tocht door West Europa. Dit keer gingen ze van Sheffield naar Liverpool waar ze alle belangrijke Beatlesplaatsen bezochten. Een van de heren gaf commentaar bij de speciale plekken, hij zat er een paar keer naast met zijn commentaar.

Ik heb het ook gezien zondag, maar de aflevering was een herhaling, en is al twee of drie jaar oud. ๐Ÿ˜‰ Ik heb indertijd de hele serie gevolgd. ๐Ÿ˜‰ Jan Blaute, รฉรฉn van de drie, is een grote Beatlesfan en wilde er naartoe toen ze toch in Engeland aan het toeren waren met hun moto's. Achteraf leek hij toch een beetje teleurgesteld, hij was nog nooit eerder in Liverpool geweest en had zich toch blijkbaar wat meer voorgesteld bij de Beatles plekken. ๐Ÿ˜‰ Ik vond het wel leuk dat ze achteraf nog Love Me Do speelden op het podium in de Cavern Club. ๐Ÿ˜‰

Ik merkte ook de teleurstelling; vooral op Penny Lane. Hij zei een paar keer; is dit nu alles? Dat mini concert op het podium in de Cavern Club was inderdaad leuk; vooral de poetsvrouw op de achtergrond die de vloer dweilde Er waren geen enthousiaste toehoorders voor hun. Volg je ook de serie De Smaak van de Kaiser? Die volgen wij hier. Een erg mooie serie.

With Love From Me To You

• Sunchild
            Sunchild last edited by

Mieke:

vlivantje:

Jan Blaute, รฉรฉn van de drie, is een grote Beatlesfan en wilde er naartoe toen ze toch in Engeland aan het toeren waren met hun moto's. Achteraf leek hij toch een beetje teleurgesteld, hij was nog nooit eerder in Liverpool geweest en had zich toch blijkbaar wat meer voorgesteld bij de Beatles plekken. ๐Ÿ˜‰ Ik vond het wel leuk dat ze achteraf nog Love Me Do speelden op het podium in de Cavern Club. ๐Ÿ˜‰

Ik merkte ook de teleurstelling; vooral op Penny Lane. Hij zei een paar keer; is dit nu alles? Dat mini concert op het podium in de Cavern Club was inderdaad leuk; vooral de poetsvrouw op de achtergrond die de vloer dweilde Er waren geen enthousiaste toehoorders voor hun. Volg je ook de serie De Smaak van de Kaiser? Die volgen wij hier. Een erg mooie serie.

Jean Blaute is niet alleen een grote Beatlesfan maar ook een zeer groot muziekkenner in het algemeen. Een tijdje geleden zat hij ook nog in de Zevende Dag nav de 40ste verjaardag van The White Album Wij volgen de Smaak van de Keyser ook. Het speelt zich al in Hasselt, redenen genoeg om ernaar te kijken Ik herinner me trouwens nog opnamedagen aan het oud gerechtshof

• Mieke
              Mieke last edited by

Sunchild:

Mieke:

vlivantje:

Jan Blaute, รฉรฉn van de drie, is een grote Beatlesfan en wilde er naartoe toen ze toch in Engeland aan het toeren waren met hun moto's. Achteraf leek hij toch een beetje teleurgesteld, hij was nog nooit eerder in Liverpool geweest en had zich toch blijkbaar wat meer voorgesteld bij de Beatles plekken. ๐Ÿ˜‰ Ik vond het wel leuk dat ze achteraf nog Love Me Do speelden op het podium in de Cavern Club. ๐Ÿ˜‰

Jean Blaute is niet alleen een grote Beatlesfan maar ook een zeer groot muziekkenner in het algemeen. Een tijdje geleden zat hij ook nog in de Zevende Dag nav de 40ste verjaardag van The White Album Wij volgen de Smaak van de Keyser ook. Het speelt zich al in Hasselt, redenen genoeg om ernaar te kijken Ik herinner me trouwens nog opnamedagen aan het oud gerechtshof

Oei, ik zie dat ik De Keyzer verkeerd geschreven heb. ops: Dat de opnames in Hasselt zijn gemaakt wist ik niet. NU kijk ik met nรณg meer aandacht naar de prachtige omgeving.

With Love From Me To You

• A
                admin last edited by

vlivantje:

Mieke:

Altijd weer leuk om iets over onze Fab Four te zien. Heb je het opgenomen? De beste tijd om een Beatles-tour te maken is eigenlijk tijdens de Beatles-week. Dan is heel Liverpool in de ban van The Beatles. Je kunt ze dan zelfs voelen. "Love Is In The Air."

• A
                  admin last edited by

[quote="Mieke"]

Roos:

Mieke:

In alle consternatie vergat ik je te feliciteren met je verjaardag die op deze manier wel erg speciaal werd. Ik hoop dat mijn kaart wel op tijd is aangekomen. O, dat geeft helemaal niet! Ik voelde me zo jarig met deze TV-uitzending, die inderdaad heel speciaal werd. Ik heb je kaart nog niet ontvangen. Maar ik weet niet wat het is bij de post. Ik heb dit jaar zo op tijd mijn kerstkaarten verstuurd, maar de helft heeft de kaart nog niet eens gekregen. In ieder geval leuk dat je een kaart gestuurd hebt. Al je andere heb ik nog. Want dat is nog zo'n passie van me:"Alle post uit mijn hele leven opgespaard"!

Ik hoop maar niet dat kwajongens de brievenbus opgeblazen hebben Die bus zat echt tjokvol, mijn post kon er amper bij.

Ja, onze brievenbus ook! Maar niet met jouw kaart. Nog steeds hoor ik van mensen dat hun kerstkaart niet aangekomen is. Voor onze dochter die 'schoenen' spaart, hadden we een prachtige kerstkaart gevonden en gestuurd, waar aan de voorkant, boven op de kaart echt drie paar galaschoentjes zaten. Van pareltjes en goud etc. Tot op de dag van vandaag heeft zij de kaart nog niet ontvangen. O ja, nog even dit: Vandaag stond er in de krant dat er in Blaricum een postzak was gevonden in de berm van een weg met o.a. kerstkaarten, bankafschriften e.m. Ook weer lekker.

• A
                    admin last edited by

Roos:

Vandaag stond er in de krant dat er in Blaricum een postzak was gevonden in de berm van een weg met o.a. kerstkaarten, bankafschriften e.m. Ook weer lekker.

Elk nadeel heeft zijn voordeel.......................er zaten ook blauwe enveloppen in

• A
                      admin last edited by

franni:

Roos:

Vandaag stond er in de krant dat er in Blaricum een postzak was gevonden in de berm van een weg met o.a. kerstkaarten, bankafschriften e.m. Ook weer lekker.

Elk nadeel heeft zijn voordeel.......................er zaten ook blauwe enveloppen in

Dat is Mr. Taxman geen excuus. Die stuurt gewoon een nieuwe met een extraatje voor hem er bovenop!

• A
                        admin last edited by

JeeBee:

Roos:

You know my name, you know my number.......

Everybody knows your name Roos

Thanks, John.

• A
                          admin last edited by

Roos:

franni:

Roos:

Dat is Mr. Taxman geen excuus. Die stuurt gewoon een nieuwe met een extraatje voor hem er bovenop!

Sterker nog, meestal sturen ze twee dezelfde. Meest milieu onvriendelijke instantie.

• A
                            admin last edited by

Voor mijn verjaardag heb ik (natuurlijk) heel veel Beatles/Paul stuff gekregen. Nu heb ik de Electric Argument vinyl LP twee maal gekregen en ook het boek: "The Beatles - Daily Mail - Then There Was Music". Een boek met 450 pagina's, vol echt prachtige foto's met leuk geillustreerde bijschriften. Is er soms iemand die deze items van mij wil kopen?

• Mieke
                              Mieke last edited by

[quote="Roos"]

Mieke:

Roos:

Mieke:

In alle consternatie vergat ik je te feliciteren met je verjaardag die op deze manier wel erg speciaal werd. Ik hoop dat mijn kaart wel op tijd is aangekomen. O, dat geeft helemaal niet! Ik voelde me zo jarig met deze TV-uitzending, die inderdaad heel speciaal werd. Ik heb je kaart nog niet ontvangen. Maar ik weet niet wat het is bij de post. Ik heb dit jaar zo op tijd mijn kerstkaarten verstuurd, maar de helft heeft de kaart nog niet eens gekregen. In ieder geval leuk dat je een kaart gestuurd hebt. Al je andere heb ik nog. Want dat is nog zo'n passie van me:"Alle post uit mijn hele leven opgespaard"!

Ik hoop maar niet dat kwajongens de brievenbus opgeblazen hebben Die bus zat echt tjokvol, mijn post kon er amper bij.

Ja, onze brievenbus ook! Maar niet met jouw kaart. Nog steeds hoor ik van mensen dat hun kerstkaart niet aangekomen is. Voor onze dochter die 'schoenen' spaart, hadden we een prachtige kerstkaart gevonden en gestuurd, waar aan de voorkant, boven op de kaart echt drie paar galaschoentjes zaten. Van pareltjes en goud etc. Tot op de dag van vandaag heeft zij de kaart nog niet ontvangen. O ja, nog even dit: Vandaag stond er in de krant dat er in Blaricum een postzak was gevonden in de berm van een weg met o.a. kerstkaarten, bankafschriften e.m. Ook weer lekker.

Wat jammer van die mooie kaart die je voor je dochter uitzocht. Hoe kan er nu een postzak langs de weg rondslingeren? Je verwacht toch dat men zorgvuldig met de post omgaat.

With Love From Me To You

• A
                                admin last edited by

[quote="Mieke"]

Roos:

Mieke:

Roos:

Mieke:

Ik hoop dat mijn kaart wel op tijd is aangekomen. Ik heb je kaart nog niet ontvangen.

Ja, onze brievenbus ook! Maar niet met jouw kaart. Nog steeds hoor ik van mensen dat hun kerstkaart niet aangekomen is. O ja, nog even dit: Vandaag stond er in de krant dat er in Blaricum een postzak was gevonden in de berm van een weg met o.a. kerstkaarten, bankafschriften e.m. Ook weer lekker.

Hoe kan er nu een postzak langs de weg rondslingeren? Je verwacht toch dat men zorgvuldig met de post omgaat.

Tja, ik weet het ook niet. Te koud? Niet gemotiveerd in zijn/haar werk? Maar het goede nieuws is dat jouw kaart vanmiddag bij ons is aangekomen. Heel schattig met de Fairy-angel. Dank je wel.

• R
                                  RogerWaters last edited by

Roos:

O ja, nog even dit: Vandaag stond er in de krant dat er in Blaricum een postzak was gevonden in de berm van een weg met o.a. kerstkaarten, bankafschriften e.m. Ook weer lekker.

Dit soort dingen gebeuren tegenwoordig helaas steeds vaker, Roos. Ook bij ons is er afgelopen week weer iets grandioos misgegaan. Een nieuwe collega die de post niet bezorgde, maar thuis achterhield. : De post neemt tegenwoordig maar gewoon iedereen aan, terwijl er vroeger nog een hele procedure aan voorafging. Het is zo zonde, en we krijgen een enorm slechte naam. Ik heb jouw kerstkaart overigens wel ontvangen. Aan jou ook een fijne jaarwisseling vanavond.

• Mieke
                                    Mieke last edited by

Ik wil iedereen een fijne jaarwisseling wensen en de beste wensen voor 2009.

With Love From Me To You

• A
                                      admin last edited by

RogerWaters:

Roos:

O ja, nog even dit: Vandaag stond er in de krant dat er in Blaricum een postzak was gevonden in de berm van een weg met o.a. kerstkaarten, bankafschriften e.m. Ook weer lekker.

Dit soort dingen gebeuren tegenwoordig helaas steeds vaker, Roos. Ook bij ons is er afgelopen week weer iets grandioos misgegaan. Een nieuwe collega die de post niet bezorgde, maar thuis achterhield. : De post neemt tegenwoordig maar gewoon iedereen aan, terwijl er vroeger nog een hele procedure aan voorafging. Het is zo zonde, en we krijgen een enorm slechte naam. Ik heb jouw kerstkaart overigens wel ontvangen. Aan jou ook een fijne jaarwisseling vanavond.

Altijd vervelend als sommige collega's het voor de andere verprutsen. En de naam van het bedrijf te grabbel gooien. Gelukkig zijn er nog een heleboel goede collega's, zodat ook jij mij kerstkaart kreeg.

• A
                                        admin last edited by

Bedankt voor al jullie goede wensen. http://img525.imageshack.us/img525/7016/nieuwjaar1un3.jpg

• R
                                          RogerWaters last edited by

Roos:

RogerWaters:

Roos:

Altijd vervelend als sommige collega's het voor de andere verprutsen. En de naam van het bedrijf te grabbel gooien. Gelukkig zijn er nog een heleboel goede collega's, zodat ook jij mij kerstkaart kreeg.

Het scheelt ook dat ik mijn eigen post bij mij thuis moet bezorgen.

• A
                                            admin last edited by

http://img100.imageshack.us/img100/1944/icefairy2ror4.gif [size=16]Ik wens allen die ons dierbaar zijn en allen die we het komend jaar mogen ontmoeten en allen die we nooit zullen leren kennen, een heel warm, mooi, dierbaar jaar toe, in goede gezondheid met tijd voor elkaar, maar bovenal voor jezelf, goede daden, verantwoorde keuze, bezinning, weinig tot geen verdriet, plezier, passie, humor, tijd, rust, ruimte, energie, spiritualiteit, ergens voor kunnen gaan, verwondering, blijheid, 'n huggie, iedere dag een lach en een bijzonder moment om bij stil te staan, geniet en geloof in het goede. Gelukkig 2009 [size=16]With love, Roos.

• 1
                                            • 2
                                            • 365
                                            • 366
                                            • 367
                                            • 368
                                            • 369
                                            • 409
                                            • 410
                                            • 367 / 410
                                            • First post