Navigation

Paul McCartney
    • Register
    • Login
    • Search
    • Categories
    • Recent
    • Tags
    • Popular
    • Users
    • Groups

"The Dutch 'Paul and Paul Related Topic' Thread

THE WORLD TONIGHT
    45
    8198
    668985
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • JeeBee
      JeeBee last edited by

Hoi, Even weer een teken van leven van een verdwenen forumganger: Iedereen onwijs veel plezier morgen en wie weet loop ik sommigen van jullie nog wel tegen het lijf daar in Arnhem (ik zal proberen om dat dan niet letterlijk te doen). We tellen af...

And in the end
      the love you take
      is equal to the love you make

1 Reply Last reply Reply Quote
      • A
        admin last edited by

paulramon90:

iedereen heel veel plezier woensdag!

Dank je wel. Voor jou hopelijk ook. Zien we je daar?

• A
          admin last edited by

JeeBee:

Hoi, Even weer een teken van leven van een verdwenen forumganger: Iedereen onwijs veel plezier morgen en wie weet loop ik sommigen van jullie nog wel tegen het lijf daar in Arnhem (ik zal proberen om dat dan niet letterlijk te doen). We tellen af...

Hey JeeBee, wat leuk dat je even langs komt. Ook voor jou heel veel plezier. Hoop je inderdaad even tegen te komen.

• A
            admin last edited by

O, nog even dit: de T-shirts zijn geweldig. ? 35, stuk en het programmaboek is, jawel ladies, om de dweil er weer bij te pakken. Elke pagina grote foto's van Paul in actie!

• JeeBee
              JeeBee last edited by

Roos:

Hey JeeBee, wat leuk dat je even langs komt. Ook voor jou heel veel plezier. Hoop je inderdaad even tegen te komen.

Welke ingang sta je Roos? Ik heb kaarten voor een van de twee achterste veldingangen en twijfel nog of ik toch voor een ingang dichtbij het podium ga staan. Wil niet op het moment dat de deur opengaat alsnog worden weggestuurd...lastig...

And in the end
              the love you take

• vlivantje
                vlivantje last edited by

Hey John, wat leuk dat we je morgen misschien ook zien! Dat is lang geleden! 😉

• A
                  admin last edited by

JeeBee:

Roos:

Welke ingang sta je Roos? Ik heb kaarten voor een van de twee achterste veldingangen en twijfel nog of ik toch voor een ingang dichtbij het podium ga staan. Wil niet op het moment dat de deur opengaat alsnog worden weggestuurd...lastig...

John, iddd laten ze de veldmensen via twee ingangen naar binnen. Dat is L en M. Beide ingangen zijn aan de achterkant van het stadion. Altijd weer een nerveuze aangelegenheid met de standplaatsen. Daarom gaan wij altijd liever naar de concerten in het buitenland, waar je gewoon een seat vooraan kan bestellen. Maar ja, als Paul in Nederland optreedt, kan ik toch niet wegblijven.

• A
                    admin last edited by

O.K. we gaan naar bed. Dan zijn we morgen een beetje uitgerust.

• JeeBee
                      JeeBee last edited by

Roos:

[ John, iddd laten ze de veldmensen via twee ingangen naar binnen. Dat is L en M. Beide ingangen zijn aan de achterkant van het stadion. Altijd weer een nerveuze aangelegenheid met de standplaatsen. Daarom gaan wij altijd liever naar de concerten in het buitenland, waar je gewoon een seat vooraan kan bestellen. Maar ja, als Paul in Nederland optreedt, kan ik toch niet wegblijven.

B en M zijn de ingangen naast het podium, ik heb ingang E en dat is aan de achterkant (net als L). Nou ja..we zien het wel, ik zal hoe dan ook binnen de eerste 10 rijen staan. Maar na 7 keer rij 1 is rij 2 t/m 10 toch een degradatie Zes jaar geleden werden volgens mij alleen de achterste twee gebruikt en dat lees ik nu ook uit je post, dus dat zou goed nieuws zijn Nogmaals iedereen een waanzinnig concert toegewenst. Ik ben in ieder geval vast van plan om zonder stem huiswaarts te keren. Go Macca !!!

And in the end
                      the love you take

• A
                        admin last edited by

JeeBee:

Roos:

[ John, iddd laten ze de veldmensen via twee ingangen naar binnen. Dat is L en M. Beide ingangen zijn aan de achterkant van het stadion. Altijd weer een nerveuze aangelegenheid met de standplaatsen. Daarom gaan wij altijd liever naar de concerten in het buitenland, waar je gewoon een seat vooraan kan bestellen. Maar ja, als Paul in Nederland optreedt, kan ik toch niet wegblijven.

B en M zijn de ingangen naast het podium, ik heb ingang E en dat is aan de achterkant (net als L). Nou ja..we zien het wel, ik zal hoe dan ook binnen de eerste 10 rijen staan. Maar na 7 keer rij 1 is rij 2 t/m 10 toch een degradatie Zes jaar geleden werden volgens mij alleen de achterste twee gebruikt en dat lees ik nu ook uit je post, dus dat zou goed nieuws zijn Nogmaals iedereen een waanzinnig concert toegewenst. Ik ben in ieder geval vast van plan om zonder stem huiswaarts te keren. Go Macca !!!

Er zijn VIP staanplaatsen verkocht en die zullen een half uur eerder naar binnen gaan dus ziet er naar uit dat die ingang B of M hebben John hoe lat ben je ongeveer bij het Gelredome :

• JeeBee
                          JeeBee last edited by

En wat was het weer overweldigend gisteren !!! Man, ik heb van de eerste tot de laatste minuut intens genoten. Arna en ik waren de eerste 2 die binnen kwamen rennen en zagen tot onze opluchting dat er slechts een handjevol mensen al eerder binnen waren, zodat we rustig ons plekje op rij 1 konden innemen. Perfecte avond met enkel leuke mensen om ons heen en nul komma nul geduw of getrek. Avond van het jaar!

And in the end
                          the love you take

• A
                            admin last edited by

JeeBee:

En wat was het weer overweldigend gisteren !!! Man, ik heb van de eerste tot de laatste minuut intens genoten. Arna en ik waren de eerste 2 die binnen kwamen rennen en zagen tot onze opluchting dat er slechts een handjevol mensen al eerder binnen waren, zodat we rustig ons plekje op rij 1 konden innemen. Perfecte avond met enkel leuke mensen om ons heen en nul komma nul geduw of getrek. Avond van het jaar!

Ja, het was weer helemaal, helemaal te gek. Paul kwam op, zag mij staan, pointed to me en vroeg of we weer gingen rocken en maakte de swingende rockbeweging. And that was the start. Nou, gerocked hebben we! Helemaal trots zoals Nederland Paul verwelkomde. Toen kwam mijn banner nog aan de beurt. Hebben jullie het gehoord? De grapjas! Het blijft toch altijd de kwajongen van Liverpool. Ik was om half twee thuis, exhausted, maar het was het weer helemaal waard.

• JeeBee
                              JeeBee last edited by

Aangezien Paul op meerdere banners heeft gereageerd en ik je tijdens het concert niet meer heb gezien...wat stond er op je banner Roos?

And in the end
                              the love you take

• A
                                admin last edited by

Alle hens weer aan dek? Iedereen de sneeuw en kou getrotseerd? Maar het was het allemaal waard. Ja, toch? Voor mij kan dit jaar niet meer stuk met zoveel Paul. Wat hebben we genoten. Paul die als een jonge Beatle Paul, staat te jumpen en te zingen. Wat een power, wat een conditie! Paul en zijn band , die het steeds helemaal naar de zin hadden. Een Abe, die de sterren van de hemel drumt, Rusty die er af en toe bij gaat liggen en een Brian met een nieuwe act, waarbij zijn gitaar breekt! Er werd onderling echt veel gelachen en de nodige geintjes uitgehaald. Daarom zo leuk, om alles op de vele filmpjes op het internet, nog eens terug te zien en te beluisteren. Ik heb al de nodige filmpjes en foto's ontvangen met interacties tussen Paul & mij. Die gaan weer bij de verzameling 'memories'! Ja, we hebben een "Wonderful Christmas Time"! Paul, I already told you we do have enjoyed the show(s) very much! You made the Dutch fans happy as you responded their request to perform in the Netherlands. We are very grateful for that. Thank you very much! About the Fireman: Last month you said: ?We might well have to do a special venue and say, ?We?re only doing Fireman stuff tonight and nothing else!? and if people went for that then we?d have something.? I can tell you we're ready for such a fantastic special!

• A
                                  admin last edited by

JeeBee:

Aangezien Paul op meerdere banners heeft gereageerd en ik je tijdens het concert niet meer heb gezien...wat stond er op je banner Roos?

Hi John Op mijn banner in Nederland stond dat ik bij Paul wilde zijn. Ik heb foto's van Paul zijn reactie en een video. Zo leuk! Ik zal proberen om ze hier te plaatsen. Ik weet alleen niet of ik ze goed kan verkleinen voor de site. Nee, jammer genoeg hebben we jullie niet meer gezien tijdens het concert. Wij stonden rechts bij Paul vooraan en jullie links.

• A
                                    admin last edited by

O.K. John, hier het beeldverhaal wat betreft mijn banner. Paul: (1*)You wanne the things that happens you know. You try to remember your songs and the cords, and you know you're doing some little Blackbird, you can, remembering the words and it's cords and everything. And you're doing O.K. Your focused. (2*)And than you see a sign. Somebody holds up a sign, like you!(Paul pointed at me.) And your mind, your mind says: Don't read it. (3*)Do not read that sign overthere! But on the other side your mind says: Go on read it! It's a sign! So you do, but it's terrifying! O.K. (He red my sign, he laughed & winked at me!)

• A
                                      admin last edited by

Dit was natuurlijk een heel actueel plaatje de afgelopen week.

• A
                                        admin last edited by

Evelien, heb je gisteravond Paul Simon op TV gezien met het geweldig optreden van hem en ook andere artiesten at Madison Square Garden last October? Het Beatles nummer 'Here Comes The Sun' (van George), die (dus een andere) Paul met Nash & Crosby deed, was wel heel erg mooi. Stevie Wonder, die maar liefst 13 songs deed, waarvan één met Sting vond ik ook erg goed!

• vlivantje
                                          vlivantje last edited by

Roos:

Evelien, heb je gisteravond Paul Simon op TV gezien met het geweldig optreden van hem en ook andere artiesten at Madison Square Garden last October? Het Beatles nummer 'Here Comes The Sun' (van George), die (dus een andere) Paul met Nash & Crosby deed, was wel heel erg mooi. Stevie Wonder, die maar liefst 13 songs deed, waarvan één met Sting vond ik ook erg goed!

We hadden het er in de andere thread ook over. 😉 Ik heb het jammer genoeg niet gezien, maar ik had wel al beelden gezien in oktober van mensen die bij dat optreden zelf aanwezig waren en die wat gefilmd hadden, bijv. de beelden van Simon & Garfunkel.

• A
                                            admin last edited by

vlivantje:

Roos:

We hadden het er in de andere thread ook over. 😉 Ik heb het jammer genoeg niet gezien, maar ik had wel al beelden gezien in oktober van mensen die bij dat optreden zelf aanwezig waren en die wat gefilmd hadden, bijv. de beelden van Simon & Garfunkel.

Ik heb het opgenomen. Ik zal eens kijken als binnenkort alles weer back to basic is, om er een opname voor je van te maken.

• 1
                                            • 2
                                            • 382
                                            • 383
                                            • 384
                                            • 385
                                            • 386
                                            • 409
                                            • 410
                                            • 384 / 410
                                            • First post