Navigation

Paul McCartney
    • Register
    • Login
    • Search
    • Categories
    • Recent
    • Tags
    • Popular
    • Users
    • Groups

"The Dutch 'Paul and Paul Related Topic' Thread

THE WORLD TONIGHT
    45
    8198
    668981
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      admin last edited by

vlivantje:

Roos:

Twee tickets te koop voor de Rotterdamshow van Paul op 24 maart a.s. Vrienden zouden gaan, maar moeten dat weekend werken. De tickets zijn gekocht via de officiele website van Ticketservice-Ticketmaster Nederland. Hij heeft er ? 211,20 voor betaald. (? 96,- per ticket + ? 9,60 serv.kost). Hij wil de twee tickets samen verkopen voor slechts ? 160,00! Mocht iemand geïnteresseerd zijn, PM mij en ik breng in contact met hem.

Het is misschien wel belangrijk om te vermelden aan toekomstige kopers of het staanplaatsen of zitplaatsen zijn?

Ik weet nog iemand die een staanplaats over heb (tegen kostprijs), dus als er iemand interesse heeft................

1 Reply Last reply Reply Quote
      • A
        admin last edited by

vlivantje:

Roos:

Twee tickets, 'staanplaatsen' te koop voor de Rotterdamshow van Paul op 24 maart a.s. Vrienden zouden gaan, maar moeten dat weekend werken. De tickets zijn gekocht via de officiele website van Ticketservice-Ticketmaster Nederland. Hij heeft er ? 211,20 voor betaald. (? 96,- per ticket + ? 9,60 serv.kost). Hij wil de twee tickets samen verkopen voor slechts ? 160,00! Mocht iemand geïnteresseerd zijn, PM mij en ik breng in contact met hem.

Het is misschien wel belangrijk om te vermelden aan toekomstige kopers of het staanplaatsen of zitplaatsen zijn?

Inderdaad!

• nobodytoldme
          nobodytoldme last edited by

franni:

Quantumleap:

Misschien weet iemand iets, welk hotel in Rotterdam zal Paul slapen?

Niet? Hij zal waarschijnlijk naar huis vliegen

Dat sowieso. Er is wel een kans dat-ie al een avond eerder aankomt om met de band een laatste repetitie te doen in de zaal van de openingsavond van de tournee. Deed hij afgelopen december ook in Bologna, en dat was niet de eerste keer.

2009 New York City, USA (with Ringo Starr) | Arnhem, The Netherlands | 2010 Dublin, Ireland

2011 Bologna, Italy | Cologne, Germany | 2012 Rotterdam, The Netherlands | Antwerp, Belgium

2015 Liverpool, England | Amsterdam, The Netherlands [1] | Amsterdam, The Netherlands [2]

2016 Vancouver, Canada | 2017 Perth, Australia (open-air rehearsal) | Perth, Australia | Melbourne, Australia [1] | Melbourne, Australia [2] | Brisbane, Australia | Sydney, Australia [1] | Sydney, Australia [2]

2018 Copenhagen, Denmark | Krakow, Poland | London, England (with Ringo Starr)

2019 Hey Grandude signing, London (meeting)

• A
            admin last edited by

nobodytoldme:

franni:

Quantumleap:

Misschien weet iemand iets, welk hotel in Rotterdam zal Paul slapen?

Niet? Hij zal waarschijnlijk naar huis vliegen

Dat sowieso. Er is wel een kans dat-ie al een avond eerder aankomt om met de band een laatste repetitie te doen in de zaal van de openingsavond van de tournee. Deed hij afgelopen december ook in Bologna, en dat was niet de eerste keer.

Die kans is er zeker! Maar niet om te repeteren! Maar omdat hij bij ons komt eten! Ik kan namelijk ontzettend lekker vegetarisch koken.

• A
              admin last edited by

Paul McCartney urenlang vast in Eurostar-trein Paul McCartney zat maandag zes uur vast in een Eurostar-trein. De zanger had met zijn vrouw de modeshow van zijn dochter Stella McCartney bezocht in Parijs. Paul en Nancy konden Frankrijk niet meer verlaten doordat door sneeuwval een treinkabel was gesprongen. Volgens een medepassagier werd de 69-jarige zanger niet chagrijnig. "Hij maakte grappen en kletste met de andere passagiers", vertelt hij. De andere passagiers in McCartneys coupé maakten gebruik van de gelegenheid. "Hij heeft veel handtekeningen uitgedeeld." Ook probeerde de zanger passagiers op te vrolijken tijdens de barre omstandigheden. Zo viel het licht uit en was er geen eten aan boord. "Hij zorgde ervoor dat mensen bleven lachen." Maandag hadden hogesnelheidstreinen op diverse trajecten te kampen problemen. De treindienst Eurostar, die tussen Frankrijk en Groot-Brittannie rijdt, schrapte dinsdag treinen op vier trajecten.

• vlivantje
                vlivantje last edited by

Jammer dat ik net niet in die Eurostar zat.

• Mieke
                  Mieke last edited by

vlivantje:

Dat was ook mijn eerste gedachte toen ik dit las. Hij kan bijna als stand-up comedian aan de slag. Als hij een gitaar bij zich had gehad was men zeker aan community singing gaan doen.

With Love From Me To You

• A
                    admin last edited by

Mieke:

vlivantje:

Dat was ook mijn eerste gedachte toen ik dit las. Hij kan bijna als stand-up comedian aan de slag. Als hij een gitaar bij zich had gehad was men zeker aan community singing gaan doen.

Velen zullen met ons gedacht hebben: "Niet op het juiste moment, op de juiste plaats!" Ik had die gedachte al, toen ik de foto's zag van Paul wandelend door de Tuilerieën in Parijs. We hadden er namelijk over gedacht om een paar dagen naar Parijs te gaan en meteen de modeshow van Stella in Parijs te bezoeken, maar hadden helaas andere verplichtingen. Wat fantastisch zou het zijn om zes uur met Paul & Nancy in een gestrande trein te zitten! Paul laat zich niet gauw uit het veld slaan. Hij is natuurlijk een man van de wereld. Overal geweest en al zoveel situaties meegemaakt. Daarbij heeft hij een geweldig gevoel voor humor.

• A
                      admin last edited by

Nog een laatste aanbod: Te koop Twee tickets, 'staanplaatsen' gekocht via de officiele website van Ticketservice-Ticketmaster Nederland, voor de Rotterdamshow van Paul op 24 maart a.s. Er is ? 211,20 voor betaald. (? 96,- per ticket + ? 9,60 serv.kost). Nu de twee tickets samen voor slechts ? 140,00! Mocht iemand geïnteresseerd zijn, PM mij!

• Banjerbird
                        Banjerbird last edited by

NOG 5 NACHTJES SLAPEN

• vlivantje
                          vlivantje last edited by

Banjerbird:

NOG 5 NACHTJES SLAPEN

Het is net alsof Sinterklaas komt.

• Banjerbird
                            Banjerbird last edited by

Zo voelt het ook een beetje. Alleen is dit cadeautje niet gratis (Maar wel erg leuk )

• A
                              admin last edited by

Paul McCartney interview in het AD van zaterdag 17 maart 2012 [size=16]'Wij vieren waren inderdaad de beste'! Over drie maanden wordt hij 70 jaar, maar van afbouwen is bij Paul McCartney geen sprake. De ex-Beatle heeft haast en treedt meer op dan ooit. Het AD sprak exclusief met de grootste popster van de planeet. 'Met pensioen? Het idee alleen al.' Zelfs muzieklegendes hebben af en toe behoefte aan een triviaal praatje. Het is even na vier uur op de woensdagmiddag en Paul McCartney informeert in keurig Brits naar het Nederlandse weer en verontschuldigt zich daarna voor het smakken door de telefoon: 'k zit een sandwich te eten.' McCartney, met een vermogen van een half miljard euro de rijkste popster ter wereld, het meest melodieuze kwart van de Fab Four en vooral de succesrijkste songschrijver aller tijden, belt om over zijn naderende concert in Ahoy in Rotterdam te spreken. En niet over andere onderwerpen en vooral niet over persoonlijke zaken, meldt zijn management vooraf streng. Maar Sir Paul zelf, toch altijd veruit de zakelijkste der vier Beatles geweest, blijkt niet zo strikt in de leer van de zelfpromotie en spreekt bijna tien minuten langer dan het afgesproken kwartier. Hij geniet vandaag van een 'rather lazy day at the office', maar lijkt met zijn 70ste verjaardag slechts enkele maanden weg drukker dan ooit. Hij bracht binnen 2,5 jaar een live-popalbum, een klassieke plaat en onlangs de jazzcollectie Kis-ses on the Bottom uit. Met On the Run - waarbij hij vrijwel elke denkbare Beatles-evergreen speelt - is hij bezig aan zijn derde wereldtournee in drie jaar. En dat terwijl hij inmiddels de leeftijd heeft om met korting met de trein te reizen, de grootvader van pakweg Adele te zijn of zich over te geven aan zorgeloos nietsdoen. U begint in Rotterdam aan het tweede deel van uw tournee na een pauze van drie maanden. Heeft u dan weer veel repetitie nodig? Paul McCartney: Mijn stem moet wel weer in conditie komen. Zie me als een atleet: een goede warming-up is onontbeerlijk. Doen we door deze week een paar dagen voor onze lol allerlei liedjes en covers te spelen. Maar ons bandje is zo goed dat oefenen eigenlijk nauwelijks nodig is. We klinken zo veel beter dan bijvoorbeeld in mijn tijd met Wings! Ik praatte eens met Madonna over repeteren. Haar shows zijn complete Broadwaymusicals. Ze is maandenlang aan het trainen en was jaloers op onze aanpak van 'instrumenten oppakken en spelen maar'. Ga ook in een band spelen, adviseerde ik haar.' U bent bijna 70. Is het fysiek nog makkelijk om de concerten, die soms bijna drie uur duren, te volbrengen? 'Ik sta zelf ook verbaasd dat ik die shows relatief makkelijk volhoud. Als je me ten tijde van de Beatles had gezegd dat ik zo lang zou optreden én daarbij alle liedjes zou zingen, had ik het niet geloofd. Met de Beatles speelden we maximaal een minuut of 40. Dan zong John de helft en deelde ik mijn helft met George en Ringo. Dat kwam neer op 12 minuten zingen! Zo'n lange show dragen zoals ik nu doe, leek me toen ontzettend veeleisend. Maar het gaat juist heel eenvoudig. En, zoals sommige fans terecht opmerkten: zonder tussendoor te drinken. Tegenwoordig is het mode je dorst te lessen op het podium, maar vroeger deed niemand dat. Moet je je Elvis voorstellen met zo'n plastic flesje water aan z'n mond!' Hoe blijft u fit? 'Ik bereid me niet op een speciale manier voor op concerten. Op een showdag voer ik gewoon zakelijke besprekingen of dwaal een beetje door de stad. Thuis doe ik wel aan yoga, rijd ik graag paard in de natuur of ga ik naar de sportschool. Ja hoor, er is een fitnesscentrum in Londen waar je me op de loopband kunt zien rennen. Waar zeg ik niet, maar ik ga erheen omdat ik niets voel voor sporten in m'n eigen huis. Bovendien ken ik iedereen in mijn gymzaal. Heel gemoedelijk. 'Hé, je was bij de Grammy's vorige week?' En dan ik: 'Ja, en ju' was vissen toch?' Overigens zijn de concerten de beste training. Die houden me in vorm.' U treedt veel meer op dan pakweg 20 jaar geleden. Ziet u zichzelf ooit minder hard werken? 'Ik voel me niet gejaagd, maar als ik mijn gedrag van de laatste jaren zie denk ook ik: wat heeft die man een haast! Steeds zeg ik tegen mezelf: het wordt nu tijd om wat vaker vakantie te nemen. Alleen lukt dat niet zo goed. Het idee van een pensioen staat me al helemaal tegen. Ik zal me nooit overgeven. 'Ja, ik weet dat ik voorbij de reguliere leeftijd ben om te stoppen. Vroeger verwachtte ik die niet eens te halen. In het Beatleslied When I'm 64 staat het zelfs zwart op wit. Dat leek me een leeftijd om luierend in Zuid-Frankrijk te wonen. Maar ik had toen nooit verwacht nog zo van m'n werk te genieten! Mijn laatste concerten in de VS kregen zulke positieve recensies: 'Zo goed zagen we McCartney nooit' En zo voel ik het zelf ook. Daarom stop ik nooit met spelen. 'Wel heb ik de zogeheten shuffle retire-ment theory geformuleerd: er zullen langere pauzes tussen tournees en plaatopnames komen. Ik heb namelijk ook nog een ander leven, moet m'n dochtertje van 8 (Beatrice, uit McCartneys voorlaatste huwelijk met voormalig fotomodel Heather Mills, red.) naar school brengen. Die afwisseling houdt me ook gretig. De ene dag één van de vaders op het schoolplein, de andere met de jongens het podium op.' Zo makkelijk als het rocksterrenbestaan u lijkt af te gaan, ervaren niet al uw collega's het. De muziekwereld verloor zelfs twee grote namen in het afgelopen halfjaar. Bezweken Amy Winehouse en Whitney Houston ook onder de constante druk van het presteren, denkt u? 'Bij hen speelden persoonlijke problemen een grotere rol. Als je over die twee spreekt, spreek je over drugs. En dan geen incidenteel gebruik, maar regelrechte afhankelijkheid. Dat is echt gevaarlijk. Neem pijnstillers, zoals die bij Whitney zijn gevonden. Daarvan heb je er steeds meer nodig.' U hebt die gevaren altijd gemakkelijk weerstaan? 'Gelukkig wel. Ik heb een gereguleerd leven gekozen. Natuurlijk ben ik wel in de verleiding geweest, maar de drang daaraan toe te geven ontgroeide ik geleidelijk. Toen ik jong was, kon ik een kleine uitspatting best verdragen, maar ik ben blij dat ik er nooit een levensstijl van heb gemaakt.' Iets anders. In december hield deze krant een onderzoek naar de favoriete muziek aller tijden van de Nederlandse muzikanten. Uit een enquête onder 65 hedendaagse artiesten bleken de Beatles nummer 1 in het klassement van beste bands. Uw groep kreeg meer dan vier keer zoveel stemmen als de nummer twee, Queen. Wat vindt u daarvan? 'Dat is geweldig nieuws om te horen. Zo'n grote voorsprong en dan met stemmen van jonge, relevante artiesten. En als ik eerlijk ben: ik ben het er helemaal mee eens! Toen ik zelf nog in de groep speelde, was dat veel te arrogant om te zeggen, maar nu de Beatles z|jn gekomen en gegaan, kan ik zonder terughoudendheid evalueren: ja, we waren inderdaad de beste. De band was de som van vier phenomenal guys, die in de juiste periode van de muziekgeschiedenis opkwamen. Ik ben geweldig trots op wat we bereikt hebben en zing onze liedjes met misschien wel meer plezier dan ooit.' Naar wie luistert u zelf veel de laatste tijd? 'Pff...dat zijn er zo veel! Kings of Leon is echt m'n favoriete groep van het moment, maar ik luister net zo makkelijk naar mijn generatiegenoten Bob Dylan en Neil Young. Alles wat Neil uitbrengt, is fantastisch. Amy Winehouse vind ik ook geweldig. Zo jammer dat ze ons is ontvallen. Radiohead is ook goed, net als Coldplay. Dat is misschien wel de grootste band van de laatste jaren. En ik heb net het laatste album van Kanye West ontdekt. Heel talentrijke jongen!' Hoe luistert u? Zweert u bij vinyl of bent u een hippe iPod-gebruiker? 'k heb een iPod, ja. En ook een iPad. Maar het liefst luister ik in de auto. Daar heb ik zo'n geweldige installatie dat het lijkt alsof ik in een theater zit.' Zet u uw eigen muziek wel eens op? ?Ja. Vooral mijn laatste plaat, Kisses on the Bottom. Luisteren brengt me terug naar de heerlijke sfeer van de opnames in Los Angeles: de warmte van de zon en het genot om te werken met grootheden als Stevie Wonder en Eric Clapton en arrangeur Tommy LiPuma. Als ik straks thuiskom, zet ik die plaat op, schenk een glas rode wijn in en voel me compleet gelukkig.' Paul McCartney treedt op 24 maart op in Ahoy Rotterdam

• A
                                admin last edited by

http://avro.nl/roodshow/Muziekbingo/?r=1 AS vrijdagmiddag bij De Roodshow op radio 2, 2 VIP kaarten te winnen bij de muziekbingo. Je mag bij de soundcheck en concert aanwezig zijn.

• A
                                  admin last edited by

franni:

http://avro.nl/roodshow/Muziekbingo/?r=1 AS vrijdagmiddag bij De Roodshow op radio 2, 2 VIP kaarten te winnen bij de muziekbingo. Je mag bij de soundcheck en concert aanwezig zijn.

Ja, leuk! Gaan we allemaal mee doen en kunnen we tot de Roodshow muziekbingo begint helemaal in de stress zitten! Welke nummers moet ik kiezen? Welke nummers kiest hij? Hoe kan ik het weten? Klap ik dicht? Stort ik in? Goh, wat moet je toch allemaal over hebben voor je idool!

• A
                                    admin last edited by

Roos:

franni:

Ja, leuk! Gaan we allemaal mee doen en kunnen we tot de Roodshow muziekbingo begint helemaal in de stress zitten! Welke nummers moet ik kiezen? Welke nummers kiest hij? Hoe kan ik het weten? Klap ik dicht? Stort ik in? Goh, wat moet je toch allemaal over hebben voor je idool!

http://www.radio2.nl/nieuwspagina/2844/win-kaarten-voor-paul-mccartney.html Je kan in bijna elk programma vrijdag op radio 2 VIP kaarten winnen. Maar die bingokaart heb ik alvast gemaakt

• A
                                      admin last edited by

Roos, Gefeliciteerd met de VIP kaarten

• A
                                        admin last edited by

franni:

Roos, Gefeliciteerd met de VIP kaarten

Jaaaaa!!!!! Is het niet geweldig! Dank je wel, Angela. Ik dacht dat er vanmiddag in de Roodshow met de bingo, kaarten uit zouden gaan. Hier wist ik niet van! Ik zat vanmorgen al vroeg in mijn kantoor aan mijn bureau te werken, omdat het vandaag mooi weer gaat worden en op tijd naar buiten, de tuin in wil gaan. Altijd Radio 2 aan. Opeens hoorde ik iets over McCartney en VIP-kaarten zeggen. Ik wist helemaal niet wat je er voor zou moeten doen, maar zat in de startblokken om te bellen. Ik dacht eerst Live and Let Die, maar dat zei juist de man voor mij. Dan kan het alleen 'Band On The Run' zijn, dacht ik. En dat was goed!!!! Mijn blijdschap was vast op de Radio te horen! Want tjonge, wat ben ik blij met dit ticket! [size=16]Yeah Paul, here we come again to you and your Band On The Run!!

• A
                                          admin last edited by

franni:

Roos:

franni:

http://www.radio2.nl/nieuwspagina/2844/win-kaarten-voor-paul-mccartney.html Je kan in bijna elk programma vrijdag op radio 2 VIP kaartenwinnen. Maar die bingokaart heb ik alvast gemaakt

Kijk, dat wist ik niet. Twee dagen buiten de deur, druk met andere zaken geweest. Ik hoop dat jij of een van de andere fans hier op deze thread, vanmiddag in de bingo Vip tickets gaat winnen! Succes, allemaal! N.B. Jij hebt het over twee tickets? Heb ik dan ook twee tickets gewonnen? Dat weet ik eigenlijk helemaal niet.

• A
                                            admin last edited by

Roos:

Want tjonge, wat ben ik blij met dit ticket!

Maar ga je bij het concert de zitplaatsen nemen (meestal tegenover het podium) of je andere kaarten? Dat is best nog wel moeilijk want je heb keus

• 1
                                            • 2
                                            • 406
                                            • 407
                                            • 408
                                            • 409
                                            • 410
                                            • 409 / 410
                                            • First post
                                              Last post
                                            • TERMS & CONDITIONS