Navigation

Paul McCartney
    • Register
    • Login
    • Search
    • Categories
    • Recent
    • Tags
    • Popular
    • Users
    • Groups

"The Dutch 'Paul and Paul Related Topic' Thread

THE WORLD TONIGHT
    45
    8198
    668981
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      admin last edited by

franni:

Roos:

Want tjonge, wat ben ik blij met dit ticket!

Maar ga je bij het concert de zitplaatsen nemen (meestal tegenover het podium) of je andere kaarten? Dat is best nog wel moeilijk want je heb keus

Nee!!!! Geen zitplaatsen! Lekker staan. Rocken voor en met Paul op de 1ste rij! Met weer die mooie momenten. Zoals hier:

en hier:
      En dan 's avonds na de afterparty bijna niet meer kunnen lopen.

1 Reply Last reply Reply Quote
      • A
        admin last edited by

En nu......snel verder met mijn banner afmaken!

• A
          admin last edited by

Op facebook Brian Ray:

Hello Holland! Tell your friends that I'll have my signed LTD Ed Deluxe solo CD's in Paul's official merch stands tomorrow!

• Mieke
            Mieke last edited by

Roos gefeliciteerd met je VIP kaarten. Stom dat ik zelf niet opbelde. Maarten zei gelijk Band on the run, maar ik twijfelde en wilde niet (alweer) voor paal staan op de radio DOM DOM DOM van me. Ik herkende je gelijk aan je stem Ik zal de kaarten niet meer winnen. Ik moet zo weg en heb dan geen mogelijkheid om de radio te blijven volgen.

With Love From Me To You

• A
              admin last edited by

Mieke:

Roos gefeliciteerd met je VIP kaarten. Stom dat ik zelf niet opbelde. Maarten zei gelijk Band on the run, maar ik twijfelde en wilde niet (alweer) voor paal staan op de radio DOM DOM DOM van me. Ik herkende je gelijk aan je stem Ik zal de kaarten niet meer winnen. Ik moet zo weg en heb dan geen mogelijkheid om de radio te blijven volgen.

Leuk dat je me herkende. Ik was geloof helemaal excited. Het is natuurlijk ook ontzettend leuk. Jammer dat je niet verder kunt luisteren om een kansje kan wagen. Ach, wie weet dat nu nog van de vorige keer. En wij je fanvrienden weten dat je ook als fan zomaar een black-out kunt hebben. Gewoon doorgaan!!!

• A
                admin last edited by

Wow, wow, wow Wat een mooie show was dat weer. Het is nu de zesde keer dat ik Paul live zie en alweer was die betovering daar. Ik kreeg toch even de kriebels bij Venus/Mars. Nooit durven dromen dat hij dit ooit nog voor ons zou spelen. En schreeuwen om Ram On heeft schijnbaar effect. Helemaal goed. Ik hoop dat jullie ondanks de zitplaatsen alles goed konden zien en horen? Ik vond het geluid reuze meevallen. Had het erger verwacht. Dank ook aan de Beatleshop. Door een slimme reclame actie kreeg Paul opeens een hoop harten te zien. Hij was duidelijk onder de indruk! Prachtig om te zien.

• vlivantje
                  vlivantje last edited by

GrandWazoo:

Wow, wow, wow Wat een mooie show was dat weer. Het is nu de zesde keer dat ik Paul live zie en alweer was die betovering daar. Ik kreeg toch even de kriebels bij Venus/Mars. Nooit durven dromen dat hij dit ooit nog voor ons zou spelen. En schreeuwen om Ram On heeft schijnbaar effect. Helemaal goed. Ik hoop dat jullie ondanks de zitplaatsen alles goed konden zien en horen? Ik vond het geluid reuze meevallen. Had het erger verwacht. Dank ook aan de Beatleshop. Door een slimme reclame actie kreeg Paul opeens een hoop harten te zien. Hij was duidelijk onder de indruk! Prachtig om te zien.

Ja wij hadden eigenlijk best nog goede plaatsen. Er zat niemand voor me dus ik had een perfect zicht.

• Mieke
                    Mieke last edited by

GrandWazoo:

Het was een prima concert! Paul en de band maakten er een prima show van met veel heavy gitaarwerk. Mijn zoon was met me mee gegaan en was ook onder de indruk. Hij zong zelf mee met alle na-na-na-na's waar hij op de DVD's en cd's altijd zo'n hekel aan had! Ik was uiteindelijk blij met onze zitplaats. Toen ik de drukte buiten Ahoy en op de vloer zag was ik blij dat ik er niet tussen hoefde te staan. Jerry had die reclamefolders uitgedeeld. Jammer dat niet iedereen gelijk in de gaten had op welk moment ze het hart omhoog moesten houden. Ik heb nog steeds geen idee wat erop gedrukt stond, ik kon alleen Paul lezen. Toch was het een geslaagde actie, want Paul reageerde erop.

With Love From Me To You

• Banjerbird
                      Banjerbird last edited by

Allemaal fijne Pasen. Heb net de cd(s) van Paul in Rotterdam op staan,geweldig!! Dus kan niet beter

• Banjerbird

Beetje rustig hier de laatste tijd Of zitten we nu allemaal na te genieten van alle cds en dvds die er nu loskomen van Pauls concert?

• T
                          thisonemacafan last edited by

Hallo, kan mijn duch slecht zijn, maar het zou mooi zijn als ik kon praten met je geweldige mensen

KEEP CALM RAM ON
                          \*coldplay- 6/23/12
                          \*wolf gang- 6/23/12
                          "I go back so far I'm in front of me"
                          Aka fab4\_\_9647

• Banjerbird

Oei,het is en blijft rustig hier. Een optreden van Paul zal er denk ik dit jaar niet meer inzitten (of denkt iemand daar anders over?) Maar heeft iemand al de nieuwe dvd van Paul gekocht? En wat dacht je van het prachtige dikke ingebonden fotoboek LIFE,met al die mooie Beatlesfoto's Om bij de leest te blijven Paul staat er ook in hoor. En wie heeft het leuke intervieuw van Paul met Frost gezien?Was erg goed met soms weer eens een lachende Paul Ben pas weer naar Liverpool geweest en je komt nog steeds geld te kort hoor als je al die Beatles/Paul spullen wil kopen. Dus misschien (voor mij ) maar goed dat hier ook niet nog eens een concert bij komt.

• vlivantje
                              vlivantje last edited by

Ik heb de nieuwe dvd liggen maar nog geen tijd gehad om hem te bekijken. Komt wel een keer in de kerstvakantie of zo. 😉

• Mieke
                                Mieke last edited by

Banjerbird:

Oei,het is en blijft rustig hier. Een optreden van Paul zal er denk ik dit jaar niet meer inzitten (of denkt iemand daar anders over?) Maar heeft iemand al de nieuwe dvd van Paul gekocht? En wat dacht je van het prachtige dikke ingebonden fotoboek LIFE,met al die mooie Beatlesfoto's Om bij de leest te blijven Paul staat er ook in hoor. En wie heeft het leuke intervieuw van Paul met Frost gezien?Was erg goed met soms weer eens een lachende Paul Ben pas weer naar Liverpool geweest en je komt nog steeds geld te kort hoor als je al die Beatles/Paul spullen wil kopen. Dus misschien (voor mij ) maar goed dat hier ook niet nog eens een concert bij komt.

Vanmiddag heb ik het interview met David Frost bekeken, het was een leuk interview. Ik vraag me wel af waarom Paul steeds met zijn hand aan de mond zit. De dvd "Kisses" koop ik niet. Ik heb wel de download van de McCartney website "Kisses On The Bottom" binnengehaald, maar nog niet helemaal bekeken. De beelden komen me erg bekend voor, volgens mij heb ik de dvd al op tv gezien. Het boek van LIFE heb ik niet gekocht. Er stonden teveel foto's in die ik al in andere boeken heb. Er zijn de laatste 40 jaar geen nieuwe foto's van The Beatles gemaakt. Ik kocht wel het boek met brieven van John Lennon, heb echter nog geen tijd gehad om erin te lezen.

With Love From Me To You

• Banjerbird

En er komt al weer een mooi boek aan :BBC archives. En meteen maar de BBC 2 cds besteld. O wat worden we weer verwent En is er iemand bekend met de 4 delige dvd set In the footsteps of the Beatles? (Je blijft toch een fan nietwaar) Er staat dus weer een hoop moois op stapel,al moet ik wachten tot 14 november. Maar alvast de NEW cd van Paul spelen

• Banjerbird

Aankomende week de film van John Nowhere boy op tv. Natuurlijk hebben we die allemaal op dvd,maar toch leuk dat er nog zoveel aandacht aan word besteed. Vrijdag ned. 2 23.45 uur.

• Mieke
                                      Mieke last edited by

Banjerbird:

Aankomende week de film van John Nowhere boy op tv. Natuurlijk hebben we die allemaal op dvd,maar toch leuk dat er nog zoveel aandacht aan word besteed. Vrijdag ned. 2 23.45 uur.

Deze film heb ik in de bioscoop gezien. Ik won kaarten via the Beatles fanclub.

With Love From Me To You

• A
                                        admin last edited by

Mieke:

Banjerbird:

Deze film heb ik in de bioscoop gezien. Ik won kaarten via the Beatles fanclub.

Ik heb daar toen ook kaarten voor gewonnen (ik geloof via radio2) Mooie film en mijn beste vriend die mee was vond hem ook goed, iets dat hij niet had verwacht als niet-Beatles liefhebber.

• 1
                                        • 2
                                        • 406
                                        • 407
                                        • 408
                                        • 409
                                        • 410
                                        • 410 / 410
                                        • First post
                                          Last post
                                        • TERMS & CONDITIONS