Navigation

Paul McCartney
    • Register
    • Login
    • Search
    • Categories
    • Recent
    • Tags
    • Popular
    • Users
    • Groups

Normenn, se hit!

THE WORLD TONIGHT
    10
    170
    44152
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      Kristina in the sky last edited by

ja.. Fant ingen om Norge her, så da tenkte jeg at jeg skulle starte en.. Har vel ikke akkurat fått intrykk av at det er flust med normenn her, men det må jo være noen, så hvis du leser dette, så svar gjerne! Jeg vil gjerne se flere nordmenn som jeg kan prate om Beatles med, uten å måtte hele tiden tenke engelsk Så.. Litt om meg selv: jeg heter Kristina, er 15 år og kommer fra Oslo

It's just another day

1 Reply Last reply Reply Quote
      • S
        Siri last edited by

Hei!! Kult at det kommer flere fra norge! Jeg er Siri, er 15 og bor i Trondheim! Står til?

• K

hehe.. sendte deg nettopp en pm Står flott til her 😉 Prøver å rydde huset til min lillebrors bursdagsselskap.. men jeg synes det er så mye morsommere å høre på musikk og synge med ops: Så den ryddinga går litt tregt.. Der da?

It's just another day

• A
            admin last edited by

Hei hei ja hehe..

• K

enda en nordmann! Koselig Og hvordan har du det idag da?

It's just another day

• C
                cleese last edited by

Måtte bare prøve. Skjønner ikke at jenter på 15 digger McCartney/Beatles. Det er herlig!! Selv er jeg 34 og har vært fan lenge.

I go back so far, I'm in front of me

• K

hehe! Heisann! Ja, det er ganske herlig! Beatles er jo geniale, det går jo ikke ann å ikke like dem. Samme gjelder Paul Hyggelig å møte flere nordmenn! Står til?

It's just another day

• C
                    cleese last edited by

Alt er bra med meg! Hvordan begynte du å like Macca/Beatles? Paul har jo ikke hatt noen store hits de siste par årene. Når jeg gikk på ungdomskolen så lå "No More Lonely Nights", "Say, say, say" osv på øvre halvdel av hitlistene.

• K

hm.. Jeg har jo alltid visst om beatles, men det er vel først det siste året at jeg begynte å få øynene opp for musikken deres. Jeg har en venninne som også er stor beatles-fan, og jeg hørte noe hos henne og tenkte at dette faktisk var bra! Også fant jeg 1962-1966 (red album) hjemme og begynte å høre på dem. Men det er vel det siste halve året at jeg virkelig har fått øynene opp for de kanskje ikke så kjente sangene, og for Paul. Tror den første Paul-sangen jeg hørte var No More Lonely Nights, og etter det var jeg solgt. Har brukt opp alt for mye penger på macca/beatles-cder i det siste

It's just another day

• C
                        cleese last edited by

har brukt en del penger selv.... har alle beatles-låter (tror jeg) og alle soloskivene til paul. (I hvert fall de som er utgitt under hans eget navn). Har t.o.m. den mystiske Percy Thrillington plata han ga ut i 78. Mye flott, men noe er heller tynt...hehe.

• Svenn
                          Svenn last edited by

Jeg hadde aldri verden trodd at det var så mange jenter på 15-16 år som likte Beatles og Paul McCartney før jeg var på konserten på Valle Hovin 14. juni i fjor. Det var det jo masse unge jenter og mange kunne jo alle sangene. Det må jeg si er imponerende. Da jeg var 15 var jeg ikke noen stor Beatlesfan selv om jeg hadde hørt mange av sangene. Hørte i grunnen mest på sanger fra soloplatene til John og Paul. Skaffet meg Tug of War og Pipes of Peace da de ble utgitt, og siden har jeg likt Paul. Først da Beatlesantologien ble vist på tv, fikk jeg virkelig øynene opp for Beatles. Det tok ikke lang tid før jeg kjøpte alle Beatlesplatene. Jeg synes stort sett alt de ga ut er bra, jeg liker alt fra If I Fell, From Me To You til mer spesielle låter som Hey Bulldog og I Am The Walrus.

Comin' in a mess, going out in style
                          I ain't good lookin', but I'm someone's child
                          No one can give me the air that's mine to breathe

• K

Nei, hørte av en venninne av meg at det var en del på vår alder. Selv fikk jeg ikke dratt på konserten Skulle gjerne har dratt, men jeg får bare håååpe at han tar turen innom hit igjen om ikke alt for lenge da. Synes også stort sett at det de ga ut er bra. Jeg liker Hey bulldog og I am the walrus (og egentlig resten av sangene deres, hehe) Jeg har desverre ikke så mye penger, så jeg har ikke alle albumene til verken beatles eller Paul. Men samlingen øker og øker. De få pengene jeg klarer å samle opp går til cd'er ops: Har også funnet en del LP'er og EP'er fra pappa. Abbey road og the beatles(white album) på LP og Hello Goodbye/I am the walrus på EP. Også fant jeg Venus and Mars og Band on the run på LP og noen Ep'er av Paul og wings, samt John's Shaved fish på LP og en del EP'er av han også. Nå må jeg bare få kjøpt ny stift til spilleren, siden den ble ødelagt.

It's just another day

• C
                              cleese last edited by

Hvilken McCartney-LP liker du best? Selv har jeg mest sansen for "Tug of War".

• A
                                admin last edited by

Hiya all up there in Norwegian Wood! Sorry I do not speak your language but I understand it so I'd like to learn it. Would you mind helping me? That'd be great! Greetings from Germany Ellissay

• K

Hei! Of course I'll help you Ellissay!! Whatever you want to know, just let us know! Cleese! Jeg har ikke hørt hele Tug Of War albumet, men mange av sangene er bra! Here Today gjør meg alltid litt emosjonell ops: Av de LP-ene jeg har synes jeg BOTR er best. Av cd'ene er jeg glad i Flaming pie. Andre album jeg liker er jo Ram, Flowers in the dirt, back to the egg og red rose speedway Og London Town. Uff, nei, det er ikke lett å velge, det kommer ganske ann på humøret mitt også.

It's just another day

• A
                                    admin last edited by

Kristina in the sky:

Hei! Of course I'll help you Ellissay!! Whatever you want to know, just let us know! Cleese! Jeg har ikke hørt hele Tug Of War albumet, men mange av sangene er bra! Here Today gjør meg alltid litt emosjonell ops: Av de LP-ene jeg har synes jeg BOTR er best. Av cd'ene er jeg glad i Flaming pie. Andre album jeg liker er jo Ram, Flowers in the dirt, back to the egg og red rose speedway Og London Town. Uff, nei, det er ikke lett å velge, det kommer ganske ann på humøret mitt også.

Hallo Kristina!! Thanks!!!! I will ask a LOT! Well, let's see... You've listened to the album TUG OF WAR today (....) And HERE TODAY makes you feel quite emotional. And you like the LP BOTR best. Your favourite CD is FLAMING PIE. Other albums you like are RAM, FITD, BACK TO THE EGG and RED ROSE SPEEDWAY. AND London Town. Well, I didn't understand the last sentence... ops: Ellissay

• K

Very good, Ellissay! Almost everything was right, except the first sentence. I said that I haven't heard the whole TUG OF WAR-album (but a lot of the songs are good) And the last sentence was: Oh, no, it's not easy to choose, and it depends on my mood too. I'm impressed

It's just another day

• A
                                        admin last edited by

Kristina in the sky:

Very good, Ellissay! Almost everything was right, except the first sentence. I said that I haven't heard the whole TUG OF WAR-album (but a lot of the songs are good) And the last sentence was: Oh, no, it's not easy to choose, and it depends on my mood too. I'm impressed

I just try to be a good student!

• K

Well, you are! Jeg er stolt av deg! ( I am proud of you)

It's just another day

• A
                                            admin last edited by

Kristina in the sky:

Well, you are! Jeg er stolt av deg! ( I am proud of you)

ICH BIN STOLZ AUF DICH! (in German) Cool! Thanks... ops:

• 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 1 / 9
                                            • First post
                                              Last post
                                            • TERMS & CONDITIONS