Nieuw Nederlands Macca Draadje - vervolg
-
Mieke:
Nou breekt me de klomp! Op het forum van Déjà Vu schrijft iemand dat hij blij is dat Flaming Pie al na één week het veld moet ruimen. Er is een groep luisteraars van dat programma die alle Beatlesmuziek en solo muziek van ex-Beatles helemaal beu zijn en die stemmen deze albums dus weg.
Maar er is ook een hele groep die juist ervoor zorgt dat ze er WEL in blijven
-
franni:
Mieke:
Nou breekt me de klomp! Op het forum van Déjà Vu schrijft iemand dat hij blij is dat Flaming Pie al na één week het veld moet ruimen. Er is een groep luisteraars van dat programma die alle Beatlesmuziek en solo muziek van ex-Beatles helemaal beu zijn en die stemmen deze albums dus weg.
LOL, het zal wel weer een kwestie van smaak zijn... Wij hebben smaak en die gasten die de albums wegstemmen niet
-
franni:
Mieke:
Ja, maar niet genoeg! FP staat met 3 stemmen achter
-
Hebben jullie heel toevallig gisteren Thank God It's Friday gezien? Van Velzen was daar de hoofdgast en hij had net een Rickenbacker uit '64 opgehaald zijn vader, een groot Beatle fan, had jaren geleden zijn gitaar verkocht om voor hem een geluidsdichte studio te betalen samen met de 3 J's hadden ze achter de schermen zitten jammen met Beatle songs ook het meisje Kim, 15 jaar en een jazz zangeres, zong spontaan met ze mee Misschien iets om te bekijken op www.uitzendinggemist.nl
-
Frankieman:
Hallo Mede-Nederlandse Macca fans, ik ben nieuw hier op het forum
Welkom!!
-
Goedemorgen !
-
vlivantje:
Goedemorgen !
Goedenavond Evelien. Ik was de laatste dagen erg weinig op de pc, had het te druk met bezoek ontvangen en koffie schenken.
-
Mieke:
vlivantje:
Goedemorgen !
Goedenavond Evelien. Ik was de laatste dagen erg weinig op de pc, had het te druk met bezoek ontvangen en koffie schenken.
Nog gefeliciteerd met Dirk Komende weekend is het bij ons de beurt
-
franni:
Mieke:
vlivantje:
Goedemorgen !
Nog gefeliciteerd met Dirk Komende weekend is het bij ons de beurt
Dank je Angela. Waarom die bij volgend weekend? Zie je er tegenop? :
-
Mieke:
Nou ja en nee ops: nu ik alleen de weekenden heb om mijn huishouden te doen wordt het zaterdag schoonmaken, wassen, boodschappen doen en dan zondag 'n man of 25-30 al heb ik nu wel gezegd tussen 12 en 17 uur Ik heb geen idee wat de familie van Willem gewoon is en zelfs die van mij willen nog wel eens blijven hangen al is mijn schoonmoeder er al om 10 uur en als dan de laatste om 11-12 uur 's avonds weggaat.....................loopt die wekker wel erg vroeg af op maandag Dus ik zie er niet echt tegenop maar dit met een schoonfamilie van Niké wordt het toch anders dan dat we normaal gewent zijn
-
Gebeurt er dan wat dit weekend? *kijkt onschuldig* [size=2]Kaartje zit al op de post! Zaterdag wordt het bij mij ook heel erg druk, in de voormiddag ben ik weg, en in de namiddag moet ik en een collega uitleg geven over Chinees voor laatstejaarsstudenten die volgend jaar misschien ook Chinees willen gaan studeren 's Avonds hebben we een Chinees etentje met enkele vrienden, een soort van Chinese fondue Mmmmm... http://en.wikipedia.org/wiki/Hot_pot Dus ik ben bijna niet thuis die dag...maar heb er wel al zin in, vooral 's avonds dan Nu donderdagavond komen mijn zus, ik en mijn twee nichtjes die ook in Gent studeren bij elkaar op hun apartement, en ik maak macaroni voor vier, dus dat wordt ook een gezellige avond
-
Goedemorgen!
-
vlivantje:
Gebeurt er dan wat dit weekend? *kijkt onschuldig* [size=2]Kaartje zit al op de post! Zaterdag wordt het bij mij ook heel erg druk, in de voormiddag ben ik weg, en in de namiddag moet ik en een collega uitleg geven over Chinees voor laatstejaarsstudenten die volgend jaar misschien ook Chinees willen gaan studeren 's Avonds hebben we een Chinees etentje met enkele vrienden, een soort van Chinese fondue Mmmmm... http://en.wikipedia.org/wiki/Hot_pot Dus ik ben bijna niet thuis die dag...maar heb er wel al zin in, vooral 's avonds dan Nu donderdagavond komen mijn zus, ik en mijn twee nichtjes die ook in Gent studeren bij elkaar op hun apartement, en ik maak macaroni voor vier, dus dat wordt ook een gezellige avond
Hot pot.....mmmmm....dat is erg lekker, soms ook erg heet : In china hebben we dat verschillende keren gegeten, een onvergetelijk ervaring eet smakelijk Evelien
-
franni:
Mieke:
Nou ja en nee ops: nu ik alleen de weekenden heb om mijn huishouden te doen wordt het zaterdag schoonmaken, wassen, boodschappen doen en dan zondag 'n man of 25-30 al heb ik nu wel gezegd tussen 12 en 17 uur Ik heb geen idee wat de familie van Willem gewoon is en zelfs die van mij willen nog wel eens blijven hangen al is mijn schoonmoeder er al om 10 uur en als dan de laatste om 11-12 uur 's avonds weggaat.....................loopt die wekker wel erg vroeg af op maandag Dus ik zie er niet echt tegenop maar dit met een schoonfamilie van Niké wordt het toch anders dan dat we normaal gewent zijn
Het wordt inderdaad een zwaar weekend voor je. Komen er altijd zo veel mensen op de verjaardag van Niké? Kan je niet beter het bezoek verdelen over twee zondagen; een dag jullie familie en een dag die van Willem? Ik had trouwens niet verwacht dat die familie ook bij haar op de verjaardag zou komen; is de relatie al zó serieus? Werkende moeders hebben echt een dubbele belasting :
-
vlivantje:
Jij hebt een gezellige dag en avond voor de boeg, met een etentje met vrienden en je zus en nichtjes. De uitleg geven aan toekomstige studenten die je volgens mij al een paar jaar; je zal er vast routine in hebben opgebouwd.
-
Mieke:
franni:
Mieke:
Het wordt inderdaad een zwaar weekend voor je. Komen er altijd zo veel mensen op de verjaardag van Niké? Kan je niet beter het bezoek verdelen over twee zondagen; een dag jullie familie en een dag die van Willem? Ik had trouwens niet verwacht dat die familie ook bij haar op de verjaardag zou komen; is de relatie al zó serieus? Werkende moeders hebben echt een dubbele belasting :
Niké heeft nu bijna 9 maanden verkering en zit wekelijks bij zijn familie te eten of bij zijn moeder of bij zijn opa en oma, lijkt mij wel normaal dan dat zij die uitnodigt. Verder zie ik het niet zitten om het te verdelen...................dan heb ik 2 van die drukke weekenden achter elkaar nu ben ik er met 1 dag vanaf
-
Vandaag kregen we met de nieuwe internet verbinding ook de gratis laptop toegestuurd Helaas is snel posten er nog niet bij, maar dat komt wel misschien een losse muis aanschaffen is geen overbodige luxe ops:
-
franni:
Vandaag kregen we met de nieuwe internet verbinding ook de gratis laptop toegestuurd Helaas is snel posten er nog niet bij, maar dat komt wel misschien een losse muis aanschaffen is geen overbodige luxe ops:
Ik heb ook een afzonderlijke muis bij mijn laptop. Ik kan echt niet goed met de muis op mijn laptop zelf werken :
-
Goedenavond.
-
[quote="vlivantje"]
franni:
Ik heb ook een afzonderlijke muis bij mijn laptop. Ik kan echt niet goed met de muis op mijn laptop zelf werken :[/quote Ik wordt er al iets handiger in maar ga toch een muis halen