Navigation

Paul McCartney
    • Register
    • Login
    • Search
    • Categories
    • Recent
    • Tags
    • Popular
    • Users
    • Groups

Nieuw Nederlands Macca Draadje - vervolg

THE WORLD TONIGHT
    34
    7643
    605954
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Mieke
      Mieke last edited by

Ik heb Paul wel goedendag kunnen zeggen. Hij ging daarna naar de Mercandise stand in het Gelredome om alsnog een tourboek te kopen. Later belde hij me op; we stonden allebei vast op de parkeerplaats. Het was er een puinhoop! Ik was om 1.15 thuis. Er stond eten voor me in de koelkast, maar ik was te moe om het nog warm te gaan maken en ben gelijk naar bed gegaan. Vooral mijn voeten deden pijn, mijn benen niet. Vandaag loop ik nog wat moeilijk, maar ik klaag niet. Ik ben blij dat ik het vol heb kunnen houden. Deze ervaring neemt niemand me meer af.

With Love From Me To You

1 Reply Last reply Reply Quote
      • A
        admin last edited by

Mensen, wat was het geweldig! Ik ging er wat 'losjes' naar toe aangezien ik hem volgende week in Keulen ga zien en dus leek het me aardig om gewoon vanaf de zijlijn lekker te kijken. Maar we konden met al het gemak in het eerste vak staan! En wat was-ie goed bij stem! Prachtige uitvoeringen van de Fireman nummers...het beste concert wat ik van hem heb gezien! Beter dan 2001 en al helemaal beter dan 1993. 1 kritiekpuntje wel: A day in the life moet-ie niet meer doen...dat is een nummer dat live totaal niet uit de verf komt. En al zeker niet met GPAC...

• A
          admin last edited by

GrandWazoo:

Mensen, wat was het geweldig! Ik ging er wat 'losjes' naar toe aangezien ik hem volgende week in Keulen ga zien en dus leek het me aardig om gewoon vanaf de zijlijn lekker te kijken. Maar we konden met al het gemak in het eerste vak staan! En wat was-ie goed bij stem! Prachtige uitvoeringen van de Fireman nummers...het beste concert wat ik van hem heb gezien! Beter dan 2001 en al helemaal beter dan 1993. 1 kritiekpuntje wel: A day in the life moet-ie niet meer doen...dat is een nummer dat live totaal niet uit de verf komt. En al zeker niet met GPAC...

Hey Tim, Jammer dat we je niet gezien hebben gisteren en 1 nummer van de 33 slecht is nog best een aardig score

• A
            admin last edited by

Het concert was echt super, heb heerlijk kunnen meezingen (meestal dan toch 🙂 ) en swingen!! Super goede plaatsen en gezellige mensen om de tijd tot het concert mee door te brengen... Nu kan ik morgen op mijn werk enkele collega's jaloers maken met de (zeer slechte) foto en videobeelden die ik genomen heb

• A
              admin last edited by

franni:

GrandWazoo:

Hey Tim, Jammer dat we je niet gezien hebben gisteren en 1 nummer van de 33 slecht is nog best een aardig score

Vond ik ook jammer, maar ik moest werken tot een uur of drie en ik wist niet of ik het allemaal zou halen. Had nooit verwacht in het eerste vak terecht te komen!!!!

• A
                admin last edited by

Overigens moest ik érg lachen voor de show. Ik moest aan Mieke denken... Alleen maar remixes van McCartney 2 en Press to play nummers hahaha! Vond ik echt sneu voor je

• Mieke
                  Mieke last edited by

GrandWazoo:

Overigens moest ik érg lachen voor de show. Ik moest aan Mieke denken... Alleen maar remixes van McCartney 2 en Press to play nummers hahaha! Vond ik echt sneu voor je

Tim ik het er niet veel van meekregen; alleen mijn ingewanden zijn ervan door elkaar geschud. We stonden voor de boxen van bas en drums. We werden echt letterlijk door elkaar geschud. Flarden van de muziek kreeg ik mee. PaulS, die naast me stond, hield me op de hoogte van welk nummer er gedraaid werd en lachte ook vet toen Press voorbij kwam. Het kon de pret niet drukken! Ik had desnoods Andre Hazes voor lief genomen; ik stond VOORAAN

With Love From Me To You

• A
                    admin last edited by

franni:

PaulS:

Zo net terug van wat ik toch een megalange dag mag noemen, maar wat voor een dag zeg! Een fantastisch concert gehad met vrienden op de eerste rij! Erg leuk om weer een oude bekende te zien en een heel zooitje nieuwe bekenden. Wat mij betreft voor herhaling vatbaar.

Hey Paul, Jammer dat ik je later niet mee gezien heb maar was man en kind kwijt hadden ze de andere uitgang genomen Maar mijn god................wat was het gezellig en wat heb ik genoten van het concert en wat ben ik nog steeds moe ops: blij dat ik vandaag niet hoef te werken

Ja is inderdaad jammer. Ik ging nog even voor dat boek (heb hem uiteindelijk maar buiten gehaald). Heb je telefonisch niet meer te pakken gekregen helaas. Het was wel een topavond Moeten we een andere keer maar eens afspreken. Een reunion. En inderdaad wat een goed concert, goed bij stem. Denk dat ik dit zeker een van zijn betere gigs heb gevonden.

• A
                      admin last edited by

Mieke:

Het was geweldig.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat een ervaring om met mijn McCartney vrienden op de eerste rij een concert bij te wonen. Ik begin nu emotioneel te worden als reactie op de dag van gisteren. Ik heb alles zoveel mogelijk proberen op te nemen, toch blijft alleen de song Highway door mijn hoofd zoemen. Ik verwacht van jullie een setlist, ik heb wat dat befterft een grote blackout. ops: PaulS, wat ben je een enthousiast figuur. Je moet wel een paar kilo's zijn kwijtgeraakt gisteren. Ik heb genoten, maar dat is inmiddels wel duidelijk. Tess ben je veilig thuis gekomen? Angela en Paul, hebben jullie ook 10 km op de snelweg gereden tot de afslag Tiel, Rotterdam? Maakt niet uit, voor deze ervaring was ik desnoods op de fiets terug naar huis gereden. Ik was wel erg moe; ik merkte dat ik af en toe onder het rijden in slaap dreigde te vallen. Daar schrok ik wel van, ik zat een keer rechts van de baan en schrok van het geluid van de autobanden over de witte lijn rechts.

Ja zo af en toe kan ik wel uit mijn plaat gaan ja Ik heb inderdaad na het parkeerterein nog een tijd file gereden naar de A15 Uiteindelijk om 1:30 thuis. 2:30 naar ben...geeuw. Hierbij de setlist van gisteren: Magical Mystery Tour Drive My Car Jet Only Mama Knows Flaming Pie Got To Get You Into My Life Let Me Roll It / Foxy Lady Highway The Long and Winding Road (I Want to) Come Home My Love Blackbird Here Today Dance Tonight And I Love Her Mrs Vandebilt Eleanor Rigby Band on the Run Ob-La-Di, Ob-La-Da Sing the Changes Back in the U.S.S.R. Something I've Got a Feeling Paperback Writer A Day In The Life Let It Be Live and Let Die Hey Jude Encore: Day Tripper Lady Madonna Get Back Encore 2: Yesterday Helter Skelter Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band (Reprise) The End ource: setlist.fm

• A
                        admin last edited by

vlivantje:

PaulS:

Zo net terug van wat ik toch een megalange dag mag noemen, maar wat voor een dag zeg! Een fantastisch concert gehad met vrienden op de eerste rij! Erg leuk om weer een oude bekende te zien en een heel zooitje nieuwe bekenden. Wat mij betreft voor herhaling vatbaar.

Was ik de enige ''oude' bekende? Ik vond het wel heel leuk om daar vooraan met jou te staan zingen en swingen. Jammer dat je achteraf plots weg was, Angela vond je ook al niet meer, maar die was inderdaad Nike en Frans kwijt.

Dat was je inderdaad

• A
                          admin last edited by

Paul ik zie dat je je signature heb veranderd eindelijk na zoveel jaar

• JeeBee
                            JeeBee last edited by

Hoi, Goed te lezen dat het jullie gelukt is om een plekje op de eerste rij te bemachtigen! Toen Arna en ik naar binnen renden zagen we tot onze stomme verbazing dat ingang L nog niet open was en dat we de eersten waren die naar het vak renden. In het vak stonden toen hooguit 10 mensen die al binnen waren. Dus wij konden rustig ons plekje zoeken recht voor de microfoon van Paul. Heerlijk...voor mij de 8ste keer op die plek en vervelen doet het nooit Concert was, maar dat hoef ik jullie niet te vertellen waanzinnig! Leuk om sommigen van jullie weer eens te hebben gezien (leuk ook om anderen voor het eerst gezien te hebben). Iedereen die nog concerten voor de boeg heeft: have fun!

And in the end
                            the love you take
                            is equal to the love you make

• Sunchild
                              Sunchild last edited by

Ooooohhhhh, ik ben ZO blij voor jullie!!! Alles klinkt zo fantastisch En eerste rij, ja hallo! Dan heeft het lange wachten in de kou toch zijn vruchten afgeworpen! En ik ben natuurlijk mega nieuwsgierig naar volgende week! Ik ga wel niet zo'n geweldige plaatsen hebben, maar kom @ Tessa en Evelien: Dan zal ik er ook bijzijn in Gent @ Evelien: sorry dat ik niet meer terugstuurde maar ik was mijn arrest aan't maken (wat overigens aan geen kanten is gelukt...)

• A
                                admin last edited by

JeeBee:

Hoi, Goed te lezen dat het jullie gelukt is om een plekje op de eerste rij te bemachtigen! Toen Arna en ik naar binnen renden zagen we tot onze stomme verbazing dat ingang L nog niet open was en dat we de eersten waren die naar het vak renden. In het vak stonden toen hooguit 10 mensen die al binnen waren. Dus wij konden rustig ons plekje zoeken recht voor de microfoon van Paul. Heerlijk...voor mij de 8ste keer op die plek en vervelen doet het nooit Concert was, maar dat hoef ik jullie niet te vertellen waanzinnig! Leuk om sommigen van jullie weer eens te hebben gezien (leuk ook om anderen voor het eerst gezien te hebben). Iedereen die nog concerten voor de boeg heeft: have fun!

John leuk om je gezien te hebben al weet ik niet hoe maar toen je aan kwam lopen WIST ik dat jij het was En ja het was een waanzinnig concert zeker met de mensen die je al jaren spreek en ontmoet om daarmee deze (weer) uitzonderlijk ervaring mee te maken Misschien toch de volgende keer je zoon meenemen Niké heeft het een unieke ervaring gevonden ze wil nooit meer mee maar begrijpt nu wel waarom wij zo graag willen

• vlivantje
                                  vlivantje last edited by

Ik ben ook weer heelhuids in Gent beland....volgens mij doe ik vannacht geen oog dicht....op de trein toch maar weer even Paul op mijn mp3-speler aangezet....ik ben weer helemaal in Paul mood, en nu kan ik bijna niet meer wachten op Dublin over tien dagen! Ik vond het wachten voor de deuren helemaal niet erg...mijn voeten waren wel ijsklompen maar deden voor de rest niet echt pijn, en voor de rest had ik ook niet echt koud....maar wat gezellig was het dat we daar met z'n allen stonden...veel gepraat, lekkere cola-snoepjes gegeten (bedankt, PaulS :lol en dan toch maar gaan rennen in het stadium ook al riep de security naar mij dat dat niet mocht. : Mieke, ik ben zoooo blij voor je dat je dit hebt kunnen meemaken, ik weet hoeveel je ernaar uitgekeken had en zenuwachtig voor geweest was, maar het is ons toch gelukt om op de eerste rij te komen. Dit was voor mij ook de eerste keer. In Liverpool stond ik vorig jaar op de tweede rij, maar wel vlak voor Paul...dit keer wat meer aan de zijkant maar het zicht was nog steeds fantastisch en het is wel handig om over dat dranghek te kunnen leunen. Ik heb echt van de eerste noot tot de laatste meegezongen, gedanst, geklapt, geswingd (PaulS ik vond het echt leuk :lol en geschreeuwd....wat een geweldig concert zeg. Ik was overigens wel heel gecharmeerd door I Want To Come Home...ik had het nummer nog maar een drie, viertal keer gehoord maar ik vond de live versie wel erg goed, het pianospel sprak me erg aan en zo. Wat me ook is opgevallen is hoeveel mensen er flauwvielen tijdens het concert. Daar vooraan hebben we zeker een zevental (?) mensen zien voorbijstrompelen/zien weggedragen worden door de security. Wie weet waren het er nog meer aan de zijkanten/tribunes. Ik mag er niet aan denken me zo slecht te voelen tijdens een Paul concert en het dan te moeten gaan missen.

• Tess05
                                    Tess05 last edited by

wow! ik ben nog steeds onder de indruk! Voor mijn eerste Paul concert was dit zeer geslaagd wat zeg ik, meer dan geslaagd zelfs! nog 100 keer bedankt dat ik bij jullie ben mogen komen staan en Mieke ja ben veilig thuis gekomen maar brr de weg was wel vaak erg erg donker. evelien zeker tot in gent 😉 en nu aftellen voor in keulen, zal wel raar zijn om te moeten zitten!

• A
                                      admin last edited by

Tess05:

wow! ik ben nog steeds onder de indruk! Voor mijn eerste Paul concert was dit zeer geslaagd wat zeg ik, meer dan geslaagd zelfs! nog 100 keer bedankt dat ik bij jullie ben mogen komen staan en Mieke ja ben veilig thuis gekomen maar brr de weg was wel vaak erg erg donker. evelien zeker tot in gent 😉 en nu aftellen voor in keulen, zal wel raar zijn om te moeten zitten!

Valt wel mee hoor! Iedereen gaat meteen staan. Of heb je tribuneplaatsen? Misschien tot daar! Ik zit op rij 3 en hoop een beetje mee te maken wat jullie hebben meegemaakt

• Tess05
                                        Tess05 last edited by

GrandWazoo:

Tess05:

Valt wel mee hoor! Iedereen gaat meteen staan. Of heb je tribuneplaatsen? Misschien tot daar! Ik zit op rij 3 en hoop een beetje mee te maken wat jullie hebben meegemaakt

ja heb jammer genoeg tribuneplaatsen ga met 2 vriendinnen en ze wouden niet over de 90 euro gaan voor een ticket. Maar ik heb gelukkig dan al de ervaring van woensdag dus dat neemt niemand me nog af 😉

• Tess05
                                          Tess05 last edited by

dit is het eenigste filmpje wat ik heb, erna was men camera plat

• Plonplon
                                            Plonplon last edited by

is het concert in Arnhem eigenlijk op tijd begonnen want ik las dat in Parijs met een uur vertraging gestart is (volgens sommigen omdat de VIPs aan de late kant waren)

• 1
                                            • 2
                                            • 300
                                            • 301
                                            • 302
                                            • 303
                                            • 304
                                            • 382
                                            • 383
                                            • 302 / 383
                                            • First post