Navigation

Paul McCartney
    • Register
    • Login
    • Search
    • Categories
    • Recent
    • Tags
    • Popular
    • Users
    • Groups

Nieuw Nederlands Macca Draadje - vervolg

THE WORLD TONIGHT
    34
    7643
    605954
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • vlivantje
      vlivantje last edited by

franni:

BTw heeft er iemand nog foto's was Frans, Niké of ik op staan :

Er komen er nog van Svenn aan, die link krijg je nog. Wil jij die foto van ons vieren aan de kerstboom eens PMmen of mailen?

1 Reply Last reply Reply Quote
      • A
        admin last edited by

vlivantje:

franni:

Er komen er nog van Svenn aan, die link krijg je nog. Wil jij die foto van ons vieren aan de kerstboom eens PMmen of mailen?

Was ik net aan het doen alle foto's die ik heb en kijk maar wat je bewaar of weg gooi Mieke en Sietske jullie hebben ook foto's in je PM

• vlivantje
          vlivantje last edited by

franni:

vlivantje:

franni:

Was ik net aan het doen alle foto's die ik heb en kijk maar wat je bewaar of weg gooi Mieke en Sietske jullie hebben ook foto's in je PM

Bedankt! Sietske kan jij jouw foto's/videos ook eens uploaden als je wat tijd hebt?

• A
            admin last edited by

vlivantje:

franni:

vlivantje:

franni:

Bedankt! Sietske kan jij jouw foto's/videos ook eens uploaden als je wat tijd hebt?

Bedankt voor de foto's! Bij mij gaat het uploaden waarschijnlijk niet voor zondag lukken, ik kan zo gauw mijn kabeltje om mijn telefoon aan mijn computer te koppelen niet vinden en morgen heb ik helaas geen tijd vanwege surprise en visite en zo... Maar ze komen er zo snel mogelijk aan!

• Sunchild
              Sunchild last edited by

Ik was er wel niet bij, maar ik wil wel de fotootjes zien Evelien, had je de trivial-vraagjes meegenomen? Tessa: dankzij jou filmpje weet ik nu ook precies hoe kort jullie stonden Super! Iedereen: ik word zo vrolijk van dit allemaal te lezen

• vlivantje
                vlivantje last edited by

Sunchild:

Ik was er wel niet bij, maar ik wil wel de fotootjes zien Evelien, had je de trivial-vraagjes meegenomen? Tessa: dankzij jou filmpje weet ik nu ook precies hoe kort jullie stonden Super! Iedereen: ik word zo vrolijk van dit allemaal te lezen

Foto's van mezelf wil ik liever niet op het forum, dus die krijg je wel een andere keer te zien. Ik had dan Trivial Pursuit toch niet mee...die doos was te groot om nog in mijn bagage te krijgen, en uiteindelijk was er toch niet zoveel tijd om te spelen. Komt ook wel een volgende keer.

• Mieke
                  Mieke last edited by

franni:

Ik heb alleen nog verschrikkelijk veel last van mijn knie ops: heb ik al een paar weken maar was bang dat de dokter zou zeggen je mag niet staan of lopen had ik toch een probleem gehad woensdag ops: en dat risico wilde ik niet lopen ops:

Hopelijk heb je geen meniscus blessure opgelopen. Ik heb een spierblessure in mijn rechter kuit. Ik loop nu mank. Gelukkig heeft mijn linker knie zich goed gehouden; daar had ik de laatste weken ook last van. Maakt allemaal niet uit, deze ervaring neemt niemand me meer af.

With Love From Me To You

• Mieke
                    Mieke last edited by

franni:

vlivantje:

franni:

Heel erg bedankt voor de foto's Angela en ook Evelien. Hét bewijs dat ik vooraan stond is nu geleverd.

With Love From Me To You

• A
                      admin last edited by

Woensdag ben ik naar Paul McCartney geweest. Eerst wilde ik niet. Een popheld van 67, wat moet je daar van denken? En dan het Gelredome; een vliegtuighangar is gezelliger. Bovendien, voor de prijs van twee tickets koop je tegenwoordig het gehele oeuvre van Sir Paul. Daar heb je veel langer plezier van. Niks voor mij dus. Gelukkig dacht mijn vrouw daar anders over. We gingen samen. Een verjaardagscadeautje. Je raadt het al: het was fantastisch. Een dag later moest ik onwillekeurig aan het Museumcongres van twee maanden geleden denken. Het was daar nieuwe media voor en na. Wat kan een stoffig museum de huidige internet-afgrazende consument nog bieden? "Authenticiteit" riep marketeer Joseph Pine. "Onzin!", wierp trendwatcher Tom Palmaerts tegen: "Knowledge is downloadable. Je hoeft niet meer per se naar een museum." Wat mij betreft bewees Paul McCartney het gelijk van Pine. Natuurlijk kun je alle geremasterde albums van de Beatles kopen of downloaden en datzelfde geldt voor Macca's gehele solo-oeuvre, maar uiteindelijk staat daar in het Gelredome toch een authentieke Beatle. Paul McCartney als vleesgeworden popgeschiedenis. Achteloos schudt hij de ene na de andere klassieker uit zijn mouw en tussendoor vertelt hij anekdotes over John Lennon, Jimi Hendrix en andere legenden. Daar kan geen I-pod tegenop.

Paul als museumstuk : ik zou gaan Het hele artikel staat hier http://maritiemmuseumeducator.blogspot.com/2009/12/paul-mccartney-als-museumobject.html

• JeeBee
                        JeeBee last edited by

Ik ben heel erg blij met de volgende filmpjes:

(3.09 !!!)
                        (4.41 !!!) Ik heb inmiddels ook 2 lijnen uitstaan voor concertopnamen. Uiteraard laat ik het hier weten als ik wat moois heb weten te bemachtigen.

And in the end
                        the love you take
                        is equal to the love you make

• Mieke
                          Mieke last edited by

JeeBee:

Ik ben heel erg blij met de volgende filmpjes:

(3.09 !!!)
                          (4.41 !!!) Ik heb inmiddels ook 2 lijnen uitstaan voor concertopnamen. Uiteraard laat ik het hier weten als ik wat moois heb weten te bemachtigen.

We zagen je diverse keren op beeld toen de camera op het publiek gericht werd. Omdat we links van de rail stonden waarop die camera rustte kwam die niet tot bij ons. Jammer maar helaas. We stonden links van het meisje dat een paar uitgebreid gefilmd en gefotografeerd werd. Hoe je het weer voor elkaar kreeg om midden voor te staan is me een raadsel. Die man bij de ingang kreeg mijn barcode niet gebleept!! Ik kreeg er bijna een zenuwinzinking. Achteraf denk ik dat mijn hand te veel trilde, dat het daar aan lag.

With Love From Me To You

• JeeBee
                            JeeBee last edited by

Mieke:

Hoe je het weer voor elkaar kreeg om midden voor te staan is me een raadsel. .

Vroeg komen en hard rennen heb ik zelf in de hand, een poortje dat snel open gaat, meewerkende security en een barcode die het doet zijn de geluksfactoren Maar de score tot nu toe is 8x rij 1 midden bij Macca. Toch niet slecht voor iemand met een hernia Had een dag later wel enorm last van mijn rug, dat dan weer wel Maar je barcode frustratie begrijp ik goed, was ook de hele dag mijn angst met die uitgeprinte kaartjes...

And in the end
                            the love you take
                            is equal to the love you make

• Mieke
                              Mieke last edited by

JeeBee:

Mieke:

Hoe je het weer voor elkaar kreeg om midden voor te staan is me een raadsel. .

Vroeg komen en hard rennen heb ik zelf in de hand, een poortje dat snel open gaat, meewerkende security en een barcode die het doet zijn de geluksfactoren Maar de score tot nu toe is 8x rij 1 midden bij Macca. Toch niet slecht voor iemand met een hernia Had een dag later wel enorm last van mijn rug, dat dan weer wel Maar je barcode frustratie begrijp ik goed, was ook de hele dag mijn angst met die uitgeprinte kaartjes...

Ik had een origineel ticket op laten sturen! Ik denk dat mijn hand teveel trilde. Toen die man het ticket zelf in de hand nam en de andere barcode probeerde ging het wel.

With Love From Me To You

• R
                                RogerWaters last edited by

Ik ben ook wel geïnteresseerd in de foto's van jullie Paul avontuur. Dus als iemand er een paar wil sturen... graag.

• A
                                  admin last edited by

RogerWaters:

Ik ben ook wel geïnteresseerd in de foto's van jullie Paul avontuur. Dus als iemand er een paar wil sturen... graag.

Ik zal de link doorsturen maar we willen ze niet openbaar

• A
                                    admin last edited by

Ik ben ook benieuwd! Zou je me willen pm-en?

• Mieke
                                      Mieke last edited by

GrandWazoo:

Krijgen we jou foto's dan ook te zien?

With Love From Me To You

• Mieke
                                        Mieke last edited by

Ik vond het geweldig dat Paul opende met The Magical Mystery Tour. Dat vind ik een prima live nummer. Het bracht gelijk sfeer in het stadion. Ik sudder nog steeds na op mijn herinneringen

With Love From Me To You

• A
                                          admin last edited by

Mieke:

Ik vond het geweldig dat Paul opende met The Magical Mystery Tour. Dat vind ik een prima live nummer. Het bracht gelijk sfeer in het stadion. Ik sudder nog steeds na op mijn herinneringen

Ook hier wordt het niet veel minder ook Niké blijft er over praten dus misschien gaat ze de volgende keer weer mee :

• A
                                            admin last edited by

Mieke:

GrandWazoo:

Krijgen we jou foto's dan ook te zien?

Ik maak geen foto's tijdens concerten. Vind het ook heel irritant als al die mobieltjes de lucht in gaan ops: .

• 1
                                            • 2
                                            • 302
                                            • 303
                                            • 304
                                            • 305
                                            • 306
                                            • 382
                                            • 383
                                            • 304 / 383
                                            • First post