Navigation

Paul McCartney
    • Register
    • Login
    • Search
    • Categories
    • Recent
    • Tags
    • Popular
    • Users
    • Groups

Nieuw Nederlands Macca Draadje - vervolg

THE WORLD TONIGHT
    34
    7643
    606019
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • milcon1998
      milcon1998 last edited by

GEORGYGIRL:

En nu vrijdagnacht om 12.50 uur is er een uitgebreide heruitzending.

Met 1 of 2 extra nummers die gisteren niet gespeeld zijn (ze speelden Jet en BOTR gisteravond).

09-12-2009 Arnhem (Netherlands)
      20-06-2010 Glasgow (Scotland)
      18-12-2010 London (England)
      01-12-2011 K?ln (Germany)
      24-03-2012 Rotterdam (Netherlands)

1 Reply Last reply Reply Quote
      • A
        admin last edited by

vlivantje:

Decisions, decisions....

Eeehhhhh........................je kan ook zaterdag hierheen komen en zorg ik dat je op tijd op schiphol bent : Je kan anders ook kijken om via Utrecht op Schiphol te komen Ik ben nu tot dinsdag vrij dus tijd zat

• R
          RogerWaters last edited by

vlivantje:

Je houdt het echt toch niet voor mogelijk. : Zoals jullie weten vertrek ik nu zondag vanop Schiphol naar China... Jammer dat ik het moet zeggen, maar de NS doet weer fantastisch dienst die dag. : : : : Er zijn al werken aan het spoor tussen Essen en Roosendaal, dus de internationale trein rijdt vanaf Roosendaal weer, en tussen Essen en Roosendaal worden er bussen ingelegd. Zal weer fantastisch leuk worden als ik met m'n koffer moet sleuren. : En bovendien rijdt die internationale trein dan ook nog niet via Schiphol....ook van Rotterdam is het op een zondag blijkbaar zeer moeilijk geworden om naar Schiphol te geraken...stuurt me eerst via Leiden, dan naar Hoofddorp (OOK MET DE BUS :shock, dan naar Schiphol. Nou mooi niet dus. Ik ga dan ook zo'n toeslag-ticketje kopen voor Fyra van Rotterdam naar Schiphol. Heeft iemand daar al mee gereden naar de luchthaven of naar Amsterdam? Heeft de NS weer inkomsten nodig of zo dat dat praktisch de enige manier is om zonder overstappen op Schiphol te geraken tegenwoordig? Ik heb nog één geluk en dat is dat ik een avondvlucht heb, ik vertrek pas om 21.30u dus ik heb wel genoeg tijd om in Schiphol te geraken die dag denk ik. Ik vertrek gewoon rond de middag en probeer dan al tot in Roosendaal te geraken, dan verder naar Rotterdam, en dan in Rotterdam geraak ik hopelijk op die Fyra naar Schiphol. Ik hoef rond 19u-19.30u op Schiphol te zijn, dus ik hoop dat dat gaat lukken. Als dat allemaal maar goed gaat.....zucht.......: En zeggen dat ik anders slechts één keer hoefde over te stappen....enkel in Antwerpen, vandaar normaalgezien een rechtstreekse trein naar Schiphol. Hopelijk is dit bij het terugkeren zo, dan kom ik op een weekdag terug en rijden de normale treinen hopelijk weer. De werken in Roosendaal zouden dan ook gedaan moeten zijn. Ik zat er ook aan te denken om met de Thalys van Antwerpen rechtstreeks naar Schiphol te rijden, dit duurt maar een uurtje, maar wat als daar ook iets mee verkeerd gaat? En die is al zo duur.... Decisions, decisions....

Ah nee! Vervelende treinen ook altijd. En natuurlijk uitgerekend wanneer jij ze nodig hebt. Ik hoop dat je er nog uitkomt, Evelien. Ga je trouwens alleen naar China of gaat vriendlief ook mee?

• vlivantje
            vlivantje last edited by

franni:

vlivantje:

Decisions, decisions....

Eeehhhhh........................je kan ook zaterdag hierheen komen en zorg ik dat je op tijd op schiphol bent : Je kan anders ook kijken om via Utrecht op Schiphol te komen Ik ben nu tot dinsdag vrij dus tijd zat

Had ik al bedacht maar maakt eigenlijk niet zoveel uit, naar Utrecht, dan naar Geldermalsen/Tiel is evenveel overstappen. Want ik moet nog steeds naar Roosendaal en ik moet toch overstappen op die bus tussen Essen en Roosendaal, hoe ik het ook draai of keer. 😉 Ik ga het morgenavond toch nog eens navragen op het station. Ik kan me nog steeds bedenken of ik zaterdag kom of niet. Maar zoals ik al zei, het is een avondvlucht dus normaalgezien wel tijd genoeg hoor. 😉

• vlivantje
              vlivantje last edited by

RogerWaters:

Ga je trouwens alleen naar China of gaat vriendlief ook mee?

Ik ga alleen. Sean kon geen vrije dagen meer opnemen, en ik heb dit eigenlijk ook vrij snel beslist dat ik zou gaan. Maar wellicht gaan we volgend jaar nog een keer met zijn tweeën op stap, wellicht ook richting China? Maar ik ken nog mensen in Peking dus het is niet dat ik daar helemaal alleen ga lopen al die dagen. Integendeel. 😉 😉 En het is ook niet alsof ik er nog nooit geweest ben. En ik heb nog een bon die ik moet opgebruiken, één overnachting + ontbijt en diner in een bepaald hotel in België, Nederland of Frankrijk voor twee personen. (had ik gekregen als cadeau toen ik mijn doctoraat behaalde). Dus wellicht gaan we in januari of februari met z'n tweeën een weekendje naar Parijs.

• Mieke
                Mieke last edited by

vlivantje:

Je houdt het echt toch niet voor mogelijk. : Zoals jullie weten vertrek ik nu zondag vanop Schiphol naar China... Jammer dat ik het moet zeggen, maar de NS doet weer fantastisch dienst die dag. : : : : Er zijn al werken aan het spoor tussen Essen en Roosendaal, dus de internationale trein rijdt vanaf Roosendaal weer, en tussen Essen en Roosendaal worden er bussen ingelegd. Zal weer fantastisch leuk worden als ik met m'n koffer moet sleuren. : En bovendien rijdt die internationale trein dan ook nog niet via Schiphol....ook van Rotterdam is het op een zondag blijkbaar zeer moeilijk geworden om naar Schiphol te geraken...stuurt me eerst via Leiden, dan naar Hoofddorp (OOK MET DE BUS :shock, dan naar Schiphol. Nou mooi niet dus. Ik ga dan ook zo'n toeslag-ticketje kopen voor Fyra van Rotterdam naar Schiphol. Heeft iemand daar al mee gereden naar de luchthaven of naar Amsterdam? Heeft de NS weer inkomsten nodig of zo dat dat praktisch de enige manier is om zonder overstappen op Schiphol te geraken tegenwoordig? Ik heb nog één geluk en dat is dat ik een avondvlucht heb, ik vertrek pas om 21.30u dus ik heb wel genoeg tijd om in Schiphol te geraken die dag denk ik. Ik vertrek gewoon rond de middag en probeer dan al tot in Roosendaal te geraken, dan verder naar Rotterdam, en dan in Rotterdam geraak ik hopelijk op die Fyra naar Schiphol. Ik hoef rond 19u-19.30u op Schiphol te zijn, dus ik hoop dat dat gaat lukken. Als dat allemaal maar goed gaat.....zucht.......: En zeggen dat ik anders slechts één keer hoefde over te stappen....enkel in Antwerpen, vandaar normaalgezien een rechtstreekse trein naar Schiphol. Hopelijk is dit bij het terugkeren zo, dan kom ik op een weekdag terug en rijden de normale treinen hopelijk weer. De werken in Roosendaal zouden dan ook gedaan moeten zijn. Ik zat er ook aan te denken om met de Thalys van Antwerpen rechtstreeks naar Schiphol te rijden, dit duurt maar een uurtje, maar wat als daar ook iets mee verkeerd gaat? En die is al zo duur.... Decisions, decisions....

Het zit je niet mee! Denk je er ook aan dat van zaterdag op zondagnacht de wintertijd ingaat? Het openbaar vervoer hier in Nederland is bedroevend slecht. Ik ga daarom alleen nog maar met de auto ergens naar toe. Hoewel de wegen ook overvol zijn. Als de Thalys wel rechtstreeks naar Schiphol rijdt denk ik toch dat je slim moet zijn en daar een ticket van moet kopen. Als je de vlucht mist ben je nog meer geld kwijt. Bovendien hoef je dan niet zo vaak met je bagage te slepen.

With Love From Me To You

• Mieke
                  Mieke last edited by

GEORGYGIRL:

visculamia:

Vanavond is Paul te gast bij Jools Holland op BBC 2 om 23.00u. Dit vanwege de re-release van Band on the Run...

En nu vrijdagnacht om 12.50 uur is er een uitgebreide heruitzending.

Ik heb dinsdagavond gekeken en vond Paul zijn stem bij het nummer Jet erg zwak en niet zuiver klinken. Misschien had hij beter een rustiger nummer kunnen kiezen.

With Love From Me To You

• vlivantje
                    vlivantje last edited by

Mieke:

Het zit je niet mee! Denk je er ook aan dat van zaterdag op zondagnacht de wintertijd ingaat? Het openbaar vervoer hier in Nederland is bedroevend slecht. Ik ga daarom alleen nog maar met de auto ergens naar toe. Hoewel de wegen ook overvol zijn. Als de Thalys wel rechtstreeks naar Schiphol rijdt denk ik toch dat je slim moet zijn en daar een ticket van moet kopen. Als je de vlucht mist ben je nog meer geld kwijt. Bovendien hoef je dan niet zo vaak met je bagage te slepen.

Ja, wintertijd dat weet ik. Zou trouwens ook niet zo erg zijn als ik dat zou vergeten, want dan zou ik overal een uur vroeger aankomen (als ik om 18u aankom, is het nog maar 17u :lol Ik ga toch met de gewone trein gaan denk ik. Ik vertrek van 's middags al dus ik heb een 7-tal uur om op Schiphol te geraken. Dat moet nu toch lukken. Ik ga in ieder geval morgen nog een keer informeren op het station. Dan kan ik daar ook nog altijd beslissen om eventueel de Thalys te nemen.

• A
                      admin last edited by

vlivantje:

Dat moet nu toch lukken.

Mocht er wat zijn geef een belletje......................dan komen we je redden

• vlivantje
                        vlivantje last edited by

franni:

vlivantje:

Dat moet nu toch lukken.

Ik heb nu toch maar een Thalys-ticket gekocht. : Toen ik gisteren ging vragen hoe het ging om in Schiphol te geraken, keek de bediende achter het loket me al medelijdend aan. Dus ik dacht, ja dat komt hier niet goed. Ik doe wel 30 à 40 euro verlies, maar ja, dat moet dan maar zeker? : Jammer want dat had ik in China wel aan andere dingen kunnen spenderen.

• Mieke
                          Mieke last edited by

vlivantje:

franni:

vlivantje:

Dat moet nu toch lukken.

Ik heb nu toch maar een Thalys-ticket gekocht. : Toen ik gisteren ging vragen hoe het ging om in Schiphol te geraken, keek de bediende achter het loket me al medelijdend aan. Dus ik dacht, ja dat komt hier niet goed. Ik doe wel 30 à 40 euro verlies, maar ja, dat moet dan maar zeker? : Jammer want dat had ik in China wel aan andere dingen kunnen spenderen.

Jammer van de 40 euro (altijd minder dan de 150 euro straf die ik in juni moest betalen ) maar het risico dat je de vlucht mist is gewoon te groot. Ik wens je veel plezier in China. Ik ben benieuwd wat er na 6 jaar allemaal in Peking veranderd is. De Olympische Spelen zullen toch wel veel veranderingen nagelaten hebben; er zullen veel nieuwe gebouwen zijn.

With Love From Me To You

• Nellie
                            Nellie last edited by

Evelien, Fijne tijd in China en behouden thuiskomst! Deze week is er op radio 5 de Evergreen top duizend. En wie staat nummer 1? Juist: YESTERDAY!

My heart is like a wheel, let me roll it!

• A
                              admin last edited by

Ik heb geen idee wat er gebeurd is maar ik ben vanmorgen ontslagen

• vlivantje
                                vlivantje last edited by

franni:

Wat? Hoe kan dit zomaar?

• A
                                  admin last edited by

franni:

Huh, wat? Hoe kan dat ineens? Getver, dat is echt balen!!

• R
                                    RogerWaters last edited by

franni:

Zomaar ineens? Dat is wel enorm vervelend, zeg.

• Mieke
                                      Mieke last edited by

franni:

Hoe kan je zomaar zonder reden ontslag krijgen? Uit je verhalen maak ik op dat je je erg inzette voor je werk. In de vakantieperiode heb je zelfs het werk voor meerdere mensen op je genomen. Kan je er tegen in beroep gaan? Via de kantonrechter misschien?

With Love From Me To You

• A
                                        admin last edited by

Allemaal bedankt voor de reactie's (ook als ze niet hier staan) Juist omdat ik meerdere dingen deed die niet bij mijn eigen werk hoorde ben ik ontslagen Ik had al meerdere keren aangegeven dat het te veel was en dat het , naar mijn idee, niet voor de volle 100 % : Wel mijn inzet maar niet het resultaat. Nu ben ik geloof ik daarom ontslagen omdt mijn inzet wel goed was maar het resultaat niet (begrijpen jullie hem nog : ) Ik weet onderhand dat ze het niet zomaar mogen doen en dat ik er tegen in beroep kan/moet gaan Nu nog even wachten wat er precies in de ontslagbrief staat maar gewoon opzeggen en de opzegtermijn doorbetalen is niet genoeg Ze zijn dus ook zeker niet van mij af

• A
                                          admin last edited by

Jeetje.....balen zeg...

• A
                                            admin last edited by

PaulS:

Jeetje.....balen zeg...

Ja nu kan ik niet meer zien wanneer jij een nieuwe auto krijgt

• 1
                                            • 2
                                            • 354
                                            • 355
                                            • 356
                                            • 357
                                            • 358
                                            • 382
                                            • 383
                                            • 356 / 383
                                            • First post