Navigation

Paul McCartney
    • Register
    • Login
    • Search
    • Categories
    • Recent
    • Tags
    • Popular
    • Users
    • Groups

Nieuw Nederlands Macca Draadje - vervolg

THE WORLD TONIGHT
    34
    7643
    606019
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      admin last edited by

Mieke:

Leuk vooruitzicht al dit concert en Herman van Veen. Jullie hebben veel te vieren in de nabije toekomst. Ziet Frans op tegen het 50 worden?

Nee hoor wij zien er nooit zo tegenop om ouder te worden we zijn al blij dat we ouder worden Herman van Veen wilde ik al jaren naar toe. Kwam die eindelijk afgelopen seizoen naar Tiel........................valt er iemand van zijn band begin van de avond van het podium en wordt naar het ziekenhuis gebracht ging het weer niet door. Nu dus in februari en dan maar hopen dat er niets gebeurd Hadden we jaren geleden ook met Mini en Maxi..............................kaarten voor de woensdag hier in Tiel........maken ze vrijdag ervoor bekend dat ze per direct stoppen : hebben we dus ook nooit gezien

1 Reply Last reply Reply Quote
      • Mieke
        Mieke last edited by

Vreselijk wat er net op Pukkelpop is gebeurd. Door het noodweer dat over België en zuid-oost Nederland trekt zijn in Hasselt (B) een tent ingestort, bomen omgewaaid, het podium is ingezakt. Er is op dit moment een dode en er zijn 6 gewonden. De beelden lieten een triest beeld zien; jongeren die onder capes en plastic droog probeerden te blijven en tot hun enkels in de modder stonden. Het festival is verder afgelast. Je zult als ouder maar te horen krijgen dat je kind op een popfestival is omgekomen. Het was hier een uur geleden inderdaad vreselijk donker; het onweerde erg en het waaide erg hard. Toch zijn hier geen ernstige dingen gebeurd zoals in Hasselt.

With Love From Me To You

• Mieke
          Mieke last edited by

Vanavond in Het Uur van de Wolf een documentaire over John Lennon. Het uur van de wolf: John Lennon in New York [Documentaire] (16:9) Ondertitels. Documentaire waarin het leven van een van 's werelds belangrijkste en meest invloedrijke artiest van de 20e eeuw wordt herdacht. Met nooit eerder vertoonde fragmenten en concerten en een schat aan composities van Lennon en Ono waarvan enkele in nooit eerder gehoorde versies. Een openhartig en emotioneel interview met Yoko Ono, zoals we haar nog nooit gezien en gehoord hebben. De film geeft de kijker een intieme kijk in het leven van John, Yoko en hun zoon Sean, gedurende hun tijd in New York City. Dit programma wordt vandaag om 23:20 uitgezonden op Nederland2.

With Love From Me To You

• A
            admin last edited by

Mieke:

Vanavond in Het Uur van de Wolf een documentaire over John Lennon. ...

Dank je wel voor de tip, mijn recorder staat geprogrammeerd

• A
              admin last edited by

Heb 'm effe via uitzending gemist gekeken. Blijft toch ergens wel triest en onbegrijpelijk.

• Mieke
                Mieke last edited by

PaulS:

Heb 'm effe via uitzending gemist gekeken. Blijft toch ergens wel triest en onbegrijpelijk.

Als ik zo'n documentaire over John Lennon bekijk vraag ik me altijd af welke invloed Yoko erop heeft uitgeoefend. Ze zei dat de zingende fans voor het Dakotagebouw haar gestoord hadden. Haar slaapkamer ligt aan de voorkant en ze moest de hele nacht naar hun gezang luisteren. Ik vraag me af of ze als het stil was geweest wel zou hebben kunnen slapen!

With Love From Me To You

• Mieke
                  Mieke last edited by

http://www.radio2.nl/nieuwspagina/2011/welk-nummer-moet-cht-in-de-canon.html Je kan opgeven welk nummer voor jou in de Canon van de Popmuziek komen. Je kan je keuze door mailen met argumentatie.

With Love From Me To You

• Mieke
                    Mieke last edited by

Als je vandaag naar radio 2 hebt geluisterd hoorde je mij rond 14.30 in de Roodshow een pleidooi houden om A Day In The Life in de Canon van de popmuziek te krijgen.

With Love From Me To You

• Nellie
                      Nellie last edited by

Die Paul, hoorde ik gisteravond bij shownieuws dat hij weer gaat trouwen. Hopelijk heeft hij deze keer meer geluk. In ieder geval.: congratulations Paul.

My heart is like a wheel, let me roll it!

• Mieke
                        Mieke last edited by

Nellie:

Die Paul, hoorde ik gisteravond bij shownieuws dat hij weer gaat trouwen. Hopelijk heeft hij deze keer meer geluk. In ieder geval.: congratulations Paul.

Ha Nellie. Ik las dat Paul verloofd was met Nancy. Is al bekend welke datum hij gaat trouwen?

With Love From Me To You

• vlivantje
                          vlivantje last edited by

Nellie:

Hij zal het nooit leren. Dag Nellie, dat is lang geleden!! 😉 Hoe gaat het ermee?

• A
                            admin last edited by

Mieke:

Nellie:

Ha Nellie. Ik las dat Paul verloofd was met Nancy. Is al bekend welke datum hij gaat trouwen?

Ik heb gehoord dat hij dit weekend ging trouwen maar of dat waar is!?!? Op dezelfde plek als waar hij met Linda getrouwd is

• Mieke
                              Mieke last edited by

franni:

Mieke:

Nellie:

Ik heb gehoord dat hij dit weekend ging trouwen maar of dat waar is!?!? Op dezelfde plek als waar hij met Linda getrouwd is

In de pers staat inderdaad dat Nancy en Paul vandaag in Londen(?) getrouwd zijn. In een ander bericht staat dat ze in Sussex gingen trouwen. Waar ze ook trouwen; ik wens hun veel geluk De ex-Beatle en de Amerikaanse zakenvrouw zouden trouwen op het platteland van het Engelse graafschap Sussex. "Het wordt een kleine, intieme bruiloft", verklapt de ingewijde. "Het belooft erg elegant en klassiek te worden." McCartney en Shevell willen later in New York, waar Shevell woont, een groot feest geven ter gelegenheid van hun bruiloft. McCartney vroeg de 51-jarige Shevell in april ten huwelijk. De 69-jarige ex-Beatle schoof een ring van 650 duizend dollar om de vinger van de Amerikaanse. De twee leerden elkaar in de zomer van 2007 kennen en zijn sindsdien onafscheidelijk. Paul heeft zo te zien geen last van een financiële crisis

With Love From Me To You

• A
                                admin last edited by

Mieke:

Paul heeft zo te zien geen last van een financiële crisis

Maar om het aan te vullen mag hij gerust weer een concerttour in Europa doen hoor Eigenlijk raar dat ik het alleen had gelezen op nu.nl waarin men 'dacht' dat het wel dit weekend zou zijn

• Nellie
                                  Nellie last edited by

Hallo luitjes, Hier is alles best. Alleen heel erg druk. Oogsten, werken, hobby's. De dagen vliegen om.

My heart is like a wheel, let me roll it!

• Mieke
                                    Mieke last edited by

franni:

Mieke:

Paul heeft zo te zien geen last van een financiële crisis

Maar om het aan te vullen mag hij gerust weer een concerttour in Europa doen hoor Eigenlijk raar dat ik het alleen had gelezen op nu.nl waarin men 'dacht' dat het wel dit weekend zou zijn

Hij kan zijn Nancy een zelf gecomponeerd ballet als huwelijks cadeau aanbieden, dat gaat donderdag 22 september in première in New York. In de krant/media totaal geen nieuws over zijn huwelijk. :shock Is het op het laatste moment afgezegd :

With Love From Me To You

• A
                                      admin last edited by

• A
                                        admin last edited by

Mieke:

De ex-Beatle en de Amerikaanse zakenvrouw zouden trouwen op het platteland van het Engelse graafschap Sussex. "Het wordt een kleine, intieme bruiloft", verklapt de ingewijde. "Het belooft erg elegant en klassiek te worden." McCartney en Shevell willen later in New York, waar Shevell woont, een groot feest geven ter gelegenheid van hun bruiloft. McCartney vroeg de 51-jarige Shevell in april ten huwelijk. De 69-jarige ex-Beatle schoof een ring van 650 duizend dollar om de vinger van de Amerikaanse. De twee leerden elkaar in de zomer van 2007 kennen en zijn sindsdien onafscheidelijk. Paul heeft zo te zien geen last van een financiële crisis

Het bericht staat wel in het verleden geschreven

• milcon1998
                                          milcon1998 last edited by

Roddelmachines draaien weer volop, hij is nog niet getrouwd. Heeft ook aangegeven dat niet te gaan doen VOOR de ballet premiere. Persoonlijk ben ik meer geïnteresseerd wanneer hij weer in NL komt spelen dan in zijn huwelijk UK staat voor nov op de agenda maar weet niet of ik na het gedoe van vorig jaar bij zijn dec concert in London nog het Kanaal overga.

09-12-2009 Arnhem (Netherlands)
                                          20-06-2010 Glasgow (Scotland)
                                          18-12-2010 London (England)
                                          01-12-2011 K?ln (Germany)
                                          24-03-2012 Rotterdam (Netherlands)

• vlivantje
                                            vlivantje last edited by

milcon1998:

Roddelmachines draaien weer volop, hij is nog niet getrouwd. Heeft ook aangegeven dat niet te gaan doen VOOR de ballet premiere. Persoonlijk ben ik meer geïnteresseerd wanneer hij weer in NL komt spelen dan in zijn huwelijk UK staat voor nov op de agenda maar weet niet of ik na het gedoe van vorig jaar bij zijn dec concert in London nog het Kanaal overga.

UK in november? Waar staan de exacte data? Ik ga begin november naar Londen maar het zal natuurlijk net niet dan zijn dat Paul speelt. :

• 1
                                            • 2
                                            • 366
                                            • 367
                                            • 368
                                            • 369
                                            • 370
                                            • 382
                                            • 383
                                            • 368 / 383
                                            • First post