Nieuw Nederlands Macca Draadje - vervolg
-
Ik vond Paul wel beter klinken dan bij het jubileum concert. Ik geloof ook wel dat het live was maar er schijnt toch een bepaalde band mee te lopen (misschien als ondersteuning?) Ik vond het eerste stukje (the love you take)ook erg mooi,maar dat Hey Jude mag er nu zo langzamerhand wel af. Hij heeft nog zo veel meer mooie muziek dat er toch wel wat bij zit voor zo'n gebeurtenis en wat voor zijn stem goed te doen is? Op dit forum zit onder een ander topic nog heel veel suggesties over wat er allemaal verkeert gegaan kan zijn. Paul zelf schijnt er niet zo mee te zitten als ik zijn tweets lees op Macca report.
-
Ik had gehoord dat ze de uitzending met een aantal seconden vertraging zouden uitzenden en dat is geloof ik wat er gebeurde. Hij had The End gezongen en waarschijnlijk dacht er iemand achter de knoppen dat het over was. Geloof niet dat hij er zelf wat van gemerkt heeft of iemand anders daar in het stadion. Begrijp dat Paul wil op komen draven bij zulke gelegenheden maar het zijn niet zijn beste optredens.
-
Tot mijn stomme verbazing is de thread over het optreden tijdens de opening van de OS verwijderd! Men was inderdaad erg kritisch over dit optreden, maar dat mag toch ook gezegd worden!
:
-
Mieke:
Tot mijn stomme verbazing is de thread over het optreden tijdens de opening van de OS verwijderd! Men was inderdaad erg kritisch over dit optreden, maar dat mag toch ook gezegd worden!
:
Op deze board mag je bijna niets meer zeggen Mieke.
: Dat hebben we na bijna tien jaar op deze board te zijn al wel geleerd.
:
:
:
-
vlivantje:
Mieke:
:
Op deze board mag je bijna niets meer zeggen Mieke.
: Dat hebben we na bijna tien jaar op deze board te zijn al wel geleerd.
:
:
:
Men is zo vlug op zijn tenen getrapt. Dat geldt voor individuele leden maar ook voor de moderatoren. Van "vrijheid van meningsuiting" hebben ze hier nog nooit gehoord.
-
Geen reactie over de afsluit ceremonie van de Olympische spelen? Die show stond bol van Beatles gerelateerde items. Het begon met auto's en vrachtauto's die in krantenpapier verpakt leken. Ook de piano en eerste zangeres waren in krantenpapier gehuld. Dit verwees duidelijk naar de zin uit "Neswpaper taxis appear on the shore" uit Lucy in the sky with diamonds. Daarna zong een koor Because. Later was Here Comes the Sun te horen net als de "middle eight" van A Day In The Life. Later werd er gedanst op I Am The Walrus, kwam Lucy In The Sky voorbij dansen. Via een videoscherm zong John Lennon Image terwijl op het binnenterrein via grote puzzelstukken een 3D versie van zijn hoofd werd gebouwd. Ik vond het een mooie show.
-
Ik heb de show gezien Mieke en ook mij viel het op dat er zoveel Beatles gerelateerd in zat
Vond het alleen jammer dat je een groot deel van de live artiesten nauwelijks te horen waren. Wat ik nog steeds niet begrijp dat het bijna alleen Lennon-McCartney is en ik mis dan toch heel erg George. BTW je bovenstaand bericht kwam weer in mijn mailbox terecht bij Google Alerts
-
franni:
Ik heb de show gezien Mieke en ook mij viel het op dat er zoveel Beatles gerelateerd in zat
Vond het alleen jammer dat je een groot deel van de live artiesten nauwelijks te horen waren. Wat ik nog steeds niet begrijp dat het bijna alleen Lennon-McCartney is en ik mis dan toch heel erg George. BTW je bovenstaand bericht kwam weer in mijn mailbox terecht bij Google Alerts
Het viel mij ook op dat er van George niets werd uitgevoerd.
De reden dat we hier bijna niet meer posten is het feit dat Google al onze berichten de wereld over stuurt. Dat is zeker niet mijn en ook niet jullie bedoeling. Ik vraag me af waar Google zich mee bemoeit. Irritant gedrag noem ik dat.
-
Paul gaat in het najaar/winter weer op tournee in de VS blijkbaar. Die weet van geen ophouden.
Zou dat betekenen dat hij ergens in 2013 weer naar Europa komt? Meestal gaat hij eerst naar Amerika en dan doet hij de rest van de wereld.
-
vlivantje:
Paul gaat in het najaar/winter weer op tournee in de VS blijkbaar. Die weet van geen ophouden.
Zou dat betekenen dat hij ergens in 2013 weer naar Europa komt? Meestal gaat hij eerst naar Amerika en dan doet hij de rest van de wereld.
Het verbaast mij dat hij niet eerst de concerten in Denemarken doet die hij begin dit jaar afzegde. Ik vind dit niet netjes voor zijn Deense fans.
Ik denk dat hij weer naar de USA en Canada gaat omdat hij daar sneller grote stadions/zalen kan vullen. Op een of andere manier heeft men daar nog geen last van een kredietcrisis
We zullen moeten afwachten of hij in 2013 weer in Europa gaat optreden.
-
Mieke:
vlivantje:
Het verbaast mij dat hij niet eerst de concerten in Denemarken doet die hij begin dit jaar afzegde. Ik vind dit niet netjes voor zijn Deense fans.
Ik denk dat hij weer naar de USA en Canada gaat omdat hij daar sneller grote stadions/zalen kan vullen. Op een of andere manier heeft men daar nog geen last van een kredietcrisis
We zullen moeten afwachten of hij in 2013 weer in Europa gaat optreden.
In Amerika betalen ze ook 4-5 keer zoveel voor de kaartjes...........dus het zal voor hem meer opleveren
-
Zondag 21 oktober vanaf 17 uur een hele avond Beatles en Beatles gerelateerde documentaires en films op de Duitse tv zender ARTE. Ik heb die avond de tv gereserveerd.
-
Tja, daar gaat ons premium membership! Nog voordat het jaar voorbij is wordt het afgeschaft. Gelukkig had ik er niet al te veel energie in gestoken.
-
In ons land is het boek "brieven van John Lennon" vertaald in het Nederlands te koop. Zaterdag had ik het in mijn handen; het is een pocket uitgave. Omdat ik van mening ben dat je teksten van John Lennon niet of nauwelijks kan vertalen bestelde ik de Engelse versie, die werd vandaag bezorgd. Het is een veel mooiere (gebonden) uitgave voor hetzelfde geld!
-
Mieke:
Tja, daar gaat ons premium membership! Nog voordat het jaar voorbij is wordt het afgeschaft. Gelukkig had ik er niet al te veel energie in gestoken.
Maar wel geld.
:
-
Happy Belated Birthday Eve!! audrey
-
11-11-2012 Paul McCartney en zijn vrouw Nancy zijn in mei aan een helikopterongeluk ontsnapt. De twee waren onderweg van Londen naar East Sussex toen de piloot van de helikopter gedesorïenteerd raakte door slecht weer. Het toestel daalde en kwam gevaarlijk dicht in de buurt van een aantal hoge bomen, maar de piloot kon de helikopter net op tijd weer optrekken. Naar verluidt wisten de 70-jarige McCartney en zijn vrouw niet dat ze aan een mogelijk fataal ongeluk waren ontsnapt. Het incident wordt onderzocht door het Britse ministerie van transport.
-
audrey:
Thanks Audrey!!
How are you doing these days?
-
vlivantje:
audrey:
Thanks Audrey!!
How are you doing these days?
doing great, finished school and now coming up for air. life is great but i do not think I will be going to the current shows, maybe next time around. heard paul is going to tour us again..............overall i miss all of you and the board but not the time spent here
-
Gaat er iemand naar de Platen en CD-beurs dit weekend in Utrecht? Ik kan zelf niet dit weekend, maar ik denk er aan om in april nog eens een keertje te gaan (als het nog steeds 2x per jaar georganiseerd wordt tenminste...)