Navigation

Paul McCartney
    • Register
    • Login
    • Search
    • Categories
    • Recent
    • Tags
    • Popular
    • Users
    • Groups

Nieuw Nederlands Macca Draadje - vervolg

THE WORLD TONIGHT
    34
    7643
    605954
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Mieke
      Mieke last edited by

vlivantje:

Gaat er iemand naar de Platen en CD-beurs dit weekend in Utrecht? Ik kan zelf niet dit weekend, maar ik denk er aan om in april nog eens een keertje te gaan (als het nog steeds 2x per jaar georganiseerd wordt tenminste...)

Ik heb wel kortingsbonnen gekregen, maar denk niet dat we er naar toe zullen gaan.

With Love From Me To You

1 Reply Last reply Reply Quote
      • A
        admin last edited by

vlivantje:

Gaat er iemand naar de Platen en CD-beurs dit weekend in Utrecht? Ik kan zelf niet dit weekend, maar ik denk er aan om in april nog eens een keertje te gaan (als het nog steeds 2x per jaar georganiseerd wordt tenminste...)

Ik zou wel willen, maar ik kan ook niet... Wie weet dat ik in april wel kan

• Mieke
          Mieke last edited by

visculamia:

vlivantje:

Ik zou wel willen, maar ik kan ook niet... Wie weet dat ik in april wel kan

We vinden eigenlijk gezegd dat de toegangsprijs van de beurs erg hoog is. Je bent al een hoop geld kwijt aan reiskosten en entree voordat je IN de beurs bent.

With Love From Me To You

• Mieke
            Mieke last edited by

Wat jammer dat we ons als Beatlesfans weer niet hebben kunnen verenigen in een poging op A Day In The Life (of een ander Beatles nummer) hoog in de Top 2000 te krijgen. Ik zie dat A Day In The Life zelfs 4 plaatsen is gezakt! Hoogste notering op 33 is Hey Jude. Dat moet toch beter kunnen. :

With Love From Me To You

• Nellie
              Nellie last edited by

Mieke:

Wat jammer dat we ons als Beatlesfans weer niet hebben kunnen verenigen in een poging op A Day In The Life (of een ander Beatles nummer) hoog in de Top 2000 te krijgen. Ik zie dat A Day In The Life zelfs 4 plaatsen is gezakt! Hoogste notering op 33 is Hey Jude. Dat moet toch beter kunnen. :

Hallo Mieke, Wat zouden we kunnen veranderen? Lobbyen heeft kennelijk geen zin, want de top tien wijzigt amper.

My heart is like a wheel, let me roll it!

• Mieke
                Mieke last edited by

Nellie:

Mieke:

Hallo Mieke, Wat zouden we kunnen veranderen? Lobbyen heeft kennelijk geen zin, want de top tien wijzigt amper.

Het feit dat The Beatles met 46 songs in de Top 2000 staan geeft aan dat er genoeg Beatlesfans zijn in Nederland. We zouden alleen moeten afspreken welke van de 46 songs we als 1e op onze lijst moeten zetten. De fans van de andere bands die hoog in de top 2000 staan zullen dit vast ook doen. Het is al jaren bekend dat de Queens fans er ieder jaar weer door hun stemgedrag voor zorgen dat Bohemien Rapsody op nummer 1 komt. De keer dat Avond op 1 stond kwam dat door een actie die Frits Spits op radio 2 had gestart. Het is dus zeker mogelijk om een Beatles nummer hoog in de lijst te krijgen, misschien zelfs wel op nummer 1.

With Love From Me To You

• Nellie
                  Nellie last edited by

Mieke:

Nellie:

Mieke:

Het feit dat The Beatles met 46 songs in de Top 2000 staan geeft aan dat er genoeg Beatlesfans zijn in Nederland. We zouden alleen moeten afspreken welke van de 46 songs we als 1e op onze lijst moeten zetten. De fans van de andere bands die hoog in de top 2000 staan zullen dit vast ook doen. Het is al jaren bekend dat de Queens fans er ieder jaar weer door hun stemgedrag voor zorgen dat Bohemien Rapsody op nummer 1 komt. De keer dat Avond op 1 stond kwam dat door een actie die Frits Spits op radio 2 had gestart. Het is dus zeker mogelijk om een Beatles nummer hoog in de lijst te krijgen, misschien zelfs wel op nummer 1.

Aan mij zal het niet liggen.

My heart is like a wheel, let me roll it!

• Mieke
                    Mieke last edited by

Ik las in de krant dat het niet veel heeft gescheeld of Paul was de slot act op Pinkpop geworden. Hij heeft op het laatste moment bedankt voor de eer.

With Love From Me To You

• vlivantje
                      vlivantje last edited by

Ik stond vandaag in de krantenwinkel en daar zag ik voor deze maand een speciale uitgave van UNCUT liggen, gewijd aan The Beatles. Jammer genoeg kostte het magazine bijna 12 euro en dat vind ik toch wel erg veel geld. : Ik heb het dus zelf niet gekocht.

• Mieke
                        Mieke last edited by

vlivantje:

Ik stond vandaag in de krantenwinkel en daar zag ik voor deze maand een speciale uitgave van UNCUT liggen, gewijd aan The Beatles. Jammer genoeg kostte het magazine bijna 12 euro en dat vind ik toch wel erg veel geld. : Ik heb het dus zelf niet gekocht.

Ik heb dat magazine een paar weken geleden wel gekocht en er al veel plezier aan beleefd. Er staan artikelen in die vanaf 1962 in NME zijn verschenen. Om het nieuws van toen te lezen met in je hoofd de rest van de geschiedenis is een aparte ervaring. Daarbij heb ik ook dingen gelezen die ik niet eerder gehoord of gelezen had. Ik heb geen spijt van mijn aankoop.

With Love From Me To You

• Mieke
                          Mieke last edited by

Rusty Anderson schreef zaterdag 16-3 op Twitter: Just leaving London after a really fun week of recording new music with paul. Er is dus echt een nieuw album in de maak!

With Love From Me To You

• A
                            admin last edited by

Mieke:

Rusty Anderson schreef zaterdag 16-3 op Twitter: Just leaving London after a really fun week of recording new music with paul. Er is dus echt een nieuw album in de maak!

Ben benieuwd!!

• Mieke
                              Mieke last edited by

visculamia:

Mieke:

Ben benieuwd!!

Ha Sietske, we hebben al lang niet meer met elkaar gesproken Ik hoop uiteraard dat Paul een goed album uit zal brengen. Het is lang geleden dat hij een pop album uitbracht. In 2007 Memory Almost Full.

With Love From Me To You

• A
                                admin last edited by

Mieke:

visculamia:

Benn benieuwd!!

Ha Sietske, we hebben al lang niet meer met elkaar gesproken Ik hoop uiteraard dat Paul een goed album uit zal brengen. Het is lang geleden dat hij een pop album uitbracht. In 2007 Memory Almost Full.

Is inderdaad lang geleden! Ik ben ook benieuwd naar wat voor album het wordt, ach ja horen we vanzelf

• Mieke
                                  Mieke last edited by

Paul gaat deze zomer weer in Europa op tournee. De "Out There!" Tour. Warschau (22-6) en Wenen (27-6) zijn aangekondigd.

With Love From Me To You

• vlivantje
                                    vlivantje last edited by

Mieke:

Paul gaat deze zomer weer in Europa op tournee. De "Out There!" Tour. Warschau (22-6) en Wenen (27-6) zijn aangekondigd.

Ik las het ook. Ben benieuwd of er nog concerten dichter bij ons in de buurt aankomen

• vlivantje
                                      vlivantje last edited by

Een paar dagen geleden zat ik te lunchen op het werk, toen het onderwerp plots over The Beatles ging. Ik zei "ik ben al zo'n 18 jaar lang fan" en het onderwerp sprong plots over op de "5th Beatle" "waren ze vroeger niet met vijf?". Dus heb ik ze maar uitgelegd dat Stuart Sutcliffe de 5e Beatle was, maar dat hij op jonge leeftijd in Hamburg is gestorven, enz. Mijn baas vroeg toen "is het echt wat je vertelt?" Ze kon het niet geloven dat iemand van mijn leeftijd zo gepassioneerd kon zijn door The Beatles. Een andere collega vroeg "en ga je dan ook naar een concert als Paul McCartney in België speelt". Ik zei "niet alleen in België " Best een grappige conversatie!

• Mieke
                                        Mieke last edited by

vlivantje:

Een paar dagen geleden zat ik te lunchen op het werk, toen het onderwerp plots over The Beatles ging. Ik zei "ik ben al zo'n 18 jaar lang fan" en het onderwerp sprong plots over op de "5th Beatle" "waren ze vroeger niet met vijf?". Dus heb ik ze maar uitgelegd dat Stuart Sutcliffe de 5e Beatle was, maar dat hij op jonge leeftijd in Hamburg is gestorven, enz. Mijn baas vroeg toen "is het echt wat je vertelt?" Ze kon het niet geloven dat iemand van mijn leeftijd zo gepassioneerd kon zijn door The Beatles. Een andere collega vroeg "en ga je dan ook naar een concert als Paul McCartney in België speelt". Ik zei "niet alleen in België " Best een grappige conversatie!

Leuk als collega's met je meeleven als verteld dat je Beatles/ Paul fan bent. Ik kreeg vandaag de bijlage van de Volkskrant van gisteren waarin 4 pagina's staan over allerlei Beatlesboeken. Het is leuk dat men dan aan mij denkt!

With Love From Me To You

• Mieke
                                          Mieke last edited by

Paul McCartney dwaalt af tijdens optredens: Paul McCartney moet zichzelf er soms aan herinneren om zich te concentreren als zijn gedachten tijdens een optreden afdwalen. De oud-Beatles-voorman vindt het nog altijd heerlijk om voor zijn fans op te treden en zingt graag de liedjes die hem beroemd maakten. Maar omdat hij de liedjes zo goed kent, betrapt hij zichzelf er af en toe op dat hij niet zo goed oplet als hij zou moeten. "Het is best eng, want soms dwalen mijn gedachten tijdens een show af. Concentreer je, je speelt voor een publiek, denk ik dan", bekent McCartney in het tijdschrift Q. Hoewel hij steeds dezelfde liedjes zingt, verveelt dat hem niet. De zanger verbaast zich nog regelmatig over zijn eigen talent toen hij jong was. "Ik vind het heerlijk om de klassiekers van de Beatles te spelen. Elke keer als ik de liedjes nu speel, hoor ik weer wat anders", zegt McCartney .

With Love From Me To You

• A
                                            admin last edited by

vlivantje:

Ik zou Stuart toch niet echt als 5e Beatle typeren. Dan eerder Epstein, Martin of Preston.

• 1
                                            • 2
                                            • 377
                                            • 378
                                            • 379
                                            • 380
                                            • 381
                                            • 382
                                            • 383
                                            • 379 / 383
                                            • First post