Navigation

Paul McCartney
    • Register
    • Login
    • Search
    • Categories
    • Recent
    • Tags
    • Popular
    • Users
    • Groups

Nieuw Nederlands Macca draadje

SOUVENIR
    57
    89582
    2117167
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • vlivantje
      vlivantje last edited by

Jaja, meer dan 2 weken zonder de board : ik vraag me nog steeds af hoe ik het overleefd heb! Spijtig dat we al onze vorige berichten kwijt zijn, maar niets aan te doen.. .Hopelijk komt iedereen nu nog evenveel online om te babbelen over Paul, want ik heb het echt zoooooooo gemist! Eerst en vooral, ik ben wel een dagje te laat, maar toch : Happy birthday Paul. Ten tweede, Hannah, hopelijk lees je dit, ben je dan uit Liverpool geraakt met die kranten ? Als je nog een exemplaar over hebt, wil ik er best nog eentje betalen... En voor de rest, wat hebben jullie allemaal uitgespookt in de laatste 2 weken ? Ik heb door het wegvallen van de board in elk geval véél tijd gehad om te studeren. Nog 2 examens te gaan, morgen nog ééntje en volgende woensdag nog ééntje, en dan...VAKANTIE! Vele groetjes aan iedereen! [Mod Edit: This is linked to this thread Thanks]

1 Reply Last reply Reply Quote
      • Johnny-Girl
        Johnny-Girl last edited by

Hallllloooooooooooooooooooooooo hallloooooo Hier Johnny-Girl P Het is hier nog wat stilletjes... ? Hmm, hopelijk komen onze Nederlandstalige vrienden gauw weer terug. Ik heb ons Pol-bordje ook wel gemist hoor. Blij dat we er weer zijn! D

All in all you're just another brick in the wall

• Mieke
          Mieke last edited by

Ha Nederlands taligige vrienden.... hoe is het mogelijk dat in het jaar 2003 het 2 weken duurt voordat zo'n vreselijk belangrijk board weer in de lucht is. Ik heb 2 weken op het board van George Harrison mijn contacten onderhouden, helaas moest ik jullie daar missen. Heeft Paul dit board opzettelijk opgeblazen, zodat niet al zijn fans hem aan zijn 61e verjaardag konden herinneren? : Hannah, waar blijft de beloofde Liverpool Echo?? Heb je het te druk met verzenden?? Jeebee, nu kan ik niet meer controleren wie de laatste vraag goed beantwoord had en nu een vraag moet verzinnen. Fea, ik miste al je nieuwtjes, wat hebben we de laatste 2 weken gemist, kan je ons het "oude" nieuws ook nog vertellen??

With Love From Me To You

• A
            admin last edited by

lol

• Johnny-Girl

Heeeeeeeeeeeeey Mieke D Leuk je weer te zien! )

• Mieke
                Mieke last edited by

Johnny-Girl:

Heeeeeeeeeeeeey Mieke Leuk je weer te zien!

Hallo Lisette, fijn om je weer terug te zien. Weer een nieuw board om aan te wennen, zo blijven we aan de gang Ik zie dat je ook alweer een avatar hebt, mijn eigen plaatjes kan ik niet meer gebruiken, dus heb ik er een van het WWW gepikt. Hoe gaat het met het Ocean board, doe je daar nog iets mee??

With Love From Me To You

• A
                  admin last edited by

wink wink wink wink

• Johnny-Girl

Mieke:

Hallo Lisette, fijn om je weer terug te zien. Weer een nieuw board om aan te wennen, zo blijven we aan de gang wink Ik zie dat je ook alweer een avatar hebt, mijn eigen plaatjes kan ik niet meer gebruiken, dus heb ik er een van het WWW gepikt. Hoe gaat het met het Ocean board, doe je daar nog iets mee??

Tis wel even wennen weer ja, een nieuw board, met een nieuw uiterlijk en zo. lol Ik vind 'm een beetje erg donker... maar goed, het went vast wel weer! Tja, dat Ocean board... is een beetje dood, geloof ik. Er gebeurt niet echt veel, en ik ben heel dankbaar dat mijn maatje Laura (Allisa) mij tot moderator heeft benoemd, maar ik ben daar veel te chaotisch voor. lol lol En te lui ook... shock oops wink

• Mieke
                      Mieke last edited by

Johnny-Girl:

Mieke:

Hallo Lisette, fijn om je weer terug te zien. Weer een nieuw board om aan te wennen, zo blijven we aan de gang Ik zie dat je ook alweer een avatar hebt, mijn eigen plaatjes kan ik niet meer gebruiken, dus heb ik er een van het WWW gepikt. Hoe gaat het met het Ocean board, doe je daar nog iets mee??

Tis wel even wennen weer ja, een nieuw board, met een nieuw uiterlijk en zo. Ik vind 'm een beetje erg donker... maar goed, het went vast wel weer! Tja, dat Ocean board... is een beetje dood, geloof ik. Er gebeurt niet echt veel, en ik ben heel dankbaar dat mijn maatje Laura (Allisa) mij tot moderator heeft benoemd, maar ik ben daar veel te chaotisch voor. En te lui ook... ops:

TIP: Om op een juiste manier een quote over te kunnen nemen, moet je in je profile bij de BB code een yes zetten. Probeer maar eens, ik las het van Daniel. Op deze site is het altijd gezellig druk, de andere boards zijn zo stil.

With Love From Me To You

• Johnny-Girl

Mieke:

] TIP: Om op een juiste manier een quote over te kunnen nemen, moet je in je profile bij de BB code een yes zetten. Probeer maar eens, ik las het van Daniel. Op deze site is het altijd gezellig druk, de andere boards zijn zo stil.

Ha! Toevallig had ik dat berichtje over de BB code net gelezen. Dus gaat Johnny-Girl eens even kijken of het nu WEL werkt. Qua drukte zit het met dit board inderdaad wel snor. Er is altijd wel iemand of zo, toppie!

• A
                          admin last edited by

Johnny-Girl:

Mieke:

Hallo Lisette, fijn om je weer terug te zien. Weer een nieuw board om aan te wennen, zo blijven we aan de gang wink Ik zie dat je ook alweer een avatar hebt, mijn eigen plaatjes kan ik niet meer gebruiken, dus heb ik er een van het WWW gepikt. Hoe gaat het met het Ocean board, doe je daar nog iets mee??

Tis wel even wennen weer ja, een nieuw board, met een nieuw uiterlijk en zo. lol Ik vind 'm een beetje erg donker... maar goed, het went vast wel weer! Tja, dat Ocean board... is een beetje dood, geloof ik. Er gebeurt niet echt veel, en ik ben heel dankbaar dat mijn maatje Laura (Allisa) mij tot moderator heeft benoemd, maar ik ben daar veel te chaotisch voor. lol lol En te lui ook... shock oops wink

• A
                            admin last edited by

feact:

Hallo Vlivantje, Mieke, Johnny-Girl, Hannah, Roos, JeeBee, en al die andere Nederlands talige Macca vrienden. Het heeft wel erg lang geduurd hoor die storing, ik keek iedere dag of het wel verholpen was en het leek wel een eeuwigheid. Hannah, mail me naar Dushi2410@yahoo.com dan kan je mijn adres krijgen om het beloofde Liverpool Echo op te sturen, ik zal de porto kosten wel betalen, stuur het maar onder rembours. Laat wel even weten wanneer je die krant op op stuurt. Mieke, ik zal je zo snel mogelijk weer op de hoogte brengen met de allerlaatste nieuwtjes over Paul, wat ik wel weet is dat hij en zijn zwangere vrouw Heather vorige week in Zuid-Frankrijk op vakantie waren . Er zijn foto's van die twee verschenen in diverse bladen, deze week o.a. in de Britse weekblad NOW die te koop is in de boekhandels in Nederland. Afin, En Paul zelf is gisteren jarig geweest 61 jaar is hij geworden. Proficat Paul.

HALLO ALLEMAAL BACK IN HET NEDERLANDSE DRAADJE. HOE WAS DIT NU MOGELIJK? MOESTEN WE AFKICKEN VAN DE TOUR? OF VERWACHTTE PAUL TEVEEL VERJAARDAGSPOST? IK HEB HET WEL ERG GEMIST. BEN NA MIJN BEZOEK IN LIVERPOOL GEOPEREERD AAN MIJN SCHOUDER. 3 MAANDEN ZAL IK NU 1 EN LINKSHANDIG ZIJN, VANDAAR 1 LETTERGROTE. SINDS 1 WEEK BEN IK WEER THUIS EN ZOCHT AFLEIDING OP DE SITE WEGENS DE HEFTIGE PIJN. DAT VIEL DUS TEGEN. ALLEBEI! DAN MAAR DAG EN NACHT CD'S VAN PAUL LUISTEREN MET MIJN WALKMAN AAN. MOET IK WEER UITZOEKEN WAT WAARVOOR IS! TIPS ZIJN DAN OOK WEER WELKOM. HANNAH LEUK DAT JE BIJ ONS IN DE ZAAK WAS. EVELIEN, GAAT HET GOED MET JE EXAMENS? VOOR JOU WEL GOED, GEEN BOARD.DANKZIJ PAUL ZAL JE ZEKER SLAGEN! GROET,ROOS.

• J
                              Janis last edited by

Hallo allemaal! Good to be back ) Inderdaad wel heeeeeeeeeeeel erg donker dit board......hopelijk veranderen ze dat nog. Verder alles goed met jullie? Geloof het of niet, maar ik heb vandaag pas mijn 2e Beatles album gekocht! En "Revolver" is gewoon super!! Denk dat ik de rest van de albums ook binnen niet al te lange tijd aanschaf. Bij mij is het een beetje andersom gegaan....heb alles van Paul en Wings...maar geef me nu toch ook maar voorzichtig over aan de Beatles. Kan nooit erg zijn 😉 Janis

http://www.xs4all.nl/~vanrees

• vlivantje
                                vlivantje last edited by

Oooooh, ik ben zo blij dat ik jullie allemaal terug zie op de board, je kan niet geloven hoe ik dat wel gemist heb. 2 weken lang ben ik ook iedere dag komen kijken of de board nog niet terug was, en iedere keer dat dat niet zo was, was ik toch wel een beetje down...het was net of er iets miste. Maar afin, dat is nu allemaal toch weer opgelost. Roos, met de examens gaat alles goed hoor, maar zelfs mét de board zou het wel gegaan hebben Janis, pas je 2e Beatlesalbum ? Inderdaad, dat is net omgekeerd als bij mij en waarschijnlijk de meeste andere fans, ik had alleszins eerst al de Beatlesalbums en ben na mijn concert van Paul begonnen met het verzamelen van de andere albums van Paul en Wings. Wat was eigenlijk je eerste Beatlesalbum ? Het mijne was 'Please please me', ik ben bij het kopen van Beatlescd's eigenlijk zeer chronologisch te werk gegaan. Oh ja, nog een laatste vraagje, wat moet ik allemaal doen om ook een nieuwe avatar op het scherm te krijgen ?

• vlivantje
                                  vlivantje last edited by

Hey Mieke, Heb ondertussen nog wat rondgesurft op de board hier en ben nog een paar threads van jou tegengekomen...Las ik het goed of ben je jarig geweest tijdens de periode dat de board niet werkte ? In ieder geval proficiat, waarschijnlijk ben ik vééééél te laat, maar beter dan niets hé... En je vroeg ook in een ander thread hoe je je eigen posts kon overlopen, maar ik denk dat je dat kan doen als je onderaan in één van je posts op je profiel klikt, dan heb je de mogelijkheid om al jouw eigen posts te zien...

• vlivantje
                                    vlivantje last edited by

vlivantje:

Oh ja, nog een laatste vraagje, wat moet ik allemaal doen om ook een nieuwe avatar op het scherm te krijgen ?

Zoals je kan zien heb ik ondertussen al gevonden hoe ik het moet doen Isn't he cute ?

• Nellie
                                      Nellie last edited by

Johnny-Girl:

Mieke:

Terug op de site. Ik ben het spoor een beetje bijster. Hoe werkt het? Waarom is het zo donker? Hannah, heb je nog een krant voor me over? email naar gpoz@zeelandnet.nl, dan kan ik je m'n adres doorgeven. Nellie D

My heart is like a wheel, let me roll it!

• J
                                        Janis last edited by

vlivantje:

Janis, pas je 2e Beatlesalbum ? Inderdaad, dat is net omgekeerd als bij mij en waarschijnlijk de meeste andere fans, ik had alleszins eerst al de Beatlesalbums en ben na mijn concert van Paul begonnen met het verzamelen van de andere albums van Paul en Wings. Wat was eigenlijk je eerste Beatlesalbum ? Het mijne was 'Please please me', ik ben bij het kopen van Beatlescd's eigenlijk zeer chronologisch te werk gegaan.

Ja...m'n 2e pas....vaag he? Maar bevalt tot nu toe goed! M'n eerste (pas een week of 3 terug) was Rubber Soul...echt een geweldige plaat! Dat ik zo laat begin komt denk ik een beetje door de rode en blauwe verzamel cd's. Die heb ik al jaren maar vond er op een of andere manier niet zoveel aan (terwijl de nummers op zich wel erg goed zijn). Heb ik wel vaker last van met verzamel cd's....de originele albums zoals ze bedoelt waren zijn vaak veel beter...of iig zijn de nummers beter op elkaar afgestemd. Nou ja....ben blij dat ik alsnog het licht heb gezien....beter laat dan nooit 😉 Enne...het is zeker de moeite waard om alle solo/wings albums te kopen....echt geweldige muziek (op een paar uitzonderingen na)! Janis

http://www.xs4all.nl/~vanrees

• Mieke
                                          Mieke last edited by

Janis:

Hallo allemaal! Good to be back Inderdaad wel heeeeeeeeeeeel erg donker dit board......hopelijk veranderen ze dat nog. Verder alles goed met jullie? Geloof het of niet, maar ik heb vandaag pas mijn 2e Beatles album gekocht! En "Revolver" is gewoon super!! Denk dat ik de rest van de albums ook binnen niet al te lange tijd aanschaf. Bij mij is het een beetje andersom gegaan....heb alles van Paul en Wings...maar geef me nu toch ook maar voorzichtig over aan de Beatles. Kan nooit erg zijn 😉 Janis

Het lijkt me heerlijk om die fantastische muziek nog helemaal te kunnen ontdekken. Ik heb soms heimwee naar die goede oude tijd, dan werd ik ineens verrast door een nieuwe Beatlessong op de radio. Dan bleef mijn hart haast stil staan van opwinding Tegenwoordig weet je via het internet al ruim tevoren wat er aan zit te komen, het verrassingseffect is helemaal weg.

With Love From Me To You

• Mieke
                                            Mieke last edited by

vlivantje:

Hey Mieke, Heb ondertussen nog wat rondgesurft op de board hier en ben nog een paar threads van jou tegengekomen...Las ik het goed of ben je jarig geweest tijdens de periode dat de board niet werkte ? In ieder geval proficiat, waarschijnlijk ben ik vééééél te laat, maar beter dan niets hé... En je vroeg ook in een ander thread hoe je je eigen posts kon overlopen, maar ik denk dat je dat kan doen als je onderaan in één van je posts op je profiel klikt, dan heb je de mogelijkheid om al jouw eigen posts te zien...

Bedankt voor je felicitaties, ik was inderdaad jarig op 16-6. Ook een "tweelingen" net als Paul. (hebben we tenminste iets gemeen) Ik weet niet of ik mijn eigen posts in het profiel kan bekijken, moet ik nog gaan uitzoeken. Maar bij het vorige board kon je aan het icoontje voor de thread zien of je er al in gepost had, dat mis ik nu. Och dit board wen ik ook wel weer aan! Ik heb de laatste twee weken op het board van George Harrison gezeten, op een gegeven moment waren daar meer Paul fans dan fans van George

With Love From Me To You

• 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 4479
                                            • 4480
                                            • 1 / 4480
                                            • First post
                                              Last post