Nieuw Nederlands Macca draadje
-
Johnny-Girl:
Jeetje wat gaat het hier weer langzaaaaaaaaaaaaaaaam.
Ik wilde al minuten geleden zeggen dat deze versie van Loveliest Thing inderdaad veel beter te pruimen is dan die andere!
Ik zat zelfs even luchtgitaar te spelen.
Maar raken zoals het jullie raakt... neuh, dat niet.
ops:
We zijn al blij dat je hem beter vindt
-
Dit raakt me wel trouwens...
Maar jullie waarschijnlijk niet.
#9 Dream John Lennon So long ago Was it in a dream, was it just a dream? I know, yes I know Seemed so very real, it seemed so real to me Took a walk down the street Thru the heat whispered trees I thought I could hear (hear, hear, hear) Somebody call out my name as it started to rain Two spirits dancing so strange Ah! böwakawa poussé, poussé Ah! böwakawa poussé, poussé Ah! böwakawa poussé, poussé Dream, dream away Magic in the air, was magic in the air? I believe, yes I believe More I cannot say, what more can I say? On a river of sound Thru the mirror go round, round I thought I could feel (feel, feel, feel) Music touching my soul, something warm, sudden cold The spirit dance was unfolding Ah! böwakawa poussé, poussé Ah! böwakawa poussé, poussé Ah! böwakawa poussé, poussé Ah! böwakawa poussé, poussé Ah! böwakawa poussé, poussé Ah! böwakawa poussé, poussé Ah! böwakawa poussé, poussé Ah! böwakawa poussé, poussé Ah! böwakawa poussé, poussé Ah! böwakawa poussé, poussé Ah! böwakawa poussé, poussé
-
Ik kwam er ook niet meer door en heb toen maar afgesloten. Begint die ellende weer.
Ik ga nu stoppen. Nog even naar de sport kijken en wat lezen. Prettige avond en tot morgen
-
franni:
Johnny-Girl:
Ik wilde al minuten geleden zeggen dat deze versie van Loveliest Thing inderdaad veel beter te pruimen is dan die andere!
ops:
We zijn al blij dat je hem beter vindt
`
Ah, da's heel fijn.
Dus ik mag nog blijven?
-
Johnny-Girl:
ops:
Hoe gaat het met je basgitaar? Leer je daar ook al op spelen? Je schreef dat je broer gitaar lessen krijgt, kan hij jou dan ook leren spelen??
:
:
-
Mieke:
Ik kwam er ook niet meer door en heb toen maar afgesloten. Begint die ellende weer.
Ik ga nu stoppen. Nog even naar de sport kijken en wat lezen. Prettige avond en tot morgen
Welterusten voor straks en tot morgen Mieke
ik ben over de 4400 posts heen
ops:
-
Hé lisette ik vind de tekst alvast niet slecht maar weet dus echt niet hoe dat nummer gaat
ops:
-
franni:
Mieke:
Welterusten voor straks en tot morgen Mieke
ik ben over de 4400 posts heen
ops:
Ja je gaat me nog inhalen!!
Toch ben ik niet van plan gekke dingen uit te gaan halen om je voor te blijven.
Als je straks steeds thuis zit zal het wel zo bekeken zijn
tenzij je op korte termijn een nieuwe baan gaat vinden van 60 uur per week
-
Mieke:
Tot morgen Mieke!
Welterusten voor straks.
-
Mieke:
Ja je gaat me nog inhalen!!
Toch ben ik niet van plan gekke dingen uit te gaan halen om je voor te blijven.
Als je straks steeds thuis zit zal het wel zo bekeken zijn
tenzij je op korte termijn een nieuwe baan gaat vinden van 60 uur per week
Nou ik heb vanavond 20 open sollicitatie brieven geschreven
was ik klaar met printen kom ik erachter dat er geen datum en afzender op staat
Dit weekend nog maar een keer proberen dus
-
Mieke:
Hoe gaat het met je basgitaar? Leer je daar ook al op spelen? Je schreef dat je broer gitaar lessen krijgt, kan hij jou dan ook leren spelen??
:
:
Nou, niet echt.
Maar op dit moment komt er niet veel van oefenen, want hij heeft mijn versterker dus, omdat de zijne kapot is.
Maar over een week of 2 gaat hij een nieuwe kopen, dus krijg ik de mijne terug en kan ik echt een wat gaan doen. Op mijn gemak dan dus.
-
franni:
Hé lisette ik vind de tekst alvast niet slecht maar weet dus echt niet hoe dat nummer gaat
ops:
Schande!
-
Johnny-Girl:
franni:
ops:
Schande!
Ja ik weet het
zal het binnenkort eens veranderen en tenminste 1 cd kopen
van de anderen heb ik allemaal al een cd dus hij is in goed gezelschap
-
Ik ga afsluiten voor vanavond mag morgen weer vroeg werken
Welterusten voor straks en tot morgen
-
Hoi! Ben thuis van een maand werken aan de zee, ik blijf morgen ook nog hier in Antwerpen en ik ga zondag terug,; nog drie daagjes werken en dan ben ik ervan af! (en kan ik weer uren tijd op het board spenderen
) Hoe was de meet and greet? Ik had evelien gesmst om te zgegen dta ik niet kon (moest werken die dag) maar toen realiseerde ik me dat die in china zit
Vraag me af of dat daar is aangekomen... Ik ga nu maar eens naar bed, heb tien uur gewerkt vandaag (heb een job als kassierster). Tot morgen iedereen! Dikke kus!
-
Goedemorgen allemaal!! Ik ga maar werken er is hier nu toch niemand
-
Goedemiddag!!! Voor jullie nog morgen, maar goed... Een algemene mail komt er morgen aan, voor vandaag heb ik nog niet te veel te vertellen vrees ik. Het is pas sinds gisterenavond geleden dat ik gemaild had en zoveel is er nou ook nog niet gebeurd.
-
Johnny-Girl:
Evelien, ik vind het heerlijk om zo op de hoogte gehouden te worden van je avonturen in China.
Erg leuk dat je dat doet hoor.
Ik zal je vandaag of morgen ook eens een mailtje gaan sturen.
Als je daar tenminste tijd voor hebt.
Natuurlijk.
Ik sla de mails dan op op diskette, en typ 's avonds in mijn bed dan een antwoord op de mails. Normaalgezien heb je de dag erna al eentje terug
Roos:
Die kamer went vast wel. Maak hem gewoon gezellig met leuke posters (b.v. van Paul McCartney! :wink
. En mooie Chineese wandkleden. Zijden bloemen. Dan wordt hij een beetje van je zelfs. Succes.
Jammer genoeg is het niet toegestaan dingen aan de muren te hangen of zo.
: Maar die kamer went toch wel. Ik vind het al niet erg meer.
De douches moet je wel delen maar die zijn mooi afgesloten. Alleen de toiletten stinken een beetje, maar dan knijp ik wel m'n neus dicht.
Ik heb ook zonet alle drie de dvd's van Harry Potter al gekocht (en gisteren ook al vijf dvd's
ops:
ops: ) Maar voor 1,25 ero per dvd kan je toch niet twijfelen he?
Silent Cloud:
Hoe was de meet and greet? Ik had evelien gesmst om te zgegen dta ik niet kon (moest werken die dag) maar toen realiseerde ik me dat die in china zit
Vraag me af of dat daar is aangekomen...
Ik zit nog maar twee dagen in China. Ik was er bij hoor, bij de meet en greet, en ik heb je sms dus wel degelijk gehad
Hier in China kan ik jammer genoeg geen smssen ontvangen.
-
Ik ben er ook weer vandoor. Tot morgen
(hopelijk is het computerlokaaltje open in het weekend - ik zal het zodadelijk maar eens vragen
)
-
Mieke:
Roos heb jij al die begeleidende teksten opgeslagen van die drie links die Peter van Capelle gaf. Ik kon alleen nog de 1e link openen om de bebehorende informatie over te nemen. Ik mis dus de teksten van link 2 en 3
Ik had helemaal niets gezien van teksten bij die linken! Zou Peter ze nog hebben?
Anders mail ik even naar die jongens van die linken, want daar heb ik inmiddels contact mee. Als ik ze heb, zal ik ze jou sturen.