Nieuw Nederlands Macca draadje
-
JeeBee:
ik heb ook al twee keer tevergeefs om een Anthology poster gevraagd
Daar heb ik meer geluk mee gehad. Ik heb ze alledrie. Zou mooi staan op een rij, maar ze zitten alledrie in een postkoker
Ik heb wel een mooie War is Over poster ingelijst hangen en de White Album foto's die bij de dubbel LP zaten (voor de jonkies onder ons, dat zijn een soort zwarte pannenkoeken
).
Jeebee, vinyl is weer IN..... de DJ's gebruiken veel vinyl om te draaien, te "scratchen" en te mixen. Mijn zoon koopt van die maxi singles, die zijn vreselijk duur!!!! Onlangs heeft hij prachtige draaitafels ( pick ups voor de oudjes) gekocht. Dus die jonkies weten wel waar jij het over hebt.
Ik heb een mooie poster gekregen met The Beatles hoofden van het 'Let It Be' album. Het is een smalle erg hoge poster, geen formaat waar ik een lijst voor kan krijgen.
-
Mieke:
Ik kijk mijn DVD's wel op mijn computer. Dat is wel zo gemakkelijk, anders moet de het hele gezin mee "genieten" van Paul McCartney
En zij kunnen niet kijken zonder commentaar te leveren
: en dan zit ik me meer te ergeren dan dat ik ervan geniet.
Kan ik me ook weer goed voorstellen Mieke! Ik kijk ook het liefst alleen....lekker geen gezeur
Mijn vriend kan Paul wel verdragen, maar daar is dan ook alles mee gezegd
Janis
-
Mieke:
Oh Janis, het strand........... wat lekker. Maar dat is toch echt te ver weg om zomaar eventjes naar toe te rijden. Hier in Midden Limburg zijn wel veel Maasplassen waarin je kan gaan zwemmen. Toch doe ik dat bijna nooit, teveel Duitsers hebben daar hun stek gezocht
Ik ben jarenlang iedere zomer naar Zeeuws Vlaanderen gegaan, tot het te druk en te duur werd aan de kust. Cadzand of Nieuwvliet waren de plaatsen waar ik naar toe ging.
Hier (Zandvoortse en Bloemendaalse strand) is het ook echt een gekkenhuis. Zodra de eerste zonnenstralen merkbaar zijn, trekt iedereen en masse naar het strand. Gelukkig woon ik vrij dichtbij, dus ik ga morgen lekker op de fiets langs de files
Janis
-
Onlangs heeft hij prachtige draaitafels ( pick ups voor de oudjes) gekocht
Right back in my face
-
Mieke:
Je schrijft dat je "in je beste Frans" naar de poster hebt gevraagd... ik dacht dat alle Belgen prima Frans konden spreken. Ik kan er in ieder geval niet veel van
ops:
Was het maar waar dat alle Belgen prima Frans konden spreken...Dat zou pas gemakkelijk zijn! Nee, wij Vlamingen leren Frans in het secundair onderwijs, en de Franstalige Belgen leren Nederlands dan. Maar het probleem is dat we gewoon veel te weinig mogelijkheid hebben om het te oefenen! En na het secundair onderwijs stopt het ook. Nu zit ik al 3 jaar op de universiteit en heb ik al 3 jaar geen Franse les meer gehad, dus daardoor ben ik wel al veel vergeten. Maar het is me toch nog gelukt om die posters te vragen hoor...
Voor Paul doe ik mijn best
Jeebee, je zei dat je 3 posters had...Deze die in die winkel hing was er maar ƩƩn. 1 grote met de 3 Anthology's naast elkaar. Hij zou zo mooi gehangen hebben in mijn kamer, maar niets aan te doen, als ik hem niet krijg, krijg ik hem niet, hoe spijtig ik het ook vond gisteren...
Maar ik heb een aantal jaren terug wel een poster gekregen toen de 'All the best' cd van Paul in de winkels lag. Ik denk dat ik die vanmiddag maar eens ga ophangen...
-
Janis:
Mieke:
Ik kijk mijn DVD's wel op mijn computer. Dat is wel zo gemakkelijk, anders moet de het hele gezin mee "genieten" van Paul McCartney
Kan ik me ook weer goed voorstellen Mieke! Ik kijk ook het liefst alleen....lekker geen gezeur
Janis
Ik geloof dat we allemaal een beetje met dat probleem zitten...Ik kijk ook liefst alleen, anders zitten mijn huisgenoten toch maar commentaar te geven (en te zeggen dat ik geobsedeerd ben
) Gisteren heb ik ook op het laatste nippertje nog een video te pakken kunnen krijgen en heb zelf 'Backbeat' kunnen opnemen
Mieke, je zei dat je de acteurs niet goed vond acteren, nu begrijp ik wat je bedoelt...Hun accent trekt toch niet zo op dat van The Beatles hoor
Maar ik vind de casting wel goed gedaan...De acteurs lijken allemaal wel een beetje (zelfs als is het maar heel weinig) op de personages die ze spelen...
-
Goedemorgen allemaal.
Nog iemand hier toevallig? Om me te redden uit de verveling... LOL Ik weet niet wat het is de laatste dagen, maar ik zit me zo vaak te vervelen. Ongewoon.
Ik heb vannacht de film ook gezien. Vond het achteraf toch wel aardig. Ik ben niet zo'n filmfan, en hou al helemaal niet van 'nep'-Beatle-dingen.
Covers moet ik gewoonlijk ook niets van weten. Ha ha ha. Ik weet ook niet wat ik ertegen heb, maar het is zo. Ah ja, ik ben altijd al in zovele opzichten anders geweest.
Ik erger me nog steeds kapot aan mijn oude maatje Laura. Ik snap er allemaal geen *** meer van. Misschien is dat ook wel ƩƩn van de redenen waardoor ik me zo verbitterd voel. Ik voel me in de zeik genomen. En als er iets is waar ik een hekel aan heb, is het dat wel. Nu goed, sorry dat ik jullie hiermee lastig val, maar soms moet ook ik weleens effe stoom afblazen.
Denken jullie ook nog bijna elke dag aan het Paul concert? Ik wel. Ha ha. Het is gewoon zo'n overweldigend gevoel. Als ik eraan terug denk ga ik weer helemaal zitten glunderen en gillen. En dan te bedenken dat ik over een week of 4 (?) de Stones ga zien. En ik wist tot gisteren niet eens de datum uit mijn hoofd. Is dat niet errrrrrg? Anders nog iets, Johnny-Girl?
Hmmmm, *denkt*... ik hou van John
ops:
ops:
-
Jeebee, je zei dat je 3 posters had
Yep, maar die zijn nog van de Cd uitgaves. Iedere CD had toen zijn eigen poster en samen vormen ze de 'postermuur' die onze Klaus heeft ontworpen voor de Anthology set. Heel mooi natuurlijk, maar ik heb er niet echt de ruimte voor. En de tijd van posters boven mijn bed is wel voorbij. Ik heb wel op zolder een Wall of Fame met daarin allemaal ingelijste concertsouvenirs. Plectrums, drumsticks, handtekeningen e.d. Waaronder de plectrums van Robbie, Hamish en Linda (Linda??? Jawel die heeft tijdens de vorige tour 1 nummer iets gedaan met snaren tijdens de akoestische set). Helaas niet die van Paul, maar dat was wel het moment dat Paul iets tegen me zei (het podium was toen lager en de eerste rij stond er dichter op dan nu): "No, you can't" niet echt inspirerend, maar het was tegen mij. Contact dus!!!
-
Johnny-Girl:
Denken jullie ook nog bijna elke dag aan het Paul concert? Ik wel. Ha ha. Het is gewoon zo'n overweldigend gevoel. Als ik eraan terug denk ga ik weer helemaal zitten glunderen en gillen.
Je hebt er geen idee van Lisette! Deze middag heb ik de Back in the US dvd helemaal uitgekeken, en ik kan mijn ogen echt niet droog houden als ik ernaar kijk! Het concert zelf is nu al bijna drie en een halve maand geleden voor mij en ik ben er nog altijd niet van afgekickt! En volgens mij zal dat nog een tijdje duren. Na het zien van de dvd ben ik onmiddellijk naar mijn bootleg cd van 1 april gaan luisteren...ik kon vandaag dus helemaal niet genoeg krijgen van Paulie
JeeBee:
Iedere CD had toen zijn eigen poster en samen vormen ze de 'postermuur' die onze Klaus heeft ontworpen voor de Anthology set. Heel mooi natuurlijk, maar ik heb er niet echt de ruimte voor. En de tijd van posters boven mijn bed is wel voorbij.
Ha, Jeebee, als je ooit de onweerstaanbare drang voelt je posters weg te geven...ik ben kandidaat, lol
Bij mij is de tijd van posters boven mijn bed namelijk weer begonnen sinds het concert!
-
JeeBee:
Onlangs heeft hij prachtige draaitafels ( pick ups voor de oudjes) gekocht
Right back in my face
Het was echt niet hatelijk bedoeld, maar ik kon het niet laten
-
vlivantje:
Janis:
Mieke:
Janis
Ik geloof dat we allemaal een beetje met dat probleem zitten...Ik kijk ook liefst alleen, anders zitten mijn huisgenoten toch maar commentaar te geven (en te zeggen dat ik geobsedeerd ben
) Gisteren heb ik ook op het laatste nippertje nog een video te pakken kunnen krijgen en heb zelf 'Backbeat' kunnen opnemen
Mieke, je zei dat je de acteurs niet goed vond acteren, nu begrijp ik wat je bedoelt...Hun accent trekt toch niet zo op dat van The Beatles hoor
Maar ik vind de casting wel goed gedaan...De acteurs lijken allemaal wel een beetje (zelfs als is het maar heel weinig) op de personages die ze spelen...
Ik kijk ook het liefst alleen, zonder melig commentaar van mijn man en zonen. Zij kunnen mijn voorliefde voor Paul's muziek en alles wat erbij komt kijken maar moeilijk volgen. Ik denk dat het ook een gemakkelijk item is om mij mee op de kast te jagen ( vertaling voor Evelien, om mij kwaad te krijgen).
En ik trap er steeds maar weer in, ik ga hem of mijn muziekkeuze onmiddelijk verdedigen.
Zucht..... vrouw tussen drie mannen.....zucht. Ik heb de video gisteravond aangezet en de eerste minuten gekeken. Die John figuur leek wel op John, was het Julian??? Ik vond Stu dus echt niet lijken op de Stu van de foto's, die was veel knapper.
Toen ik aan het omschakelen was kwam ik op Canvas een programma tegen over de popmuziek, ik had net The Beatles gemist... Evelien heb jij dat programma gezien????? En kan je vertellen wat ik gemist heb
:
-
Johnny-Girl:
Goedemorgen allemaal.
Nog iemand hier toevallig? Om me te redden uit de verveling... LOL Ik weet niet wat het is de laatste dagen, maar ik zit me zo vaak te vervelen. Ongewoon.
Ik heb vannacht de film ook gezien. Vond het achteraf toch wel aardig. Ik ben niet zo'n filmfan, en hou al helemaal niet van 'nep'-Beatle-dingen.
Covers moet ik gewoonlijk ook niets van weten. Ha ha ha. Ik weet ook niet wat ik ertegen heb, maar het is zo. Ah ja, ik ben altijd al in zovele opzichten anders geweest.
Ik erger me nog steeds kapot aan mijn oude maatje Laura. Ik snap er allemaal geen *** meer van. Misschien is dat ook wel ƩƩn van de redenen waardoor ik me zo verbitterd voel. Ik voel me in de zeik genomen. En als er iets is waar ik een hekel aan heb, is het dat wel. Nu goed, sorry dat ik jullie hiermee lastig val, maar soms moet ook ik weleens effe stoom afblazen.
Denken jullie ook nog bijna elke dag aan het Paul concert? Ik wel. Ha ha. Het is gewoon zo'n overweldigend gevoel. Als ik eraan terug denk ga ik weer helemaal zitten glunderen en gillen. En dan te bedenken dat ik over een week of 4 (?) de Stones ga zien. En ik wist tot gisteren niet eens de datum uit mijn hoofd. Is dat niet errrrrrg? Anders nog iets, Johnny-Girl?
Hmmmm, *denkt*... ik hou van John
ops:
ops:
Lisette, helaas heb ik je niet kunnen helpen tegen je verveling, ik heb vanochtend een mooie fietstocht gemaakt met mijn man en de hele middag lekker in de tuin zitten lezen. Over Laura.... zou je haar via de Ocean site niet een PM kunnen sturen? Dan weet je wat er aan de hand is. Nu zit je maar te gissen waarom zij geen contact meer met je zoekt. Ik kom haar op deze site ook nergens meer tegen, in geen enkel forum. Er is wel een Dr.Laura, maar dat zal wel iemand anders zijn. Ik denk nog vaak aan het concert in Arnhem, zeker nu mijn zoon zo opgewonden was over zijn bezoek aan Sensation. Ik kon me helemaal inleven in zijn gevoel. Hij wilde gisteren weer gaan, naar Sensation Black, maar hij heeft er uiteindelijk toch vanaf gezien. Hij had aan een prijsvraag meegedaan, daar kon je twee kaarten mee winnen. Ik had in april met twee prijsvragen meegedaan om betere kaarten te winnen. Natuurlijk hebben we allebei NIETS gewonnen.
-
JeeBee:
Jeebee, je zei dat je 3 posters had
Yep, maar die zijn nog van de Cd uitgaves. Iedere CD had toen zijn eigen poster en samen vormen ze de 'postermuur' die onze Klaus heeft ontworpen voor de Anthology set. Heel mooi natuurlijk, maar ik heb er niet echt de ruimte voor. En de tijd van posters boven mijn bed is wel voorbij. Ik heb wel op zolder een Wall of Fame met daarin allemaal ingelijste concertsouvenirs. Plectrums, drumsticks, handtekeningen e.d. Waaronder de plectrums van Robbie, Hamish en Linda (Linda??? Jawel die heeft tijdens de vorige tour 1 nummer iets gedaan met snaren tijdens de akoestische set). Helaas niet die van Paul, maar dat was wel het moment dat Paul iets tegen me zei (het podium was toen lager en de eerste rij stond er dichter op dan nu): "No, you can't" niet echt inspirerend, maar het was tegen mij. Contact dus!!!
ops:
ops:
ops: ondanks de hekel die mijn man heeft aan Paul, heb ik toch twee heel mooie Beatles posters op onze slaapkamer hangen en een vitrinekast vol Beatles/Paul spullen staat in onze eetkamer.
Liefde is...............
-
Zo was ie ook zeker niet overgekomen Mieke. Ik moest er juist erg om lachen. Zie de smileys. Net zoals mijn opmerking ook ironisch bedoeld was (alsof ik zelf zo oud ben - 34 enne nee dat is niet oud
)
-
ondanks de hekel die mijn man heeft aan Paul, heb ik toch twee heel mooie Beatles posters op onze slaapkamer hangen en een vitrinekast vol Beatles/Paul spullen staat in onze eetkamer. Liefde is...............
Ik heb gelukkig een vriendin die erg van the Beatles houdt. Ze heeft het wel leren waarderen, maar vindt het nu geweldig. Vorige 2 tours was ze er ook bij. En samen hebben we in Londen en Liverpool ieder plek bezocht die de moeite waard is. Zoals gezegd heb ik op zolder een mooie Wall of Fame. In de huiskamer heb ik de Beatles in van die Russiche poopetjes. Ik weet even niet hoe die dingen heten. Houten dingen die je in elkaar kunt zetten. Maar erg mooi. Volgorde van grootte: John, Paul, George, Ringo. En verder een boekenkast vol Beatleboeken. We hebben een open boekenkast in de kamer. Meer niet volgens mij... En ik kan het niet laten om op sterfdagen een kaarsje te branden. En gelukkig wordt ook dat begrepen.
-
JeeBee:
Zo was ie ook zeker niet overgekomen Mieke. Ik moest er juist erg om lachen. Zie de smileys. Net zoals mijn opmerking ook ironisch bedoeld was (alsof ik zelf zo oud ben - 34 enne nee dat is niet oud
)
Dat is nog erg jong. Is zou willen dat ik zelf nog zo jong was
-
nog even 1 ding over die poppetjes...een vriend heeft ze voomijn verjaardag gekocht toen hij in Rusland was. Dat maakt het extra mooi. Zelf zou ik dat niet zo snel kopen. Tot zover deze nutteloze toevoeging
:
-
Mieke:
Ik kijk ook het liefst alleen, zonder melig commentaar van mijn man en zonen. Zij kunnen mijn voorliefde voor Paul's muziek en alles wat erbij komt kijken maar moeilijk volgen. Ik denk dat het ook een gemakkelijk item is om mij mee op de kast te jagen ( vertaling voor Evelien, om mij kwaad te krijgen).
Deze uitdrukking versta ik, geen vertaling nodig
Mieke:
Toen ik aan het omschakelen was kwam ik op Canvas een programma tegen over de popmuziek, ik had net The Beatles gemist... Evelien heb jij dat programma gezien????? En kan je vertellen wat ik gemist heb
:
Had net hetzelfde probleem als jij Mieke, ik heb het ook net gemist! Mijn ooms en tantes waren hier gisterenavond op bezoek, en ik was dat programma bijna rats vergeten! En toen ik de tv aanzette, had ik The Beatles ook net gemist
Hiermee kan ik je dus ook niet verder helpen Mieke... Hebben jullie het programma van vanmiddag op BBC2 gezien ? Hall of Fame : Paul McCartney ? Het waren drie clips van Paul, die van Silly Love songs, Mull of Kintyre en Band on the run, afgewisseld met korte interviews over die songs. Aangezien ik die nog nooit eerder gezien had, was het wel leuk
EƩn van jullie had op de vorige board een link gepost naar een website waar de videoclips van de meeste singles van Paul te downloaden waren. Ik heb dat dan niet onmiddellijk gedaan omdat ik examens had, en nu wilde ik ze allemaal op een schijfje branden en lukt het niet meer
Blijkbaar werken de links niet meer! Nu heb ik dus nog altijd geen Paul-clips gezien! En dat is niet het enige dat verkeerd gelopen is vandaag! Eerst laat mijn gsm het afweten en moet ik er waarschijnlijk over denken een nieuwe te kopen, en nu kan ik geen internet meer nemen op de computer die in mijn kamer staat. Waarschijnlijk moet er een kabeltje vervangen worden! Het was dus echt mijn dagje niet vandaag! *zucht* Het wordt een dure zomer blijkbaar! En ik was nog zo aan het sparen om Beatlesspullen in Londen en Liverpool te kunnen kopen. Gelukkig is er nog mijn vakantiejob in augustus waarmee ik wat geld kan verdienen...
-
Dat is nog erg jong. Is zou willen dat ik zelf nog zo jong was
Dank je Mieke, dank je
Ik ga nu een Retsina drinken in de tuin. Op de eeuwige jeugd dan maar
-
vlivantje:
Mieke:
Deze uitdrukking versta ik, geen vertaling nodig
Mieke:
:
Had net hetzelfde probleem als jij Mieke, ik heb het ook net gemist! Mijn ooms en tantes waren hier gisterenavond op bezoek, en ik was dat programma bijna rats vergeten! En toen ik de tv aanzette, had ik The Beatles ook net gemist
Hiermee kan ik je dus ook niet verder helpen Mieke... Hebben jullie het programma van vanmiddag op BBC2 gezien ? Hall of Fame : Paul McCartney ? Het waren drie clips van Paul, die van Silly Love songs, Mull of Kintyre en Band on the run, afgewisseld met korte interviews over die songs. Aangezien ik die nog nooit eerder gezien had, was het wel leuk
EƩn van jullie had op de vorige board een link gepost naar een website waar de videoclips van de meeste singles van Paul te downloaden waren. Ik heb dat dan niet onmiddellijk gedaan omdat ik examens had, en nu wilde ik ze allemaal op een schijfje branden en lukt het niet meer
Blijkbaar werken de links niet meer! Nu heb ik dus nog altijd geen Paul-clips gezien! En dat is niet het enige dat verkeerd gelopen is vandaag! Eerst laat mijn gsm het afweten en moet ik er waarschijnlijk over denken een nieuwe te kopen, en nu kan ik geen internet meer nemen op de computer die in mijn kamer staat. Waarschijnlijk moet er een kabeltje vervangen worden! Het was dus echt mijn dagje niet vandaag! *zucht* Het wordt een dure zomer blijkbaar! En ik was nog zo aan het sparen om Beatlesspullen in Londen en Liverpool te kunnen kopen. Gelukkig is er nog mijn vakantiejob in augustus waarmee ik wat geld kan verdienen...
Hier is de link nogmaals, zo te zien is er niets aan verandert. http://personales.ciudad.com.ar/porsiemprebeatles/Video.htm Ik heb ook vaker van die pech dagen... dan gaat vanalles kapot of mis en het kost handen vol geld om alles weer te laten repareren. Ik leef met je mee Evelien.