Nieuw Nederlands Macca draadje
-
Mieke:
Heb ik je nu ook nog aangemoedigd om nog sneller te posten?
Nee hoor, rustig maar.
De snelheid van het posten hangt toch ook wel van jullie aanwezigheid af.
En van m'n eigen inspiratie. Maar ik vind het wel prettig hoor, een mooi plaatje van m'n binkie in plaats van chips en hondenvoer.
-
Angela, Liz schreef al dat Club Sandwich een fan magazine was. Linda was erg actief in het samenstellen van dit blad. Na haar overlijden werd dit magazine niet meer uitgegeven. Hier is een link waarop ook staat dat dit magazine niet meer wordt uitgegeven; http://www.beatlesagain.com/bcontact.html Ik heb vaker op dit board over Club Sandwich gelezen.
-
Johnny-Girl:
Mieke:
Heb ik je nu ook nog aangemoedigd om nog sneller te posten?
Nee hoor, rustig maar.
De snelheid van het posten hangt toch ook wel van jullie aanwezigheid af.
En van m'n eigen inspiratie. Maar ik vind het wel prettig hoor, een mooi plaatje van m'n binkie in plaats van chips en hondenvoer.
Van chips worden we dik en van hondenvoer gaan we blaffen
-
Johnny-Girl:
Mieke:
Vanmorgen ben ik bij mijn collega's op de koffie gegaan. Ik moet wel contact blijven houden met de afdeling. Het was reuze gezellig.
Vanmiddag even winkelen en nu ben ik blij dat ik zit! Het was weer genoeg voor vandaag
Dat is heel fijn dat je het gezellig hebt gehad!
Heb je nog iets gekocht vanmiddag of was het winkelen zonder geld uit te geven?
Ik was van plan iets te gaan kopen, maar vond niet wat ik zocht
-
Mieke:
Dan is m'n binkie toch een heel goed alternatief.
Alhoewel, wat je daar niet allemaal van wordt en van gaat doen...
ops:
-
Mieke:
Vervelend. 'k Weet er alles van, vooral als het om kleding gaat.
Moet nog steeds op zoek naar truien en dergelijke.
:
-
Johnny-Girl:
Mieke:
Dan is m'n binkie toch een heel goed alternatief.
Alhoewel, wat je daar niet allemaal van wordt en van gaat doen...
ops:
Ik denk niet dat ik het wil weten
-
Johnny-Girl:
Mieke:
Vervelend. 'k Weet er alles van, vooral als het om kleding gaat.
Moet nog steeds op zoek naar truien en dergelijke.
:
Als ik met een idee in mijn hoofd ga winkelen, kan ik nooit vinden wat ik voor ogen had. Het is beter om met een "blank" hoofd te gaan winkelen, dan vind ik soms wel iets leuks
-
Als ik ineens verdwenen ben, ben ik aan het eten. Ik waarschuw je maar vast
-
Mieke:
Als ik met een idee in mijn hoofd ga winkelen, kan ik nooit vinden wat ik voor ogen had. Het is beter om met een "blank" hoofd te gaan winkelen, dan vind ik soms wel iets leuks
Kan ik alleen maar bevestigen!
Soms stap ik voor de gein wel eens een C&A of zo binnen met m'n broer samen, en dan vind ik wel eens wat. Maar word ik er door m'n moeder of door mezelf verplicht op uit gestuurd dan is het meestal niets.
Ik heb dan ook nooit begrepen waarom veel meiden toch zo dol op kleding kopen zijn.
Ik loop me altijd alleen maar te ergeren!
ops:
-
Mieke:
Ik denk niet dat ik het wil weten
Ik zal het ook maar beter niet zeggen, want ik wil nog wel iets langer hier blijven posten dan vandaag.
ops:
-
Mieke:
Als ik ineens verdwenen ben, ben ik aan het eten. Ik waarschuw je maar vast
Eet smakelijk in dat geval!
-
Voor wie er in geinteresseerd is... het ding leeft nog.
http://ilovejohnlennon.web-log.nl/
-
Ok eerst en vooral: SOOOOOORRRRYYYYY aan iedereen omdat ik hier al zo ongelooflijk lang niet meer geweest ben
Even vertellen wat ik ondertussen uitgespookt heb: Universiteit is terug begonnen, en het valt vreselijk tegen dit jaar
(Ik studeer Nederlandse en Engelse taal- en letterkunde) We hebben namelijk bijna alleen nog maar taalkunde en ik ben dit net gaan studeren voor de literatuur. Maar ja vanaf volgend jaar mogen we zelf volledig ons lessenpakket samenstellen (can't wait) We hebben wΓ©l minder werk, dus daarvan hebik geprofiteerd om meer uit te gaan, wat dan weer wel leuk was, maar slecht voor men portemonnee
Verder wou ik nog even mijn frustratie uiten in verband met die vreselijke agressieve chimpansee die vanaf vandaag alweer 4 jaar zo'n beetje de wereld zal regeren
En dat nog wel nadat Paul "Let it be Kerry' had gezongen (stond in de krant gisteren
)
-
En ik moet er alweer vandoor zusje wil persΓ© op computer. Tot gauw!
-
Silent Cloud:
Even vertellen wat ik ondertussen uitgespookt heb: Universiteit is terug begonnen, en het valt vreselijk tegen dit jaar
(Ik studeer Nederlandse en Engelse taal- en letterkunde) We hebben namelijk bijna alleen nog maar taalkunde en ik ben dit net gaan studeren voor de literatuur. Maar ja vanaf volgend jaar mogen we zelf volledig ons lessenpakket samenstellen (can't wait) We hebben wΓ©l minder werk, dus daarvan hebik geprofiteerd om meer uit te gaan, wat dan weer wel leuk was, maar slecht voor men portemonnee
Dag Erika!
Ik begon me al af te vragen waar jij uithing.
Leuk om weer eens iets van je te horen. Taalkunde, wat moet ik me daarbij voorstellen? Gaat dat echt puur over het ontleden van zinnen en dergelijke?
: Dan lijkt me dat inderdaad niet echt boeiend.
-
Goedeavond allemaal!!
-
Mieke:
Angela ik heb nog nooit gehoord van of gelezen over een tourkrant. Het geheel ziet er erg leuk uit! Zat die ook in de inmiddels befaamde doos?
Ja dat zat ook in die doos
kreeg ik erbij en hij noemde dat een paar hebbedingetjes
Ik las in het boek Each One Believing over een tourkrant die door Geoff Baker werd geschreven en die krijg iedereen die aan de tour werkt 's-morgens op de dag van een concert. Daar zet hij dan dingen in van wie er jarig zijn, een paar recencie's, wat er op een afterparty was gebeurd en allemaal van dat soort dingen
Je ziet het wel vaker bij bedrijven ook die geven dan maandelijks of per kwartaal een soort krantje uit
-
franni:
Goedeavond allemaal!!
Goedenavond Angela!
-
Johnny-Girl:
franni:
Goedeavond allemaal!!
Goedenavond Angela!
Hello