Nieuw Nederlands Macca Draadje
-
Ik heb een nieuwe Nederlandse website ontdekt die erg vrolijk en leukis om te bezoeken http://www.beatleslove.nl/
-
visculamia:
feact:
visculamia:
Verslaafd? Verslaafd? Ik? Nee toch? Ik verslaafd? *schuimbekt*
Je hebt een erg originele singnature, Sietske. Ik heb me nog niet voorgesteld: Ik woon in Beuningen (bij Nijmegen).
Dank u
Ooit eens gemaakt met zo'n gif-animator programmaatje. Heb meerdere beatles dingetjes, maar deze leek me op dit forum het meest gepast
Dat zingende Paultje is echt een aanwinst voor het board
Leuk filmpje is dat.
-
visculamia:
Goedemorgen deze morgen! Ben alweer sinds kwart voor 6 wakker, vanwege al die goede muziek op de radio (zo'n ding naast je bed is funest voor je nachtrust zeg!
) En nu het komend uur While my guitar gently weeps, Strawberry fields en Here comes the sun! En Ramses Shaffy niet te vergeten
Ach morgen kan ik uitslapen
Ik luister sinds 7.45 weer mee. Ik heb wel vanacht nog tot 2 uur geluisterd. Ik moet ook dringend bijslapen, helaas moet ik dinsdag weer werken.
-
franni:
RogerWaters:
Goedemorgen Angela.
He Lisette
wordt hier al gek van het vuurwerk
dieren mogen niet meer naar buiten
hopelijk kan Roxy het ophouden
Sinds 10 uur is hier de hel los. Kinderen lopen met grote (draag) tassen vol vuurwerk door de wijk. Ze steken het aan en gooien het alle kanten op. Dat er geen ongelukken gebeuren is een wonder.
: Maarten en ik zijn twee uur gaan fietsen, buiten de stad waar geen vuurwerk wordt afgestoken. Uiteraard had ik de mp3 speler mee.
Nadeel was wel dat ik niet het bellen van andere fietsers achter me hoorde
ops:
-
vlivantje:
franni:
Ze zijn hier met kanonslagen bezig
Roxy ligt op de bank [size=7](wat niet mag) maar om haar er nu vanaf te sturen
:
moet eigenlijk wel maar kan ik niet
Ik vind het eigenlijk vreemd dat ze nu al vuurwerk afsteken
: Eigenlijk valt er NU toch nog niets te feesten?
: Bij ons wordt er véél minder vuurwerk afgestoken maar als dat toch gedaan wordt, is het vanaf middernacht!
Dan is het Nieuwjaar en dan is er pas reden om het vuurwerk aan te steken
Het gaat niet om iets te vieren, het gaat om het klieren. Het is hun te doen om andere mensen de stuipen op het lijf jagen en het woongenot bederven. Ik kom zelfs met de radio vol aan niet over het geluid van het vuurwerk heen.
-
vlivantje:
Oh jee....het is besmettelijk
Ik moet me nog aankleden maar ik wil niet weg voor ik Blackbird gehoord heb
ops:
ops:
Toen Blackbird gedraaid werd stapte ik net op de fiets
Zolang hebben we gefietst.
-
Hier stond zojuist een afvalcontainer in lichterlaaie.
: Ook gezellig. Brandweer erbij en zo.
Ik vind vuurwerk best leuk, maar niet zo.
:
-
RogerWaters:
Hier stond zojuist een afvalcontainer in lichterlaaie.
: Ook gezellig. Brandweer erbij en zo.
Ik vind vuurwerk best leuk, maar niet zo.
:
Lekker is dat! Hier stond de deksel van de compostbak open, was vannacht open gewaaid. Er zitten veel droge bladeren in, ik heb hem dichtgedaan en er een baksteen opgelegd. Door een vuurpijl zou dat ding ook zo in de fik kunnen vliegen. En vuurpijlen vond ik al in de tuin.
Ik hoor hier van die doffe harde knallen, net of er een handgranaat afgaat. Zouden de tassen van de kinderen nog niet leeg zijn na 5 uur onafgebroken vuurwerk afsteken?
:
:
-
Zo, beste maatjes....wij zijn bijna klaar om te gaan dineren bij een tante
Ik moet eerst nog even Sean afhalen aan het station en me aankleden, maar daarna is er niet zoveel tijd meer, dus zeg ik nu al GELUKKIG NIEUWJAAR!!!!!
Morgen moet ik ook bij een tante van Sean gaan om nieuwjaar te vieren dus zal ik hier ook niet te vinden zijn
ops: Iedereen veel plezier gewenst vanavond
Tot later
-
vlivantje:
Zo, beste maatjes....wij zijn bijna klaar om te gaan dineren bij een tante
Ik moet eerst nog even Sean afhalen aan het station en me aankleden, maar daarna is er niet zoveel tijd meer, dus zeg ik nu al GELUKKIG NIEUWJAAR!!!!!
Morgen moet ik ook bij een tante van Sean gaan om nieuwjaar te vieren dus zal ik hier ook niet te vinden zijn
ops: Iedereen veel plezier gewenst vanavond
Tot later
Ook jij een prettige avond en alvast een gelukkig nieuwjaar
Morgen zal ik er ook niet veel zijn
voordat we terug zijn bij de ouders en hebben gegeten, kan je me opvegen
-
Ik wens jullie dan ook vast een fijne en gezellige avond. Voor na 12 uur vast een Gelukkig nieuwjaar. Ik wens voor allen een gelukkig, gezond en muzikaal 2007.
-
Gelukkig Nieuwjaar 2007 !!!!
-
Allemaal een heel muzikaal, gelukkig en liefdevol 2007 gewenst!!!!! zo en nu gauw weer naar Lebbis & Jansen
-
Gelukking Nieuwjaar allemaal.
-
De beste wensen voor het nieuwe jaar!
-
Voor iedereen een Gelukkig Nieuwjaar.
-
RocΓo Record:
Gelukkig Nieuwjaar 2007 !!!!
Thanks Rocio. I wish you a very Happy New Year.
-
Lisette kan je me nog een keer zeggen hoe die boekhandel in Rotterdam heet waar ik ook via internet bij kan bestellen? Google wil me niet verder helpen.
-
Gelukkig Nieuwjaar allemaal!
-
MagicalMrE:
Gelukkig Nieuwjaar allemaal!
Gelukkig Nieuwjaar Egmont.