Navigation

Paul McCartney
    • Register
    • Login
    • Search
    • Categories
    • Recent
    • Tags
    • Popular
    • Users
    • Groups

Muita Suomalaisia?

THE WORLD TONIGHT
    9
    18
    16043
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • tanjuska
      tanjuska last edited by

Uteliaisuuttani kyselen onkohan täällä muita Suomalaisia? Olin viime kesänä Paulin konsertissa Helsingissä ja se oli kyllä elämää suurempi kokemus! Unohtui täysin kylmä, nälkä, sade... Nyt voidaan elää se melkein uudelleen, sillä TV1 esittää 2.1. Paulin venäjän konsertin ennen puoli yhdeksän uutisia!!!! Kannattaa tarkistaa aika lehdestä ja laittaa nauhoitus pyörimään! TV1 esittää myös uutena vuotena George Harrisonin muistokonsertin jossa Paul esiintyy!

1 Reply Last reply Reply Quote
      • K
        Kimsey last edited by

Moikka! Olin myös viime kesänä Paulin konsertissa Helsingissä ja se oli kivaa!!!!!!!!!! (myös Prahassa, ja viime vuonna Wienissä ja Budapestissä). Valitettavasti en puhu suomea hyvin(((

• tanjuska
          tanjuska last edited by

vai et puhu hyvää suomea, tuohan on täydellistä! Kyllä käy kateeksi kun olet nähnyt hänet noin monta kertaa! Toivottavasti tulee vielä toistenkin tänne.

• K
            Kimsey last edited by

Kiitos, mutta usko minua/minulle ? ) It wasn't difficult to say those words, but it's hard to express myself in Finnish yet, though I keep learning it. So great for you that you can watch Paul's Russian concert! I wish the Hungarian TV would show it too! I remember the next day after Paul's Helsinki gig there was a kinda documentary on one of the Finnish TV channels with lotta clips from the BITW, but unfortunately I didn't see the whole film (

• Petteri
              Petteri last edited by

Hep! Olinhan siellä Stadikalla minäkin. Tänne foorumille tosin en oo juurikaan kirjoitellu. Nähdään! Petteri

• A
                admin last edited by

Moiks! D Onhan meitä täällä! Konsetti kesällä oli upea ja ylitti kaikki odotukseni. Sade ei todellakkan haitannut menoa. Itse olinkin jo odottanut sitä hetkeä 10 vuotta... Toivottavasti Paul tulee uudestaan ensi vuonna 'when he's 64'!!

• tanjuska
                  tanjuska last edited by

Mä olen ollut Beatles-fani jo puolet elämästäni vaikka Beatles hajosi jo ennen syntymääni. Ja Paul on ollut aina se ykkönen. Wingsin tuotantoonkin olen tutustunut ja dvd Wingspan on todella katsomisen arvoinen! Mä omistan jo kaikki Beatlesin levyt ja nyt on tavoitteena hankkia koko McCartneyn tuotanto. Kovasti myös odottelen uutta levyä...

• Petteri
                    Petteri last edited by

Tuli mieleen kun katsoin noita ketjuja, että ruotsalaisten triidissä on kolmetoista viestiä. Pitäiskö meidän sentään laittaa vähän paremmaksi? Norjalaisillakin on sentään monta sivua viestejä... Eikö meitä suomalaisia täällä tosiaan enempää ole?

• A
                      admin last edited by

No kyllä ihan samaa mieltä! Olen aina välillä käynyt vilkuilemassa olisiko mitään uutta kommenttia tullut mutta ei vaan.. Mutta eiköhän nyt aloiteta keskustelua täällä. Minä vaikka nyt sitten kysyn että mitäs mieltä olette tuosta Maccan uudesta levystä? Olen kuunnellut päivittäin täällä noita biisejä ja täytyy todeta taas kerran että mies osaa asiansa. Innolla odottelen että levy julkaistaan kokonaisuudessaan.

• M
                        Maxine last edited by

Heips! Kiva, täällä on muitakin suomalaisia. Itse rekisteröidyin viime huhtikuussa, mutta en ole kirjoitellut tänne aikaisemmin. Hankin tuon Paulin uusimman levyn pari viikkoa sitten ja täytyy sanoa, että se on mielestäni aivan sairaan hyvä! Paras mitä Macca on tehnyt ties kuinka moneen vuoteen. Voisi kilpailla jopa parhaan levyn paikasta. Täytyy myöntää, että olin hieman pettynyt siihen edelliseen levyyn (Driving Rain), joka vaati aika monta kuuntelukertaa ennen kuin se "avautui" mulle. Onhan silläkin levyllä hyviä kappaleita, mutta Creation & Chaos... on mielestäni niiiiin paljon parempi. Ihastuin siihen heti ensimmäisellä kuuntelukerralla. Tykkään oikeastaan ihan jokaisesta kappaleesta ja se on mielestäni aika harvinaista, yleensä joukossa on aina muutama kappale, jotka eivät oikein kolahda (siis ihan yleisellä tasolla, en tarkoita pelkästään Paulin levyjä). Paul on mielestäni todella onnistunut tällä kertaa, tämä uusi levy on todella hyvä. Olen kuunnellut sitä melkein päivittäin ja välillä jopa 3 kertaa heti peräkkäin. Hyvä Paul!

"And in the end, the love you take is equal to the love you make."

• Petteri
                          Petteri last edited by

Jaahas, täällä tapaa tuttujakin! 😉 Moi Maxine! (Oletan, että olet BeatleLinks:sta) Sain tänään vihdoin kuunneltavakseni tuon Paulin uusimman tuotoksen ja näin yhden kuuntelukerran jälkeen voin sanoa olevani positiivisesti yllättynyt. Mieshän on jälleen löytänyt kadoksissa ollen melodiatajunsa ja uuden levyn biisithän on kerrassaan hienoja sävellyksiä! Sanoituspuoleen en ehtinyt vielä paneutumaan sen paremmin. Täytyy soittaa levy useamman kerran läpi, että saa vähän vertailupohjaa. Oliko se muuten niin, että Paulin kiertuebändi ei soita tällä uudella levyllä?

• M
                            Maxine last edited by

Jep, Beatlelinkseista ollaan tuttuja, moi vaan Petteri! Juu, Paulin uusi levy on todellakin hyvä! En kyllästy, vaikka olen kuunnellut sitä varmaan 100 kertaa jo. Olet oikeassa, Paulin kiertuebändi ei soita levyllä, vaan Paul soittaa melkein kaikkia soittimia itse (jokunen guest star on kyllä vissiin mukana).

"And in the end, the love you take is equal to the love you make."

• K
                              Kimsey last edited by

Maxine:

Paulin uusi levy on todellakin hyvä!

Moi, minustakin.

• B
                                Borealis last edited by

Moi, eka kertaa täällä Lieneekö forumilla suositeltu ulkolaisille jo Cliftersiä? Ajattelin uskaltautua mainitsemaan bändin ja ehken linkittämään uuden Kesä-biisin muiden ihmeteltäväksi...

Of all things I have lost
                                it's my mind I miss the most

• anniina
                                  anniina last edited by

Moi, Enpä tiedä Cliftersistä, suosittele vaan, hyvä bändi. Minusta tuntuu, että suomalaiset viettävät täällä muutenkin vähän hiljaiseloa, kun ei ole ainakaan tässä topicissa näkynyt... Mutta kiva kun tulit tänne, toivottavasti käyt jatkossakin.

"you can't believe everything is your fault unless you also believe you're all powerful"

• Jemppu
                                    Jemppu last edited by

Heippa! Täällä olis kans yks Beatles-fani. 13-vuotias tyttö Etelä-Suomesta..

♥

• M
                                      mattitikka last edited by

Löytyihän täältä topikki suomalaisillekin faneille. Kohta voi alkaa laskea päiviä Paulin helsingin konserttiin. Onko kellään muulla Hot Sound Packagea tai jotain muuta special-lippua?

• A
                                        admin last edited by

Heippa! Onkohan tämä ketju enää elossa? No, jos tätä joku lukee, niin kiinnostaisiko lähteä leffaseuraksi Loviisaan? 16.5.13 Loviisan Kino Marilynissä näytetään Rockshow, ja tämä tyttö ainakin hurauttaa Helsingistä bussilla paikalle. Jospa joku muukin. http://www.rockshowonscreen.com/ Kesäkuussa olen menossa keikalle Wieniin, onko joku teistä tulossa sinne? Huutelin tuolla ketjun ensimmäisellä sivulla nimimerkillä (oikealla nimelläni) anniina, mutta koska en ole pitkään aikaan hengaillut täällä foorumilla, käyttäjätunnus meni vaihtoon.

• 1 / 1
                                        • First post
                                          Last post
                                        • TERMS & CONDITIONS
                                        • PRIVACY