Navigation

Paul McCartney
    • Register
    • Login
    • Search
    • Categories
    • Recent
    • Tags
    • Popular
    • Users
    • Groups

French fans in New York City

THE WORLD TONIGHT
    2
    6
    3339
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Almarita
      Almarita last edited by

Hi everyone! My boyfriend and I are going on holiday to New York City next week. We're both huge Paul and Beatles fans. I wanted to know if some of you living there would like to meet us for a drink, to talk about Paul, or to make us visit your neighborhood or places related to Paul? We're staying for 2 weeks, from aug 19th to sept 1st. I hope we'll get an answer, we would like to meet new yorkers but if they're Paul fans too that would be even better! Caroline & Victor

Olympia 2007 & Bercy 2009, Paris

1 Reply Last reply Reply Quote
      • A
        admin last edited by

j'espère que vous passerez de bonne vacances à new york,je ne connais pas l'amérique mais j'imagine qu'il y a de belle chose à voir, et puis rencontrer des fans c'est une bonne idée,n'oubliez pas de prendre un ou deux cd de paul of course, friendship, fan to fan, reynald from france.

• Almarita
          Almarita last edited by

reynald:

j'espère que vous passerez de bonne vacances à new york,je ne connais pas l'amérique mais j'imagine qu'il y a de belle chose à voir, et puis rencontrer des fans c'est une bonne idée,n'oubliez pas de prendre un ou deux cd de paul of course, friendship, fan to fan, reynald from france.

Merci reynald Paul ne sera pas oublié, on a la casi intégralité de son répertoire sur l'ipod!

• A
            admin last edited by

ce qui serait bien, c'est que me (nous) donne tes impressions sur tes vacances dès ton retour,parce que j'imagine que tu vas voir quelques "differences", amitié de fan à fan,reynald.

• A
              admin last edited by

reynald:

ce qui serait bien, c'est que tu me (nous) donnes tes impressions sur tes vacances dès ton retour,parce que j'imagine que tu vas voir quelques "differences", amitié de fan à fan,reynald.

• Almarita
                Almarita last edited by

No one's interested? We're arriving tonight. We'll be able to login to the forum from NY so feel free to leave us a message here.

• 1 / 1
                • First post
                  Last post
                • TERMS & CONDITIONS
                • PRIVACY